هواوی در نمایشگاه MWC 2018

بیش از 30 نشان ارزشمند جهانی برای هواوی در نمایشگاه MWC 2018

هواوی در نمایشگاه MWC 2018 محصولاتی چون لپ تاپ میت بوک ایکس پرو، تبلت مدیاپد ام 5 و تجهیزات ارتباطی 5G را رونمایی و بیش از 30 نشان ارزشمند را از رسانه‌های معتبر دنیا دریافت کرد.

هواوی در کنگره جهانی موبایل (MWC 2018) که هفته گذشته در بارسلون برگزار شد محصولات جذابی را معرفی کرد که با استقبال چشمگیری از سوی رسانه‌های دنیا مواجه شد. Huawei در این نمایشگاه از یک نوت بوک جدید بسیار نازک با نام Huawei Matebook X Pro، تبلت‌های جدید سری Huawei MediaPad M5 و اولین تجهیزات ارتباطی تحت بستر 5G رونمایی کرد.

هواوی در نمایشگاه MWC 2018 اولین نوت بوک دنیا با مانیتور تمام صفحه یا FullView را در سری نوت بوک‌های Matebook خود با نام Huawei Matebook X Pro که از قابلیت‌های جذابی بهره می‌برد عرضه نمود. نسبت صفحه نمایش به بدنه در این نوت بوک برای اولین بار به 91 درصد رسیده است. همچنین وب کم آن به شکل مبتکرانه‌ای روی یکی از دکمه‌های صفحه کلید جای گرفته و ضخامت بدنه فلزی دستگاه فقط 14.6 میلی‌متر می‌باشد. صفحه نمایش این نوت بوک بسیار نازک از رزولوشن 3K بهره‌مند بوده و لمسی است.

هواوی در نمایشگاه MWC 2018

به علاوه هواوی نمایشگاه MWC 2018 از تبلت‌های جدید خود با نام Huawei MediaPad M5 رونمایی کرد. این تبلت‌ها که در دو مدل با صفحه نمایش 10.8 و 8.4 اینچی معرفی شدند، از بدنه فلزی، مانیتور 2.5D و طراحی بسیار زیبایی برخوردار هستند. هواوی اسپیکرهای این تبلت‌ها را با همکاری شرکت صاحب نام Harman Kardon طراحی کرده و کیفیت صدای این تبلت‌ها بسیار متفاوت است. مدل 10.8 اینچی MediaPad M5 از چهار اسپیکر و مدل 8.4 اینچی آن از دو اسپیکر Harman Kardon بهره می‌برند. همچنین M Pen هم به عنوان یک قلم همراه با این تبلت‌ها در MWC 2018 معرفی شده است.

هواوی در نمایشگاه MWC 2018

علاوه بر نوت بوک و تبلت ذکر شده، هواوی در کنگره جهانی موبایل، اولین تجهیزات ارتباطی 5G دنیا تحت بستر 3GPP معرفی کرد و با این رونمایی برتری‌های خود در بستر شبکه‌های 5G را به رخ رقبای خود کشاند.

جوایز هواوی در نمایشگاه MWC 2018

هواوی در نمایشگاه MWC 2018 بیش از 30 نشان از رسانه‌های معتبر دنیا مانند PCMag ، Tech Radar ، Mashable ، Trusted Reviews ، Tom’s Guid ، Tech Advisor Android Headlines و … برای محصولات خود دریافت نمود. این نشان‌ها در حوزه‌هایی مانند برترین محصول کنگره جهانی موبایل، طراحی متفاوت، انتخاب سردبیر و غیره به محصولات هواوی در MWC 2018 اختصاص پیدا کرد.

با توجه به استقبال چشمگیر رسانه‌های معتبر دنیا از محصولات هواوی در کنگره جهانی موبایل، گمان می‌رود با عرضه نهایی این محصولات به بازار کاربران هم اقبال مناسبی نسبت به این محصولات داشته باشند.

در پایان لازم به ذکر است که محصولات Huawei Mate 10 و Huawei Mate 10 Pro هم در غرفه هواوی در این نمایشگاه برای نمایش قدرت هوش مصنوعی آنها به نمایش گذشته شده بودند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. زنده باد هواوی
    اینم یه دلیل بر قدرت تکنولوژی و همه پسند بودن هواوی

  2. هواوی چه هار شدهه

  3. مردم احمق شدن چرا درک نمیکنن این چینه داغونه چرا نمیفهمن