تلویزیون های پیشرفته 2018 ال جی

پرده‌برداری از تلویزیون های پیشرفته 2018 ال جی مجهز به هوش مصنوعی

تلویزیون های پیشرفته 2018 ال جی مجهز به فناوری هوش مصنوعی ThinQ و پردازنده آلفا در مدل‌های متنوع شامل OLED و Super UHD در سئول کره جنوبی به نمایش درآمدند.

شرکت ال جی الکترونیکس از طیف وسیع تلویزیون‌های جدید 2018 خود رونمایی کرد. این مدل‌های جدید و نوآورانه OLED و SUPER UHD نشانگر تعهد ال جی برای پیشگامی در بازار جهانی تلویزیون های فوق پیشرفته است. ا‌ل جی در مراسم پرده‌برداری از این محصولات در سئول، پایتخت کره جنوبی، تلویزیون‌های جدیدی را به نمایش گذاشت که مجهز به فناوری هوش مصنوعی ThinQ و پردازنده پیشرفته آلفا (α) هستند. ال جی با این محصولات در بازار جهانی تلویزیون های فوق پیشرفته پیشگام خواهد بود. پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد بازار تلویزیون های OLED از فروش 1.6 میلیون دستگاه در سال 2017 به 2.5 میلیون دستگاه در سال جاری خواهد رسید.

تلویزیون های پیشرفته 2018 ال جی

ال جی به عنوان شرکتی پیشرو در ساخت نمایشگرهای OLED با اینچ بزرگ، با معرفی 10 مدل جدید از تلویزیون های OLED مجهز به هوش مصنوعی همچنان به پیشروی خود در این زمینه ادامه می‌دهد. این مدل‌ها شامل W8 ، G8 ، C8 ، E8 و B8 هستند. هر کدام از این مدل‌ها در طراحی‌های متنوعی نظیر تصویر بر روی دیوار (سایز 65 و 77 اینچ مدل W8) نمایشگر تک شیشه‌ای (ابعاد 65 اینچ از مدل G8)، تصویر روی شیشه (ابعاد 65 و 55 اینچ از مدل E8) و طراحی صفحه نمایش سینمایی (ابعاد 55، 65 و 77 اینچ از مدل C8 و ابعاد 55 و 65 اینچ از مدل B8) وارد بازار می‌شوند. تلویزیون های SUPER UHD ال جی مجهز به فناوری هوش مصنوعی با ابعاد متفاوتی در نمایشگر (مدل SK95 ، SK85 و SK80) از 49 تا 75 اینچ در دسترس مشتریان خواهند بود.

تلویزیون های پیشرفته 2018 ال جی

پردازنده هوشمند α (آلفا) 9 به تلویزیون های پیشرفته OLED سری  W8 ، G8 ، E8 و C8 قدرت داده و باعث می‌شود مشتریان بتوانند تصاویر را با رنگ‌های دقیق‌تر از هر زاویه دید تماشا کنند و از مشکی مطلقی که فقط مختص تلویزیون های OLED ال جی است لذت ببرند. تلویزیون های پیشرفته 2018 ال جی با بهره‌گیری از صدای سیستم Dolby Atmos و کیفیت تصویر برتر، تجربه مشاهده تصویری خیره‌کننده‌ای را برای مشتریان ممکن می‌کنند.

تلویزیون های SUPER UHD ال جی مجهز به هوش مصنوعی در سال 2018 از پردازنده α (آلفا) 7 نیرو می‌گیرند؛ یعنی همان پردازنده قدرتمندی که در سری B8 وجود دارد. این تلویزیون‌ها با ترکیب فناوری نانوسل (Nano Cell) و نوردهی پشت FALD، قادر خواهند بود کیفیت تصویر LCD با عمیق‌ترین سیاهی، پردازش تصویر پیشرفته، بهبود جزییات سایه‌ها و رنگ‌های دقیق از گسترده‌ترین زوایای دید را امکان‌پذیر کنند. تلویزیون‌های جدید از صدای Dolby Atmos بهره برده و با غوطه‌ور کردن شما در صدا و تصویر، تجربه بی‌نظیری را برایتان فراهم می‌کنند.

