عکس جدید هواوی پی 20 پرو

عکس جدید هواوی پی 20 پرو وجود دوربین سه گانه را تایید می‌کند

عکس جدید هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) از طریق منابع چینی منتشر شد. این عکس ضمن تایید طراحی بخش جلویی، وجود دوربین سه گانه پشتی را نیز تایید می‌کند.

گوشی های سری P هواوی از محصولات مهم سال 2018 میلادی هستند که متاسفانه در کنگره جهانی موبایل بارسلون خبری از نمایش آنها نبود. با این وجود، شایعات پیرامون این تلفن های هوشمند با سرعت در حال انتشار هستند. عکس جدید هواوی پی 20 پرو که حالا از طریق شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده نیز بسیاری از اطلاعات قبلی را تایید می‌کند.

یکی از موارد قابل توجه، وجود ناچ یا بریدگی بالای صفحه در بخش جلویی دستگاه است. به نظر می‌رسد این مورد، یکی از ویژگی‌های مشترک میان محصولات جدید هواوی خواهد بود. به علاوه، در این تصویر ما دوربین سه گانه پشتی با لنزهای لایکا را می‌بینیم که با آرایشی عمودی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. در این بخش خبری از اسکنر اثر انگشت نیست و به نظر می‌رسد سازندگان آن را در بخش جلویی تعبیه کرده باشند. آیا این حسگر روی کلید هوم تعبیه شده است یا پرچمدار هواوی با سیستمی جدید به دست کاربران می‌رسد؟

عکس جدید هواوی پی 20 پرو

تاکید عکس جدید هواوی پی 20 پرو روی هوش مصنوعی

در کلمه “More” به معنی «بیشتر»، سازندگان از سه حرف “O” استفاده کرده‌اند تا شعار «با هوش مصنوعی بیشتر ببینید»، ضمن تاکید روی وجود سیستم هوش مصنوعی، مهر تاییدی برای بهره‌گیری از دوربین سه گانه هم باشد.

انتظار می‌رود گوشی های جدید هواوی حداقل در سه مدل مختلف، در تاریخ 27 مارس (7 فروردین) طی مراسمی رسمی در پاریس معرفی شوند.