مایکروسافت لانچر 4.7

مایکروسافت لانچر 4.7 با ویژگی‌های جدید و جذاب در راه است

مایکروسافت لانچر 4.7 (Microsoft Launcher 4.7) به عنوان یکی از محبوب ترین لانچرهای اندرویدی تا چندی دیگر به صورت رایگان عرضه می‌شود. در این مقاله با تمامی ویژگی‌های جدید و جذاب آن آشنا خواهید شد.

مایکروسافت خودش را آماده‌ی عرضه‌ی یک نسخه‌ی بزرگ دیگر از لانچر اندرویدی خود می‌کند. اگر تمام بخش‌ها نباشد، حداقل بیشتر المان‌های این لانچر که مایکروسافت لانچر نام دارد دستخوش تغییراتی شده است. اگر شما هم جزو آن کاربرانی باشید که نسخه‌ی آزمایشی مایکروسافت لانچر 4.7 را بر روی گوشی خود نصب کرده‌اید، می‌توانید با بیشتر قابلیت‌های این به‌روزرسانی بزرگ آشنا شوید و حتی از آن‌ها استفاده کنید.

تغییرات مایکروسافت لانچر 4.7

همراه با تمامی تغییراتی که در مایکروسافت لانچر 4.7 قابل استفاده هستند، توسعه دهندگان اشاره کرده‌اند که برخی از نوتیفیکیشن‌های تقویم نیز حالا با بهبودهایی همراه شده‌اند تا کاربران بتوانند تمامی رویدادهای پیش روی خود را در صفحه قفل گوشی مشاهده کنند. همچنین در این نسخه جدید به کاربران اجازه داده می‌شود تا هر روز پس زمینه‌های جدیدی را بر روی صفحه گوشی خود قرار دهند. این پس زمینه‌ها در موتور جستجوی Bing قابل تنظیم هستند. در نظر داشته باشید که در نسخه جدید این لانچر اندرویدی شما می‌توانید پس زمینه‌هایی با قابلیت اسکرول به پایین یا بالا را نیز بر روی گوشی خود تنظیم کنید.

مایکروسافت لانچر 4.7

دیگر بخش بهبود یافته، به اضافه شدن تنظیمات در سیستم نمایش تعداد نوتیفیکیشن بر روی آیکون اپلیکیشن‌ها مربوط می‌شود. بنابراین حالا می‌توانید نوتیفیکیشن‌های روی آیکون هر اپلیکیشن نصب شده بر روی گوشی‌تان را به صورت جداگانه کنترل کنید. وقتی به رابط کاربری این لانچر می‌نگریم، برخی اصلاحات را می‌توانیم مشاهده کنیم که به کاربران اجازه می‌دهند کارهای مختلف را سریع‌تر و آسان‌تر انجام دهند. شما می‌توانید برخی از مهم‌ترین آن‌ها را در زیر مشاهده کنید:

  • آسان‌تر شدن لمس طولانی منوی زمینه اپلیکیشن‌ها
  • یک بخش جدید “What’s New”
  • پشتیبانی از جابجایی و تکثیر زمانی که اپلیکیشن‌ها را به داخل یک پوشه منتقل می‌کنید
  • برطرف شدن باگ در صفحه بازخورد و راهنمایی

در انتها باید به بسیاری از پیشرفت‌ها در عملکرد مایکروسافت لانچر 4.7 و حل مشکلات کرش شدن برنامه اشاره کرد. این یک به‌روزرسانی ابتدایی است، بنابراین امیدواریم که در آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه نسخه‌ی نهایی آن باشیم تا بتوان بهتر در مورد لانچر جدید میکروسفت قضاوت کرد.

صفحه مایکروسافت لانچر در گوگل پلی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. بالاخره روی آورد به اندروید؟

  2. ماکروسافت چند ساله ناامیدمون میکنه

  3. این بره یه فکری به حال ویندوزاش کنه گوشی رو بیخیال شه