هدفون های بی سیم جدید اپل

هدفون های بی سیم جدید اپل با تراشه W1 در راه هستند

بلومبرگ با تایید گفته‌های قبلی مینگ چی کو، از توسعه هدفون های بی سیم جدید اپل خبر داده است. اما کاربران چه زمانی می‌توانند از هدفون های روی گوش اپل استفاده کنند؟

مدتی قبل، تحلیل‌گر مرکز “KGI Securities” با انتشار اطلاعاتی جدید، اعلام کرد اپل روی مجموعه‌ای اختصاصی از هدفون های رده‌بالا با سیستم حذف نویز مشغول فعالیت بوده و تا پایان سال آنها را عرضه می‌کند. حال بلومبرگ با تایید این موضوع و با تکیه بر منبعی آگاه می‌گوید طی سال گذشته، هدفون بی سیم اپل طی یک همکاری غیر مداوم توسعه یافته و طراحی آن چندین بار تجدید نظر شده است. به علاوه، احتمال تغییر طراحی این هدفون ها پیش از عرضه نهایی وجود داشته و حتی ممکن است به صورت کامل نیز این پروژه لغو شود.

هدفون Beats Studio3 Wireless، قدرت‌گرفته از چیپ W1 اپل

هدفون های بی سیم جدید اپل احتمالا به نسخه به‌روزتر چیپ W1 تجهیز می‌شوند

پروسه جفت‌سازی و اتصال هدفون های بی سیم جدید اپل ، به واسطه سیستم روی چیپ کاستوم این شرکت، همانند ایرپاد خواهد بود. به علاوه، احتمالا سازندگان از نسخه به‌روزشده چیپ W1 که در ایرپاد و مدل‌های وایرلس بیتس همچون Studio3 Wireless مورد استفاده قرار می‌گیرد، استفاده کنند.

هدفون های ایرپاد، علی‌رغم انتقادهای اولیه بابت طراحی، موفقیتی بزرگ را برای اپل به همراه داشتند. حال توسعه و عرضه این هدفون های جدید با ظاهری سنتی‌‌تر می‌تواند راه را برای موفقیت‌های بیشتر اپل هموار کند. انتظار می‌رود نسخه جدید ایرپاد با مقاومت در برابر آب و پشتیبانی از دستیار صوتی سیری که همواره در حال گوش دادن به دستورات کاربران است نیز امسال عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. هندزوری فقط

  2. فقط ببینید قیمتشو چقدر بزنه

  3. از هدفون وایرلس هرچی باشه بدم میاد

  4. به نظرتون چرا اپل بیتز رو میخره ولی هیچ وقط طرفه سامسونو هاوایی نمیره؟ چون بیتز ارزش داره خریدش