هواوی پی 20 لایت

هواوی پی 20 لایت در سکوت خبری معرفی شد؛ نمایشگر ناچ و دوربین دوگانه

هواوی پی 20 لایت (Huawei P20 Lite) در سکوت کامل خبری در کشور لهستان معرفی شد. عضو جدید خانواده هواوی P20 از امکاناتی همچون نمایشگر شبیه به آیفون ایکس و دوربین دوگانه برخوردار است. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت هواوی پی 20 لایت آشنا شوید.

پیرو ظاهر شدن صفحه پیش فروش هواوی پی 20 لایت در دو سایت فروشگاهی لهستان، حال باخبر شدیم که این گوشی در سکوت کامل خبری و پیش از رویداد خبری 7 فروردین ماه کمپانی هواوی، در کشوری به جز فرانسه معرفی شده است. بدیهی است که این گوشی عضوی از خانواده هواوی P20 بوده و مطابق شایعات مختلفی که طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر شنیده بودیم، از طراحی جدید و تازه‌ای برخوردار است.

ظاهرا هیچ خبر خاصی از این مراسم رونمایی به بیرون درز پیدا نکرده و هواوی بدون حضور رسانه‌ها اقدام به معرفی این گوشی در کشور لهستان کرده است. نکته جالب اینجاست که بخش لهستانی سایت رسمی هواوی نیز این گوشی را همراه با مشخصات فنی و قابلیت‌های آن به نمایش عموم گذاشته است.

مشخصات هواوی پی 20 لایت

از نظر ظاهر فیزیکی، هواوی پی 20 لایت بسیار شبیه به مدل آنر 9 لایت است، اما حالا صاحب یک نمایشگر ناچ استایل شبیه به آیفون 10 اپل و همچنین دوربین دوگانه پشتی شده است. یک نمایشگر 5.8 اینچی با وضوح Full Hd و نسبت ابعاد 19:9 بر روی قاب جلویی گوشی تعبیه شده است و تراشه 8 هسته‌ای کایرین 659 نیز همراه با پردازشگر گرافیکی MaliT830-MP2، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی در زیر قاب هواوی پی 20 لایت قرار دارند. شما همچنین می‌توانید حافظه داخلی این گوشی را با استفاده از یک کارت میکرو اس دی تا 256 گیگابایت ارتقا ببخشید. خبر خوب اینکه، گوشی میان رده جدید هواوی از اندروید 8 اوریو همراه رابط کاربری EMUI 8.0 بهره می‌برد و با استفاده از یک درگاه USB نوع C می‌توانید باتری 3000 میلی‌آمپری آن را شارز کنید.

هواوی پی 20 لایت

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این گوشی علاوه بر نمایشگر ناچ استایلش، دوربین‌های قدرتمند پشتی آن است. این گوشی میزبان دوربین دوگانه 16 + 2 مگاپیکسلی با فلاش LED است که می‌توانند تصاویری با افکت بوکه را تهیه کنند. یک دوربین 16 مگاپیکسلی همراه فلش OLED نیز در تکه‌ی بریده شده‌ی نمایشگر گوشی، درست در بالای صفحه جای گرفته است.

از نظر امکانات ارتباطی نیز هواوی P20 Lite از دو سیم کارت، 4G VoLTE، وای فای 802.11 b/g/n، بلوتوث 4.2، جی پی اس/ گلوناس، ان اف سی و درگاه USB نوع C برخوردار است.

قیمت هواوی پی 20 لایت

این گوشی موبایل چینی در حال حاضر آماده‌ی پیش فروش در کشورهای لهستان و جمهوری چک است، در حالی که برخی منابع خبر از فروش فیزیکی آن در کشور ایتالیا می‌دهد. لازم به ذکر است که گوشی هواوی P20 لایت با قیمت حدودی 436 دلار و در رنگ‌های مشکی، آبی و رزگلد به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. A8سامسونگ نصف این امکانات داره 2100 این می شه 1600 تا 1800 بیشتر از 2میلیون نمی شه شاید هم کمتر ولی رنگ ابیش عالیه

  2. الان هر موبایلی که معرفی میشه یه دوربین دوگانه میزنه تنگش

  3. قابلیتاش تکرارین ولی با این حال هواوی عشقه

  4. 500 دلار برای این گوشی یکم زیاده! چون میت 10 لایم مثل این نیست اما دست کمی هم از این گوشی ندار

    صفحه نمایش FHD+
    باطری 3 هزارتایی
    رم 3

    فکر نکنم 1 گیگ رم ارزش 200 دلار هزینه بیشتر داشته باشه! پس میت 10 لایت گوشی مناسب تریه D:

  5. خودش میدونه چی زده که توی سکوت این کارو کرده

  6. چخبره
    نزدیک 2/5 میشه پولش