ویوو ایکس پلی 7

گوشی ویوو ایکس پلی 7 با یک قابلیت ویژه در راه است

ویوو ایکس پلی 7 (Vivo Xplay7) نام گوشی آینده شرکت ویوو است که به لطف نسبت ابعاد صفحه به بدنه، به یک قابلیت ویژه تجهیز خواهد بود. این محصول از یک دوربین سلفی پاپ آپ با طراحی بی‌مثال استفاده خواهد کرد.

ویوو اپکس هنوز روانه بازار نشده است، اما به نظر می‌رسد کمپانی ویوو مشغول کار بر روی یک گوشی هوشمند جدید است که به جهت استفاده از بالاترین نرخ نسبت ابعاد صفحه به بدنه (که در مدل اپکس نیز شاهد آن بودیم)، از یک قابلیت ویژه و منحصر به فرد بهره می‌برد.

دوربین سلفی پاپ آپ ویوو ایکس پلی 7 متفاوت از دوربین ویوو اپکس

هرچند ما هنوز به معتبر بودن این موضوع شک داریم، اما گزارش جدیدی از سوی چین منتشر شده که نشان می‌دهد گوشی معرفی نشده‌ی ویوو ایکس پلی 7 احتمالا به یک دوربین سلفی پاپ آپ تجهیز خواهد شد. البته این نخستین باری نیست که خبر عرضه چنین گوشی به گوش می‌رسد؛ در سال 2017 نیز یک دیوایس جدید برند ویوو مجهز به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر و نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی بسیار بالا رویت شد که یک تکه گرد جدا شده از بدنه بر روی آن از دوربین سلفی و سنسورهای مربوطه میزبانی می‌کردند.

دوربین پاپ آپ ویوو ایکس پلی 7

این گزارش جدید ادعا می‌کند که کمپانی ویوو در نظر دارد حالا طراحی تکه گرد دوربین سلفی پاپ آپ آن محصول را بهبود بخشیده و شبیه به آنچه که در مدل ویوو اپکس به کار برده، اما با ظاهری متفاوت‌تر و پیشرفته‌تر به تولید برساند.

ما در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از دیگر قابلیت‌های این گوشی و آیا آنکه ویوو ایکس پلی 7 نیز همانند اپکس به اسپیکر درون نمایشگر تجهیز خواهد بود یا خیر در دست نداریم، اما گفته می‌شود یک دوربین دوگانه بر روی قاب پشتی آن تعبیه خواهد شد و در زیر قاب آن نیز تراشه اسنپدراگون 845، ظرفیت رم حداکثری 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی قدرت‌بخش گوشی خواهند بود.