ایسوس زنفون 5

گوشی ایسوس زنفون 5 مکس جدید در Geekbench‌ رویت شد

گوشی معرفی نشده ایسوس زنفون 5 مکس جدید (Asus Zenfone Max) در سایت بنچمارک گیری Geekbench رویت شد. این گوشی نیز، یکی دیگر از گوشی های خانواده Zenfone 5 سال 2018 با طراحی شبیه به آیفون ایکس اپل خواهد بود.

ایسوس با حضور در نمایشگاه MWC 2018 از 3 گوشی جدید خود پرده برداری کرد، اما یکی از محصولاتی که از ماه گذشته شایعاتی در مورد آن شنیده می‌شد، گوشی زنفون 5 مکس جدید است که هیچ خبری از معرفی آن نشد. ایسوس زنفون 5 ، زنفون 5 زد و زنفون 5 لایت سه گوشی جدید ایسوس برای سال 2018 هستند، اما به نظر می‌رسد این خانواده در آینده‌ای نزدیک میزبان مدل‌های جدیدتری خواهد بود. بنابر اطلاعات تازه یافت شده، یکی از این محصولات همین زنفون 5 مکس جدید است.

پس از آن که ایسوس زنفون 5 مکس جدید موفق به کسب تاییدیه اتصال وای فای شد، حالا شاهد حضور محصولی با این نام در سایت بنچمارک گیری Geekbench هستیم. به نظر می‌رسد که این گوشی به تراشه اسنپدراگون 660 و یک رم 4 گیگابایتی تجهیز خواهد بود.

گوشی ایسوس زنفون 5 مکس جدید در Geekbench‌

سایر مشخصات زنفون 5 مکس جدید

گوشی میان رده و معرفی نشده ایسوس موفق شده در حالت تک هسته‌ای امتیاز 1518 و در حالت چند هسته‌ای امتیاز 5386 را در Geekbench به نام خود ثبت کند. انتظار می‌رود این گوشی به اندروید 8 اوریو و یک نمایشگر 5.7 اینچی با وضوح +Full HD همراه با نسبت ابعاد 18:9 مجهز باشد. ما همچنین انتظار طراحی ناچ استایل قاب جلویی زنفون 5 مکس جدید و حضور درگاه‌های جک 3.5 میلی‌متری هدفون و یو اس بی نوع C در این گوشی را داریم.

در حال حاضر هیچ صحبتی در ارتباط با باتری استفاده شده و پیکربندی این گوشی نشده است، اما از آنجایی که به نظر می‌رسد طی هفته‌های پیش رو شاهد درز اطلاعات تازه‌تری از جدیدترین عضو خانواده Zenfone 5 ایسوس باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. قیمتش اگه مناسب باشه( کمتر از ۱۸۰۰) با ریجستر که الیته بعید میدونم خوبه گزینه خوبی برا خریده.

  2. ایسوس هم فقط گوشی هاش خوشگله همین

  3. به عنوان یه میان رده خوبه

  4. هیچ تمایزی با بهترین برندا نداره رسما هیچ دلیلی وجود نداره اینو بخره آدم

  5. هیچ حسی نسبت به این گوشی ندارم هرچقدرم بخواد خودنمایی کنه

  6. ایسوس چیکار میکنه بین این همه مدلای خفن؟