گوشی هواوی نوا 3e

آیا گوشی هواوی نوا 3e همان پی 20 لایت خواهد بود؟

گوشی هواوی نوا 3e یکی از جدیدترین محصولات پرفروش‌ترین گوشی‌ساز چینی است که انتظار داریم به زودی معرفی شود. اما طبق شواهد، گوشی هواوی نوا 3 ای دقیقا همان هواوی پی 20 لایت خواهد بود!

چند روز پیش اعلام شد هواوی، به زودی یک گوشی جدید با نام نوا 3 ای معرفی خواهد کرد. گفته می‌شد این گوشی که در روز بیستم مارس (بیست و نهم اسفند) رونمایی می‌شود، احتمالا در ادامه به هواوی پی 20 لایت تغییر نام پیدا خواهد کرد.

اما اکنون و به لطف پوسترهای جدید منتشر شده، تقریبا از یکی بودن دو گوشی هواوی نوا 3e و هوای پی 20 لایت مطمئن هستیم، چرا که طراحی آن دقیقا مشابه همان چیزی است که تا امروز در رندرهای مدل لایت پرچمدار آتی هواوی دیده‌ایم.

گوشی هواوی نوا 3e

پس گوشی هواوی نوا 3e دارای همان مشخصات فنی پی 20 لایت خواهد بود. صفحه نمایش 5.84 اینچی با رزولوشن 2280 در 1080 پیکسل، دوربین دوگانه دارای سنسورهای با رزولوشن 16 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل، 4 گیگابایت حافظه رم و تراشه کایرین 659 از جمله اصلی‌ترین ویژگی‌های گوشی هواوی نوا 3e به شمار می‌آیند.

گوشی هواوی نوا 3e

زمان معرفی گوشی هواوی نوا 3e و پی 20 متفاوت است

با وجود شباهت بسیار زیاد این دو گوشی، زمان معرفی گوشی هواوی نوا 3e بیستم مارس اعلام شده است، در حالی که از مدت‌ها قبل می‌دانیم محصولات جدید سری P در روز بیست و هفتم مارس (هفتم فروردین) طی برگزاری رویدادی در شهر پاریس به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. اما چرا هواوی باید دو گوشی کاملا شبیه به یکدیگر را با فاصله زمانی یک هفته معرفی کند؟ احتمال دارد تصمیم هواوی، معرفی مدل لایت یک هفته زودتر از پی 20 و پی 20 پلاس باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. فکر نمیکنم هواوی طرح زیاد داره احتمالا دوتا مجزا باشن

  2. والا بلا این برند این کاره نیست . آخه این چه وضع تولید گوشی هست؟ گوشی میزنه خودشم نمی دونه دقیقا داره چیکار می کنه. شونصدتا گوشی با یه مشخصات میزنه که فقط اسمشون فرق داره. به نظرم به زودی این برند و شیائومی جاشونو به برندهای معتبری مثل ال جی میدن