رنو تالیسمان اس ادیشن

رنو تالیسمان اس ادیشن معرفی شد؛ اسپورت، قدرتمند و جذاب

رنو تالیسمان اس ادیشن (Renault Talisman S-Edition) نام نسخه‌ی اسپورت خودرو تالیسمان در سگمنت D است که در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 معرفی شد. در ادامه با بررسی مشخصات فنی، گالری تصاویر و امکانات خودرو جدید رنو همراه ما باشید.

رنو سرانجام نسخه‌ی قدرتمندتر و اسپورت خودرو تالیسمان خود را برای رقابت با خودروهای سگمنت D نظیر سکودا Superb SportLine و فورد Mondeo ST Line معرفی کرد. خودرو رنو تالیسمان اس ادیشن که ساعاتی پیش در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 معرفی شد از یک پیشرانه 1.8 لیتری بنزینی توربو بهره می‌برد.

این پیشرانه دقیقا مشابه پیشرانه‌ای است که در زیر کاپوت مگان RS و آلپاین A110 نیز می‌توانیم ببینیم، اما در خودروی جدید رنو می‌تواند قدرت 225 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن‌متر را ارائه کند. این نیروی تولیدی توسط یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه به چرخ‌های جلو منتقل خواهد شد. رنو البته شتاب و حداکثر سرعت خودرو جدید خودش را اعلام نکرده است، اما ادعا می‌کند که قدرت آن می‌تواند لذت رانندگی را بهبود ببخشد.

رنو تالیسمان اس ادیشن

علاوه بر یک پیشرانه 1.8 لیتری توربو جدید، رنو تالیسمان اس ادیشن از سیستم فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب و کنترل الکترونیکی کمپرسور نیز بهره‌مند است. هر دو ای نسیستم‌ها به صورت استاندارد بر روی خودرو قرار خواهند داشت. از دیگر قابلیت‌های استاندارد رنو تالیسمان اس دیشن نیز می‌تواند به چراغ‌های جلو تمام ال ای دی هوشمند، رینگ‌های 19 اینچی، پنجره‌های پشتی تیره و همچنین آینه‌های جانبی با روکش مشکی براغ اشاره کرد.

در داخل کابین، فضای اسپورت خودرو همچنان با پوشش تمام چرم مشکی و دوخت قرمز رنگ بر روی صندلی‌ها، فرمان و داشبورد حفظ شده است. همچنین علاوه بر پدال‌های آلومینیومی، برخی دیگر از المان‌های ریز و درشت داخل کابین نیز آلومینیومی به نظر می‌رسند.

Sandra Gomez، مدیر بخش اتومبیل های سگمنت D شرکت رنو عنوان می‌کند:

همراه با اس ادیشن، تالیسمان می‌تواند انتظارات علاقه‌مندان اتومبیل‌های اسپورت در این رنج را برطرف کند. پیشرانه جدید 1.8 لیتری 225 اسب بخاری، ترکیبی از قدرت و پالودگی را به منظور تجربه رانندگی لذتبخش‌تر به ارمغان میاورد.

رنو در حال حاضر این خودرو را در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی کرده و قرار است از تابستان سال جاری آن را در کشورهای مختلف سراسر جهان به فروش برساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. به اندازه ریماک کانسپت جذاب نیست

  2. میاد . منطقه آزاد اروند

  3. فکر نمیکنم توی ایران بیاد