آغاز پیش فروش نوکیا 8 سیروکو و نوکیا 7 پلاس

آغاز پیش فروش نوکیا 8 سیروکو و نوکیا 7 پلاس در قاره سبز

پیش فروش نوکیا 8 سیروکو (Nokia 8 Sirocco) و نوکیا 7 پلاس (Nokia 7 Plus) در چند کشور اروپایی آغاز شد. در ادامه با مشخصات فنی، قیمت و جزئیات خرید گوشی های اندرویدی سال 2018 نوکیا آشنا شوید.

پس از رونمایی رسمی در نمایشگاه MWC 2018، حالا پیش فروش گوشی های اندرویدی نوکیا 8 Sirocco و نوکیا 7 پلاس در سه کشور اروپایی رسما آغاز شده است. اگر ساکن یکی از کشورهای فرانسه، اسپانیا و یا ایتالیا باشید، جدیدترین دیوایس‌های بالارده کمپانی اچ ام دی گلوبال را می‌توانید همین حالا از طریق سایت فروشگاهی آمازون پیش خرید کنید.

قیمت پیش فروش نوکیا 8 سیروکو

هرچند قیمت این محصولات بسته به منطقه‌ای که زندگ می‌کنید متغیر خواهد بود، اما این تفاوت قیمت چشمگیر به نظر نمی‌رسد. در حال حاضر پیش فروش نوکیا 8 سیروکو با قیمت 767 یورو در ایتالیا، 761 یورو در اسپانیا و 755 یورو در کشور فرانسه انجام می‌شود.

قیمت پیش فروش نخستین گوشی هوشمند پروژه اندروید وان برند نوکیا نیز نوکیا 7 پلاس است که در اسپانیا 405 یورو، در ایتالیا 409 یورو و در فرانسه 402 یورو است. به خاطر داشته باشید که مدل پرچمدار نوکیا 8 سیروکو از طراحی باکیفیت مجهز به قاب پشتی شیشه‌ای، فریم فولادی ضدزنگ و تاییدیه IP68 برای مقاومت بدنه در برابر نفوذ آب برخوردار است. نمایشگر آن 5.5 اینچی با نسبت ابعاد کلاسیک 16:9 است، اما حاشیه‌های آن بسیار کم بوده و وضوحی برابر با 2K را ارائه می‌کند. در زیر قاب، یک تراشه 8 هسته‌ای به نام اسنپدراگون 835 قابل رویت است که 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی را در خود جای داده است. در قسمت پشتی گوشی شاهد حضور یک ماژول دوربین دوگانه 12 + 13 مگاپیکسلی هستیم، در حالی که قاب جلویی از یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای تهیه تصاویر سلفی میزبانی می‌کند. ظرفیت باتری این گوشی نیز 3260 میلی‌آمپر ساعت است.

قیمت پیش فروش نوکیا 7 پلاس

در آن سمت نوکیا 7 پلاس یک گوشی میان رده بوده که می‌تواند نخستین گوشی مجهز به نمایشگری با نسب تابعاد 18:9 از برند نوکیا لقب گیرد. نمایشگر این گوشی 6 اینچی بوده و ارائه کننده وضوح +Full HD است. در بخش سخت افزاری، یک تراشه 8 هسته‌ای اسنپدراگون 660، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی تعبیه شده است. دوربین دوگانه پشتی، از دو سنسور 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد و یک دوربین سلفی با وضوح 16 مگاپیکسل نیز در قاب جلویی سوار شده است. همچنین ظرفیت باتری این گوشی 3800 میلی‌آمپر ساعت است.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. قیمتش گرونه انصافا

  2. نوکیا که ورشکست میشه مطمعنن با این شاهکار هاش