سرفیس هاب - زمان عرضه سرفیس هاب 2 مایکروسافت

سرفیس هاب 2 مایکروسافت سال 2018 عرضه می‌شود

مایکروسافت رسما تایید کرده که نمایشگر هوشمند سرفیس هاب 2 (Microsoft Surface Hub 2) در سال 2018 میلادی عرضه خواهد شد. در ادامه جزئیات جدیدی از نمایشگر غول پیکرد ردموندی‌ها را خواهید خواند.

سرفیس هاب، نمایشگر هوشمند غول پیکر مایکروسافت با سایزی بین 55 الی 84 اینچ است که برای مصارف تجاری توسط این شرکت رونمایی و به عرضه رسید. غول دنیای نرم افزار حالا رسما تایید کرده است که نسل جدید نمایشگر سرفیس خود را در اواخر سال 2018 میلادی معرفی خواهد کرد. این کمپانی مشغول کار بر روی سرفیس هاب 2 است و در نظر دارد هر ماهی که از سال جاری می‌گذرد، اطلاعات تازه‌ای از آن را در اختیار ما قرار دهد.

یک سخنگوی مایکروسافت در مصاحبه‌ای با سایت The Verge اینگونه عنوان کرد:

سرفیس هاب یک دسته بندی جدید از دستگاه‌ها را ایجاد کرد و ما با حرکت قدرتمندانه‌ای که از آن در سراسر جهان دیده‌ایم، هیجان زده هستیم. ما مشغول کار بر روی نسل دوم آن هستیم و اطلاعات بیشتری از سرفیس هاب 2 را در نیمه نخست امسال به اشتراک خواهیم گذاشت.

سرفیس هاب 2 به سیستم عامل جدیدی مجهز می‌شود

مایکروسافت این سرفیس هاب 2 را امسال معرفی می‌کند، اما به طور دقیق‌تری به ما اعلام نکرده است که در چه ماه و چه روزی این کار را انجام خواهد داد. این می‌تواند اطلاعات مهمی برای بسیاری از شرکت‌های بزرگ در سراسر جهان باشد که بی‌صبرانه در انتظار آغاز فروش نسل دوم نمایشگر هوشمند مایکروسافت هستند. این کمپانی ردموندی همچنین اعلام کرده است که در حال کار بر روی ارتقا سیستم عامل جدیدی مختص دیوایس‌های سرفیس هاب خود است که احتمالا می‌توانیم همراه آن شاهد ظهور قابلیت‌های جدیدی در نسل دوم آن باشیم.

سرفیس هاب یک دیوایس محبوب و اثبات شده است. مایکروسافت بیش از 5 هزار نسخه از آن را در 25 کشور جهان به فروش رسانده است. بیشتر نیمی از 100 شرکت برتر لیست فورچون هم اکنون صاحب یک دیوایس Surface Hub هستند. انتظار می‌رود اطلاعات بیشتری از نسل دوم این دیوایس در فصل بهار در اختیار ما قرار گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*