فایل صوتی عجیب پرواز یوفو در آسمان اورگان آمریکا منتشر شد

انتشار مدرک پرواز یوفو در آسمان آمریکا بحث اشیا ناشناس پرنده را داغ‌تر کرد

در ماه اکتبر سال گذشته، پرواز یوفو در آسمان ایالت اورگن (Oregon) آمریکا توجه زیادی را به خود جلب کرد و بحث اشیا ناشناس پرنده را از آنچه که بود داغ‌تر کرد؛ در ادامه به بررسی این اتفاق خواهیم پرداخت.

در اواخر سال میلادی گذشته یک شی ناشناس پرنده یا همان یوفو (UFO) بر فراز آسمان اورگان (Oregon) ایالات متحده به پرواز درآمد و باعث شروع تحقیقات جدیدی در مورد اتفاق‌های برخورد با یوفوها شد؛ در این ماجرا که با ظاهر شدن وسیله پرنده‌ای در رادارهای مخصوص ردیابی ترافیک هوایی شمال کالیفرنیا شروع شده بود، مسئولین امنیت منطقه بلافاصله پس از ظاهر شدن علامت، تعدادی جت جنگنده اف 15 را برای بررسی موضوع به محل فرستادند.

اینطور که گزارش شده جنگنده‌ها توانایی رسیدن به شی ناشناس پرنده را نداشتند و از طرف دیگر، عده‌ای از خلبان‌های پروازهای تجاری که همزمان با پرواز یوفو در آسمان اورگان در محل بودند، وجود این وسیله پرنده را تایید کردند. گفته شده که سرعت یوفو به شدت زیاد بوده و پس از مدت کوتاهی دیگر اثری از آن در رادارهای منطقه نمانده است.

فایل صوتی عجیب پرواز یوفو در آسمان اورگان آمریکا منتشر شد

اما اخیرا یک فایل صوتی از حادثه پرواز یوفو در آسمان اورگان منتشر شده که سردرگمی خلبان‌های جت‌های اعزام‌شده به محل، مسئولین برج مراقبت و کارشناسان راداری را نشان می‌دهد و تایید می‌کند که ماهیت شی پرنده توسط این افراد شناسایی نشد.

جزئیات پرواز یوفو در آسمان اورگان

بر اساس گزارش‌ها یوفو موردنظر 25 اکتبر سال 2017،‌ در ساعت 16:30 به وقت ساحل غربی آمریکا در رادارهای منطقه ظاهر شده است؛ کارشناسان بلافاصله پس از این اتفاق به مسئولان امنیتی اطلاع دادند که یک وسیله پرنده با سرعتی فوق‌العاده زیاد و در ارتفاع 11 کیلومتری زمین حرکت می‌کند و به احتمال زیاد به یک پرواز بدون اجازه مربوط می‌شود.

بعد از مدتی کوتاه اتفاق خطرناکی افتاد و یوفو به سمت تعدادی از هواپیماهای مسافربری نزدیکش حرکت کرد و در همین زمان بود که دیگر سیگنال مربوط به شی پرنده در رادار باقی نماند؛ با این حال خود یوفو هنوز قابل رویت بود و تلاش‌های خلبان‌های جنگی و برج مراقبت منطقه برای برقراری ارتباط رادیویی با وسیله موفقیت‌آمیز نبود.

خلبان‌های هواپیماهای مسافربری که یوفو به سمت آن‌ها حرکت کرده بود هم بلافاصله وجود وسیله‌ای پرنده‌ای به رنگ سفید که در نزدیکی آن‌ها و با فاصله‌ای مشخص پرواز می‌کند را تایید کردند و گفتند که ماهیت وسیله برای آن‌ها قابل‌تشخیص نیست.

برای بررسی دقیق‌تر موضوع، جنگنده‌های ارتش به صورت مستقیم وارد عمل شدند و سعی کردند که به کمک تجهیزات پیشرفته ماهیت یوفو را شناسایی کنند، اما با وجود سرعت بالای جت‌ها، خلبانان جنگی نتوانستند تا خود را به شی پرنده ناشناس برسانند و پس از مدت کوتاهی یوفو به طور کامل ناپدید شد.

در ادامه شما را به شنیدن قسمتی از فایل صوتی منتشرشده از برخورد با این یوفو در آسمان اورگان دعوت می‌کنیم:

به عنوان مخاطبانی که فایل صوتی را شنیده و تا حدی از ماجرا خبردار شده‌ایم، چگونه اتفاقات را توجیه کنیم؟ شی ناشناسی با سرعت بالا و به رنگ سفید در آسمان غرب آمریکا ظاهر شده و با وجود ردیابی آن توسط رادارها، سیگنال رادیویی از آن مخابره نشده است. از طرف دیگر این یوفو در تمام مدت فاصله خود را با افراد در حدی حفظ کرده که خلبانان توانایی دیدن جزئیات آن را نداشته باشند و پس از مدت کوتاهی دیگر اثری از یوفو باقی نمانده است؛ انگار که از اول حادثه پرواز یوفو در آسمان اورگان اتفاق نیفتاده باشد!

یعنی این احتمال وجود دارد که وسیله ساخته‌ی دست انسان بوده و یا پدیده‌ای طبیعی باعث ظاهر شدن شی سفید پرنده در آسمان شده باشد؟ در حال حاضر فایل صوتی منتشرشده و شهادت خلبانان و متخصصان کنترل پرواز تمامی مدارک موجود از این مورد از برخورد با یوفوها هستند و تنها می‌توان با اطمینان گفت که اتفاق رخ‌داده در نوع خود بسیار عجیب و منحصر به فرد است.