رنو کوئید

رنو کوئید در سایپا تولید خواهد شد + قیمت حدودی

رنو کوئید به زودی در شرکت سایپا تولید خواهد شد. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از توافق با رنو برای تولید خودروی کوئید خبر داد و قیمت حدودی این محصول را اعلام کرد.

قیمت حدودی رنو کوئید 30 میلیون تومان است

محسن جهرودی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از تولید خودروی رنو کوئید در این شرکت خبر داد. به گفته وی، سایپا در حال توافق با رنو است تا خودروی کوئید در ایران تولید شود. همچنین قیمت رنو کوئید در ایران حدود 30 میلیون تومان خواهد بود. مدیرعامل سایپا در مورد این که آیا شرط سایپا برای واگذاری سایت برنو به رنو، در اختیار گرفتن تولید خودروی کوئید است یا خیر، گفت شرط همکاری ما با رنو در اختیار گرفتن پلتفرم کوئید بوده و هیچ اتفاقی نخواهد افتاد مگر این که رنو کوئید را در همکاری مستقیم با سایپا تولید کند.

رنو کوئید

محسن جهرودی در ادامه به خودروی سیتروئن سی 3 اشاره کرد و گفت خودروی C3 که محصول مشترک تولیدی با سیتروئن است توانسته استانداردهای 85گانه جدید را پاس کنند. این خودرو از سال آینده به بازار عرضه خواهد شد. وی همچنین در مورد استراتژی سایپا برای از رده خارج کردن پراید اظهار کرد که ما برنامه داریم تا تولید این خودرو را کاهش داده و با محصولات دیگر جایگزین کنیم. در همین راستا اکنون تولید پراید به حدود 25 درصد محصولات کاهش پیدا کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. قیافه ش خیلی ضایعه س! ولی توی این رنج قیمتی نزدیک ترین رقیبش پژو 405ه که کاملا از اون سرتره