ارسال پیام ویدیویی

قابلیت ارسال پیام ویدیویی به گوگل Duo افزوده شد

قابلیت ارسال پیام ویدیویی به گوگل Duo افزوده شد. گوگل دو تا پیش از این تنها برای برقراری تماس به صورت آنلاین و مستقیم کاربرد داشت، اما اکنون می‌توان در آن پیام‌های ویدیویی و صوتی ارسال کرد.

گوگل طی هفته اخیر بسیار فعال ظاهر شد. بعد از انتشار نسخه پیش نمایش مخصوص توسعه‌دهندگان اندروید 9 (اندروید P) و همچنین ارائه یک آپدیت برای اپلیکیشن جیمیل اندروید، این شرکت به تازگی اعلام کرد قابلیتی جدید به ابزار برقراری تماس ویدیویی آن یعنی گوگل Duo افزوده شده است.

از این به بعد می‌توان در اپلیکیشن اندروید و آی او اس گوگل دو به ارسال پیام ویدیویی پرداخت. این ویژگی از روز هفدهم اسفند ماه به صورت رسمی منتشر شده است، اما ممکن است کاربران مختلف آن را در بازه‌های زمانی متفاوتی دریافت کنند. به گفته گوگل، تنها طی چند روز آینده، قابلیت ارسال پیام ویدیویی اپلیکیشن گوگل Duo در اختیار تمامی کاربران در سراسر جهان قرار خواهد گرفت.

همانطور که می‌دانید گوگل Allo ابزار ارتباط متنی و گوگل Duo ابزار برقراری تماس ویدیویی این شرکت محسوب می‌شود، اما به تازگی این محدودیت آن از بین رفته است. از این به بعد اگر حین برقراری تماس با مخاطبی دیگر، وی به تماس پاسخ نداده و یا آن را رد کند، قادر به ارسال پیام ویدیویی خواهید بود. به این ترتیب کاربر دریافت‌کننده می‌تواند پیام شما را در زمانی دیگر مشاهده کند. گفتنی است امکان ارسال پیام صوتی نیز وجود دارد.

زمان پیام ویدیویی گوگل دو

حداکثر زمان پیام‌های ویدیویی و صوتی ارسال شده 30 ثانیه خواهد بود. بعد از مشاهده این پیام، کاربر دریافت‌کننده می‌تواند با لمس دکمه “Call now” بلافاصله در این اپلیکیشن پیام‌رسان با شما تماس بگیرد. نباید فراموش کرد پیام‌های ارسال شده تنها یک روز بعد حذف خواهند شد و خبری از ذخیره شدن آن‌ها در یک فضای ابری نامحدود نیست! پس اگر برایتان مهم هستند، حتما پیش از فرا رسیدن مهلت 24 ساعته، آن‌ها را بر روی گوشی هوشمند خود ذخیره کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. تماس تصویری راحت تر از اینا امکانش هست ولی فیلتره

  2. این قابلیتو اکثر شبکه اجتماعی ها دارن