گوشی های هواوی

گوشی های هواوی میت 10، پی 10 و پی اسمارت دارای قابلیت‌های سازمانی هستند

گوگل گوشی های هواوی سری میت 10 (Huawei Mate 10)، سری پی 10 (Huawei P10) و پی اسمارت (Huawei P Smart) را به عنوان دستگاه‌های اندرویدی با قابلیت‌های سازمانی معرفی کرد.

گوگل در برنامه‌ای تحت عنوان Google-led این اعتماد را به شرکت‌ها می‌دهد که چه دستگاهی مناسب فضای کاری آن‌ها بوده و می‌تواند بهترین بازده عملکردی را داشته باشد. Huawei امروز اعلام کرد که سه رده دستگاه از این شرکت برنده جایزه “Android Business Recommended” توسط گوگل شده است. این سه نوع دستگاه شامل گوشی های هواوی سری میت 10 (HUAWEI Mate 10)، سری P10 و دستگاه تازه‌نفس هواوی پی اسمارت (Huawei P Smart) خواهد بود.

گوشی های هواوی

کاربردهای سازمانی گوشی های هواوی

این جایزه، مهر تضمینی بر روی کیفیت نهایی دستگاه برای کاربردهای سازمانی بوده چرا که استانداردهای دقیق و فرآیند تست، کاملا توسط گوگل تعیین می‌شود و سری HUAWEI Mate 10 در کنار سری HUAWEI P10 و HUAWEI P smart، به این موفقیت دست پیدا کرده‌اند. انتشار به‌روزرسانی امنیتی تنها در 90 روز پس از انتشار توسط گوگل، تجربه فوق‌العاده نرم‌افزاری در مدیریت دستگاه، ویژگی‌های متمرکز شده بر شرکت و رفتارهای طراحی‌شده برای پاسخگویی به نیازهای محیط کسب و کار از جمله عواملی است که این سه رده دستگاه را لایق جایزه «پیشنهاد سازمانی اندروید» کرده که می‌تواند نقش موثری در افزایش تحرکات سازمانی داشته باشد.

گوشی های هواوی

این اتفاق نشانه‌ای برای کاربران تجاری است که سری HUAWEI Mate 10، سری HUAWEI P10 و HUAWEI P smart آماده یک کسب‌وکار کرده و این اطمینان خاطر را به یک مجموعه می‌دهد که بداند با توجه به قابلیت‌های در نظر گرفته‌شده می‌تواند دستگاه‌های مذکور را مطابق نیازهای شرکت به راحتی شخصی سازی کرده تا تاثیر مستقیمی در عملکرد روزمره شرکت داشته باشد.

سایر ویژگی‌های هواوی میت 10

علاوه بر این، گوشی های هواوی سری میت 10 از ویژگی‌های جدیدی همچون اولین چیپ AI برای پردازش هوش مصنوعی در جهان برخوردار است تا سطح کارایی دستگاه را به‌مراتب بالاتر ببرد. Kirin 970، باتری و عملکرد عالی دوربین، دوربین جلو لایکا، تشخیص چهره 3D از جمله مشخصه‌های اصلی این سری خواهد بود. در سری Mate 10 گوشی های قدرتمندی چون Huawei Mate 10 Pro و PORSCHE DESIGN Mate 10 قرار دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه Android Enterprise Recommended، لطفا به https://www.android.com/enterprise/recommended مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. میت ده که بهترین گوشی 2017 بود

  2. فک نمیکم سامسونگ یا اپل یا حتی سونی این کاراو کرده باشن