تلویزیون های پیشرفته 2018 ال جی

با توجه به مجهز شدن تلویزیون های پیشرفته 2018 ال جی به هوش مصنوعی، مشتریان می‌توانند مستقیما با کنترل از راه دور صحبت کنند و از امکانات فوق‌العاده راحت پیشرفته‌ترین فناوری دستیار صوتی لذت ببرند. این سطح از آسایش با کنترل هوشمند صوتی و اتصال به لطف بهره‌گیری از فناوری پردازش زبان طبیعی (NLP) بر پایه پلتفرم یادگیری عمیق (Deep ThinQ) عملی شده است. تلویزیون های ThinQ ال جی مجهز به هوش مصنوعی از سرویس‌های راهنمای الکترونیک برنامه‌ها (EPG) برای ارائه اطلاعات فوری و پیدا کردن کانال‌هایی که محتوای دلخواه شما را دارند نیز پشتیبانی می‌کنند.

تلویزیون های ThinQ ال جی با مجموعه محصولات هوشمند ال جی به خوبی در تعامل است و به عنوان مرکز فرماندهی خانه هوشمند برای دسترسی به دیگر محصولات هوشمند خانه به کار می‌رود؛ لوازمی مثل جاروهای روباتیک، دستگاه تهویه مطبوع یا تصفیه هوا، لامپ‌های هوشمند، بلندگوهای هوشمند و بسیاری دیگر از دستگاه‌هایی که از طریق وای-فای یا بلوتوث به تلویزیون متصل هستند.

تلویزیون های پیشرفته 2018 ال جی

فناوری NLP در 14 کشور استرالیا، برزیل، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، کره، مکزیک، لهستان، روسیه، اسپانیا، انگلستان، آمریکا و ترکیه در دسترس خواهد بود. کاربران کشورهای دیگر می‌توانند از NLP گنجانده شده در این تلویزیون‌ها با انتخاب یکی از 10 زبان اصلی (انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیولی، ایتالیایی، پرتغالی برزیلی، لهستانی، کره‌ای، روسی و ترکی) بهره‌مند شوند.

کیفیت تصویری که «کمال» را به نمایش می‌گذارد

پردازنده جدید و هوشمند آلفا 9 تصاویری زنده و واقعی با رنگ‌های غنی، وضوح و عمق باورنکردنی برای واقع‌گرایی بیشتر ارائه می‌دهند. فناوری اصلی این پردازنده اجرای فرایند چهار مرحله‌ای در کاهش نویز تصویر است که دو برابر قدرت بیشتری نسبت به تکنیک‌های متداول دارد. این الگوریتم به کاربران امکان کنترل بیشتر را برای بالا بردن وضوح تصاویری که تحت تأثیر جلوه‌های مصنوعی دچار اعوجاج می‌شوند می‌دهد تا تصویر واضح‌تر و شفاف‌تر باشد.

تلویزیون های پیشرفته 2018 ال جی

پردازنده آلفا 9 عملکرد رنگ‌ها را با قابلیت نقشه‌برداری پیشرفته‌ای بهبود می‌بخشد تا رنگ‌ها را شبیه آنچه در حالت طبیعی هستند نشان ‌دهد. این پردازنده برای پشتیبانی از سرعت فریم بالا (HFR) در تولید حرکات روان‌تر و واضح‌تری که با سرعت 120 فریم در ثانیه به نمایش در می‌آیند طراحی شده است. تلویزیون های OLED ال جی 2018 با این فناوری می‌توانند هر محتوایی را با بیشترین کیفیت و تجربه مشاهده واقعا استثنایی و تماشایی به نمایش گذارند.

نهایت تجربه HDR سینمایی با تلویزیون های پیشرفته 2018 ال جی

تلویزیون های SUPER UHD و OLED ال جی محصول سال 2018 از فناوری HDR سینمایی (Cinema HDR) برخوردارند. بنابراین، تمامی این مدل‌‌ها سینمای واقعی را با HDR پیشرفته Technicolor به خانه شما خواهند آورد. این فناوری بر پایه میراث همیشگی ال جی در پشتیبانی از فرمت‌های HDR اصلی از دالبی ویژن گرفته تا HDR10 و HLG ایجاد شده‌ است.

آقای Brian Kwon، رئیس بخش صوتی تصویری ال جی می‌گوید:

تلویزیون‌های برتر OLED و SUPER UHD ال جی در سال 2018 پیشرفته‌ترین فناوری‌های تلویزیون را به نمایش می‌گذارند. ال جی همچنان در صنعت جهانی نمایشگر پیشتاز است و بهترین تجربه مشاهده ممکن را با فناوری‌هایی نظیر هوش مصنوعی ThinQ و پردازنده‌های پیشرفته و برتر صنعت برای مشتریان فراهم می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این مدل‌‌ها سینمای واقعی را با HDR پیشرفته Technicolor به خانه شما خواهند آورد. این فناوری بر پایه میراث همیشگی ال