خودروی الکتریکی پینین فارینا HK GT

خودروی الکتریکی پینین فارینا HK GT با طراحی برجسته معرفی شد

خودروی الکتریکی پینین فارینا HK GT در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 معرفی شد. این اتومبیل الکتریکی ظرف تنها 2.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد!

کمپانی ایتالیایی مشهور پینینفارینا که در زمینه طراحی و ساخت بدنه‌های خودرو فعال است، از ماراتون معرفی خودروهای الکتریکی در ژنو بازنمانده و با خودروی HK GT در این رویداد بزرگ حاضر شده است. اگرچه از نظر فنی خودرویی کوپه و دو در پیش روی ما قرار دارد، اما درهای بال‌پرنده‌ای این خودرو، همانند اتومبیل‌های سدان دسترسی کافی به صندلی‌های عقبی را فراهم خواهند کرد. پینین فارینا این وسیله نقلیه زیبا را برای شرکت چینی “Hybrid Kinetic Group” ساخته است.

HK GT ظاهری برجسته و گیرا دارد. بخش جلویی میزبان لامپ‌های LED با آرایشی عمودی است که فضای زیادی را پوشیده‌اند. در این قسمت می‌توان یک کاپوت بزرگ را نیز دید که امتداد آن به یک سقف بلند می‌رسد. بدنه عضلانی و چراغ‌های عقب وسیع هم عرض خودرو در قسمت پشتی را برجسته می‌کنند.

کابین این خودرو، فضایی راحت توام با فناوری را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. همچنین، علاوه بر آیتم‌های مختلفی همچون پنل ابزار دیجیتالی که این روزها در حال اضافه شدن به ماشین‌ها است، پینین فارینا نیز نمایشگرهای دیجیتالی بیشتری را در HK GT جای داده و یک نمایشگر مخصوص را در اختیار سرنشین جلویی قرار می‌دهد. در بخش عقبی هم دو صندلی بزرگ و لوکس که اطراف سرنشینان را می‌پوشانند، سفری هیجان‌انگیز را رقم خواهند زد.

خودروی الکتریکی پینین فارینا HK GT

خودروی الکتریکی پینین فارینا HK GT احتمالا از چهار موتور الکتریکی با توان تولید مجموعا هزار و 73 اسب بخار (800 کیلووات) در کنار یک باتری 38 کیلووات ساعتی استفاده خواهد کرد. سازندگان ادعا می‌کنند این سیستم قدرتمند، امکان دست‌یابی به حداکثر سرعت 350 کیلومتر بر ساعت (218 مایل بر ساعت) را فراهم کرده و به HK GT اجازه می‌دهد ظرف 2.7 ثانیه به سرعت 62 مایل بر ساعت (100 کیلومتر بر ساعت) برسد. همچنین سه سیستم مختلف توربین، سوخت هیدروژنی و موتور احتراق برای افزایش برد در دسترس کاربران خواهد بود.

پینینفارینا، HK GT را خودرویی می‌داند که کاربران می‌توانند از آن در جاده یا مسیرهای طولانی استفاده کنند. زمانی که کاربر، خودرو را روی حالت “Race” یا مسابقه قرار می‌دهد، نورپردازی داخلی از آبی به قرمز تغییر خواهد کرد و نمایشگر مرکزی تنها اطلاعات مورد نیاز را نمایش خواهد داد. به علاوه، این نمایشگر لمسی با توانایی فاصله‌سنجی، به راننده اجازه می‌دهد که سیستم تعلیق را هم تنظیم کند.

در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از خودروی الکتریکی پینین فارینا HK GT را تماشا کنید.

گالری عکس خودروی الکتریکی پینین فارینا HK GT