ظاهر شدن یوفو در پخش زنده تلویزیون بسیاری را شگفت‌زده کرد + ویدیو

ظاهر شدن یوفو در پخش زنده تلویزیون بسیاری را شگفت‌زده کرد + ویدیو

اخیرا نمایش ده‌ها یوفو در پخش زنده شبکه فاکس 6 شهر میلواکی در ایالت ویسکانسین آمریکا که به شکل نقاطی نورانی بودند، توجه زیادی را به خود جلب کرده است؛ در بررسی این موضوع با ما همراه باشید.

به تازگی تصاویر جنجالی و عجیبی در پخش زنده برنامه “Fox6 News Milwaukee” در شبکه فاکس نیوز به نمایش درآمد که در نگاه اول تنها توجیهی که برای درک آن‌ها به ذهن بسیاری می‌رسید، دخالت موجودات فضایی بود؛ در این اتفاق،‌ تعدادی شی ناشناس پرنده یا همان یوفو در پخش زنده برنامه‌ای که آسمان شهر بزرگ میلواکی (Milwaukee) در ایالت ویسکانسین آمریکا را نشان می‌داد، ظاهر شدند.

ویدیو استریم شده به حدی عجیب بود که خود اجراکنندگان برنامه هم توضیحی برای آنچه که می‌دیدند نداشتند و یکی از آن‌ها در کمال تعجب پرسید که آیا این نورها مربوط به موجودات فرازمینی هستند؟ همین سوال و ماهیت چیزی که به نمایش گذاشته شد باعث به راه افتادن بحث‌های زیادی در دنیای مجزای،‌ پیرامون قضیه یوفوها و مخصوصا یوفوهای فاکس نیوز شد.

البته کمپانی رسانه‌ای فاکس پس از داغ شدن جنجال‌ها در مورد این قضیه بیانه‌ای رسمی را منتشر کرد که در آن اعلام شد که اشیا ناشناس دیده‌شده مربوط به سفینه شگفت‌انگیز موجودات فضایی نبودند و آنچه دیده‌ایم،‌ به پرواز مرغان دریایی ارتباط داشته است!

ظاهر شدن یوفو در پخش زنده تلویزیون بسیاری را شگفت‌زده کرد + ویدیو

بله، درست شنیدیم، مرغان دریایی و نه مرغان دریایی معمولی؛ پرنده‌هایی نورانی که در ساعت 5 صبح بر فراز بزرگ‌ترین شهر ایالت ویسکانسین پرواز می‌کردند. امی داپونت (Amy DuPont) یکی از مجری‌هایی که ظاهر شدن یوفو در پخش زنده برنامه او اتفاق افتاد، بعد از مدتی در حساب توییتری‌اش نوشت که وجود تاخیر در استریم ویدیو باعث شده بود تا نور مرغ‌های دریایی طوری به نظر برسد که انگار این پرنده‌ها ردی از روشنایی را به دنبال خود کشیده‌اند.

البته همانطور که انتظار می‌رفت این توضیح‌ها نه ‌تنها باعث آرام‌تر شدن علاقه‌مندان به دنیای موجودات فضایی نشد، بلکه بسیاری داپونت را هم متهم به همدست بودن با دولت در پنهان کردن قضیه یوفوها کردند و گفتند که پرواز چنین پرنده‌هایی با نوعی نور خاص که در نیمه‌های شب اتفاق افتاده، اصلا ممکن نیست.

این در حالیست که عده‌ای ربط دادن اتفاق به مرغان دریایی را منطقی می‌دانند و می‌گویند که پرواز این پرنده‌ها از دید دوربین‌های ترافیکی به همین شکلی که دیدیم به نظر می‌آید؛ همچنین، رد روشنایی هر کدام از نقطه‌های نورانی هم می‌تواند به تاخیر پخش مربوط باشد.

البته پس از این اتفاق، همان دوربین شبکه فاکس نیوز مجددا دسته‌ای یوفوهای نورانی را به تصویر کشید و کل ماجرا را از آنچه که بود، داغ‌تر کرد. با این حال تا این لحظه هنوز توضیح دقیق و علمی از اتفاق ارائه نشده و تنها باید به نظر کامنت گذاران در فضای مجازی،‌ توضیحات یکی از مجری‌های درگیر ماجرا و بیانیه شبکه فاکس قناعت کنیم.

این شما و این هم ویدیو اصلی یوفو در پخش زنده فاکس 6:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. سلام اگر اشخاصی آن سوی دنیا بدنبال حقیقت هستند ودر این سو در دل مردم عام یک مردتنها بدون آنکه بدنبال مقامی یامشهریت ونه گروه یا فرقه وسیاست باشد می تواند پرده از اسرار طبیعت وغیرطبیعی بردارد دیگر باید بدنبال چه وکه گشت!!؟

  2. ولی وجدانن یخورده مشکوک میزنه

  3. ای ملت باسواد ایران.بابا یوفا کجا بود بشفاب پردنه کجا بود این چه آشیه چه کشکیه یه عده آدم میان و از خودشون توی این فیلمهای مزخرف و تخیلی هالیوودی میبینن و داستان درمیارن این چه یوفاییه که هیچکس ندیده تا حالا و فقط صحبتش هست.

  4. شکل پخشه کوره بودن

  5. خیلی جالب بود
    برای اولین بار در عمرم یوفویی رو دیدم که سوار بشقاب پرنده نیست همینشم یه پیشرفت در زمینه شایعه پراکنیه

  6. آنچه دیده‌ایم،‌ به پرواز مرغان دریایی ارتباط داشته است!
    وسلام نامه تمام 😡

    • طرف شما مرغ دریایی اینجوری نرم پرواز میکنه و یه دفعه نورش کم میشه و بعدش پرنور میشه؟ حالا من نمیدونم داستان چیه ولی مرغ دریایی نیست.