لوازم جانبی بلک بری کی وان 2 در دسترس کاربران قرار گرفت

لوازم جانبی بلک بری کی وان 2 در دسترس کاربران قرار گرفت

در حالی لوازم جانبی بلک بری کی وان 2 (BlackBerry KEYone 2) بر روی وب‌سایت‌های خرده‌فروشی قرار گرفته که هنوز شاهد معرفی گوشی جدید بلک بری نیستیم. در ادامه، جدیدترین اطلاعات و مشخصات بلک بری کی وان 2 را بررسی خواهیم کرد.

گوشی بلک بری کی وان (BlackBerry KEYone) را می‌توان سورپرایز بزرگ بلک بری در سال 2017 دانست. این اسمارت فون به گونه‌ای طراحی شده بود که میراث گذشته کمپانی سازنده، یعنی کیبورد فیزیکی QWERTY را به همراه داشت و با یک باتری خوب توانست نظر جامعه جهانی را به خود جلب کند.

اگرچه تنها 900 هزار دستگاه KEYone در سرتاسر جهان به فروش رسید، اما بلک بری این آمار را یک موفقیت می‌داند. در واقع، این میزان فروش برای کمپانی سازنده‌ای که نفس‌های آخر خود را می‌کشید، یک اتفاق قابل توجه و عملکردی موفق به حساب می‌آید. کی وان در 50 کشور جهان و تحت پوشش 110 اپراتور عرضه شد.

ظاهرا این شرکت آمریکایی قصد معرفی و عرضه نسل جدید گوشی نسبتا موفق خود را در قالب پلتفرم اندروید دارد. اواخر سال 2017 بود که اولین شایعات در خصوص گوشی بلک بری کی وان 2 به بیرون درز کرد. بر اساس این اطلاعات، گوشی بعدی بلک بری به پردازنده پرچمدار کوالکام اسنپدراگون 845 مجهز خواهد شد. اما به تازگی، روح تازه‌ای در کالبد این شایعات دمیده شده است!

امکان خرید لوازم جانبی بلک بری کی وان 2 فراهم شد

وبسا‌یت آمازون و فروشگاه اینترنتی Skinomi به تازگی اقدام به درج لوازم جانبی بلک بری کی وان 2 شامل محافظ صفحه نمایش و پوسته محافظ گوشی به همراه قیمت آنها کرده است. نکته قابل توجه در خصوص این لوازم این است که منحصرا برای بلک بری کی وان 2 عرضه می‌شوند. در این لیست، محصولاتی همچون پوسته محافظ فیبر کربنی، پوسته محافظ Light Wood، پوسته Brushed Steel و سایر موارد دیده می‌شود.

لوازم جانبی بلک بری کی وان 2 در دسترس کاربران قرار گرفت

متاسفانه به جز این موارد، اطلاعات تازه‌تری از بلک بری کی وان 2 منتشر نشده است. نسل قبلی این اسمارت فون به یک نمایشگر 4.5 اینچی مجهز بود. اگر لوازم جانبی بلک بری کی وان 2 اطلاعاتی نظیر اندازه صفحه نمایش این گوشی را مشخص می‌کرد، می‌توانست بسیار جذاب‌تر باشد. اما همه آنچه در خصوص مشخصات بلک بری کی وان 2 در اختیار داریم، پردازنده بهتر، باتری بزرگتر و امکانات بیشتر کیبورد QWERTY آن نسبت به بلک بری کی وان است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. بلک بری خوب میدونه باید اصالتش رو حفظ کنه. اصلا هدف گذاریش این نیست فقط سرو صدا کنه. میدونه مشتریانش چی میخوان. کسی موبایل روز میخواد ال جی . موبایل امنیتی با ویژگی های خاص میخواد بلک بری

  2. بلک بری با این که شرکت معروفیه نمیدونم چرا توی زمینه موبایل اینقدر عقب افتادس

  3. خودشم میدونه زیاد نمیفروشه 900 هزارتا زده