آئودی A6 2019 در نمایشگاه خودرو ژنو

خودنمایی آئودی A6 2019 در نمایشگاه خودرو ژنو

سرانجام آئودی A6 2019 پس از 7 سال طراحی جدیدی را به سدان لوکس ای 6 آئودی بخشید. این خودرو در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 معرفی شد. در ادامه با مشخصات،‌ قابلیت‌ها و گالری تصاویر آئودی A6 جدید همراه ما باشید.

پس از گذشت 7 سال از آخرین بازطراحی A6، حالا کمپانی آئودی با خودروی جدید آئودی A6 2019 خود به ژنو پا گذاشته است. آئودی A6 خودرویی تماما جدید از سوی شرکت آئودی است که از هر نظر نیز زیبا به نظر می‌رسد. این خودرو را باید یک سدان سایز متوسط دانست که حالا بین دو مدل A4 و A8 قرار می‌گیرد. گرچه پیشتر ما با این خودرو ملاقات کرده بودیم، اما حالا آئودی با حضور در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 سدان لوکس جدیدش را در معرض دید همگان قرار داده است.

آئودی A6 2019 در نمایشگاه خودرو ژنو

به اعتقاد ما این سدان جدید از ظاهری به مراتب بهتر از تمام نسل‌های خود برخوردار است. هشتمین نسل A6 حالا کمی بزرگ‌تر از گذشته شده است. به عبارت دیگر 0.5 اینچ عریض‌تر، 0.3 اینچ کشیده‌تر و یک دهم اینچ نیز مرتفع‌تر شده است. از عمده‌ترین تغییرات مشهود در آئودی A6 2019 می‌توان به جلوپنجره بازطراحی شده، رینگ‌های متمایز و کابینی جدید با تمرکز بیشتر بر روی تکنولوژی اشاره کرد. در قسمت پشتی نیز چراغ‌های شیک شیب داری را می‌بینیم که به نظر تمام ال ای دی هستند. بیشتر عرض قسمت پشتی خودرو به این چراغ‌ها اختصاص داده شده است.

امکانات آئودی A6 2019

آئودی ای 6 جدید، سیستم اطلاع رسانی/سرگرمی همراه با نمایشگر 10.1 اینچی لمسی مدل A7 را قرض گرفته است. در اینجا نمایشگر ثانویه 8.6 اینچی نیز به چشم می‌خورد که برای کنترل سیستم تهویه مطبوع و دیگر آپشن ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت. درست در پشت فرمان، آئودی از یک صفحه کیلومتر مجازی 12.3 اینچی استفاده کرده است. قضای داخل کابین نیز حالا بزرگ‌تر شده که حاصل آن جای سر و شانه بیشتر نسبت به نسل گذشته است.

آئودی A6 2019 در نمایشگاه خودرو ژنو

مدر اروپایی آئودی A6 2019 از یک پیشرانه 3 لیتری 8 سیلندر با توان تولید 340 اسب بخار قدرت می‌گیرد. یک مدل دیزلی نیز آئودی برای این سدان لوکس خود طراحی کرده است که در آینده‌ای نزدیک عرضه می‌شود. هر دو مدل از یک سیستم هیبریدی 48 ولت برخوردار هستند. انتظار می‌رود یک مدل 2 لیتری توربو inline-four نیز به زودی تولید شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه