آیفون 10 گلد

آیفون 10 گلد با قیمت بالایی توسط Caviar معرفی شد

Caviar به عنوان یکی از شرکت‌های سازنده گوشی های هوشمند لوکس، آیفون 10 گلد را با قیمتی بسیار بالاتر از قیمت واقعی پرچمدار سال 2017 اپل معرفی کرد. اما قیمت آیفون ایکس گلد شرکت Caviar چقدر است؟

آیفون ایکس گوشی هوشمندی نیست که هر کاربری قادر به خرید آن باشد. قیمت نسخه پایه آن هزار دلار بوده و به منظور خرید نسخه دارای 256 گیگابایت ظرفیت داخلی می‌بایست بیش از هزار و صد دلار پرداخت کنید.

یکی از نکاتی که کاربران علاقه‌مند به خرید این گوشی هوشمند گران قیمت را ناامید کرده است، وجود تنها دو گزینه رنگ برای آن محسوب می‌شود که هیچکدام گلد نیست! نسخه‌های گلد آیفون همیشه در کانون توجه کاربران بوده‌اند، به همین دلیل شرکت روسی Caviar از این فرصت استفاده و یک آیفون 10 گلد معرفی کرد.

آیفون 10 گلد

آیفون 10 گلد Caviar به خاطر استفاده از طلای 24 عیار درون آن، قیمت بسیار بالایی دارد. دو نسخه آیفون 10 گلد با نام‌های کلاسیک گلد (Classic Gold) و کلاسیک لیکوئید گلد (Classic Liquid Gold) وجود داشته و به ترتیب 4 هزار و پانصد و ده دلار و 4 هزار و هشتصد و پنج دلار قیمت دارند!

آیفون 10 گلد

اگر جزو طرفداران سرسخت اپل بوده و برای خرید یک گوشی هوشمند، قیمت آن هیچ اهمیتی برایتان ندارد، خرید آیفون 10 گلد شرکت Caviar انتخاب خوبی برایتان خواهد بود! می‌توان قیمت حدودی آن برای کاربران ایرانی را بیست میلیون تومان تخمین زد.

ارزانترین نسخه آیفون 10 گلد 4510 دلار قیمت دارد!

برای نخستین مرتبه در بین گوشی های لوکس Caviar شاهد استفاده از لوگوی اپل در پشت یکی از محصولات سفارشی‌سازی شده این شرکت هستیم. همچنین در پشت مدل Liquid Gold طرح‌های عجیبی به کار رفته که ممکن است برای برخی کاربران جذاب باشد. آیا اپل و آیفون ایکس برایتان آنقدر عزیز است تا 20 میلیون تومان وجه نقد برای خرید نسخه گلد آن بپردازید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. آخه چرا باید 20 مییلیون تومن پول یه گوشی باشه؟ البته نوش جون کسایی که دارن ولی با این پول میشه یه پرچمدار خوب مثل وی 30 پلاس ال جی خرید بقیه اش رو هم داد یه پراید خرید :دی والا به خدا

  2. خبرشون نمیتونستن زود تر بسازنش یا حد اقل خبر بدن که میخوان بسازن؟ اخه دو تا ایفون ۱۰ میخوام چیکار