شیائومی ردمی نوت 5

شیائومی ردمی نوت 5 معرفی شد؛ دوربین دوگانه هوشمند و نمایشگر 18:9

گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 5 (Xiaomi Redmi Note 5) با قیمت ارزان قیمت، دوربین دوگانه هوشمند و یک نمایشگر مدرن 18:9 در چین معرفی شد. در ادامه با امکانات ، قیمت و قابلیت های ردمی Note 5 بیشتر آشنا شوید.

شیائومی ساعاتی پیش از گوشی جدید Redmi Note 5 خود در چین پرده برداری کرد. این گوشی از دوربین دوگانه هوشمند مصنوعی بر روی قاب پشتی خود برخوردار است. علاوه بر این می‌توان یک نمایشگر با نسبت 18:9، تراشه اسنپدراگون 636، رم 6 گیگابایتی، فلاش ال ای دی برای دوربین سلفی و یک باتری غول پیکر را بر روی این گوشی یافت.

شیائومی ردمی نوت 5 از بدنه‌ای آلومینیومی با ابعاد 158.6 در 75.4 در 8.05 میلی‌متر و وزن 181 گرم بهره می‌برد. این مدل در رنگ‌های آبی، مشکی، طلایی و رزگلد عرضه خواهد شد. نمایشگر گوشی از اندازه 5.99 اینچی با وضوح +Full HD یا برابر با 2160×1080 پیکسل بهره می‌برد که می‌تواند حداکثر روشنایی 450 نیت را به ارمغان بیاورد. این نمایشگر در زیر یک شیشه خمیده 2.5D قرار گرفته است.

شیائومی ردمی نوت 5

تراشه اسنپدراگون 636 قدرت‌بخش این گوشی در زیر قاب خواهد بود. در رویداد معرفی، کمپانی شیائومی اعلام کرده است که گوشی جدید شیائومی ردمی نوت 5 موفق به کسب امتیاز بسیار مناسب 115257 در سایت آنتوتو شده است. حافظه داخلی 32 گیگابایتی این فبلت از نوع eMMC 5.1‌ بوده و یک رم 3 گیگابایتی LPDDR4X نیز می‌تواند در اجرای نرم اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها به کمک پردازنده آید. در اینجا یک مدل 64 گیگابایتی دیگر نیز به چشم می‌خورد که همراه با دو رم متفاوت 4 یا 6 گیگابایتی عرضه خواهدشد. باتری 4000 میلی‌آمپری گوشی می‌تواند ساعت‌ها دور بودن از پریز برق را تضمین کند و شارژ سریع نیز به شما اجازه می‌دهد تا مدت زمان زیادی منتظر شارژ گوشی خود نباشید.

دوربین دوگانه پشتی مبتی بر هوش مصنوعی در یک گوشی ارزان قیمت!

دوربین دوگانه پشتی مبتنی بر هوش منصوعی ردمی نوت 5 از یک سنسور 12 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل‌های 1.4 میکرون پیکسل و دیافراگم f/1.9 و همچنین سنسور ثانویه 5 مگاپیکسلی برای ثبت اطلاعات عمق میدان برخوردار است. این سیستم دوربین از فوکوس خودکار دوگانه، تثبیت کننده الکتریکی عکس، HDR، حالت Burst Mode و پانوراما برای ثبت تصاویری خوب و جذاب استفاده می‌کند. دوربین دوگانه پشتی گوشی می‌تواند عکس‌های پرتره‌ای با پس زمینه مات و هنری را ثبت کند. شما همچنین می‌تواند فیلمبرداری نرمال Full HD و فیلمبرداری اسلوموشن HD را نیز با گوشی میان رده جدید شیائومی تجربه کنید.

شیائومی ردمی نوت 5

قاب جلویی گوشی میزبان یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی همراه فلاش LED و قابلیتی به نام AI Portrait برای تهیه ثبت تصاویر پرتره است. حالت پیش فعال HDR این دوربین پس زمینه تصاویر سلفی که می‌گیرید را شناسایی کرده و در صورت لزوم برای وضوح بالا از فلاش LED استفاده کند. این دوربین سلفی حتی قادر به فیلمبرداری با وضوح Full HD است. اما این تمام قابلیت‌های دوربین سلفی شیائومی ردمی نوت 5 نیست. این دوربین ارائه کننده سیستم تشخیص چهره مبتنی بر هوش مصنوعی است که می‌توانید تنها با نگاه کردن به گوشی قفل آن را باز کنید. هر دو دوربین پشتی و جلویی گوشی نیز به حالتی به نام AI Smart Beauty مجهز هستند که می‌تواند به صورت هوشمندانه چهره‌ی شما در تصاویر را بهبود ببخشد.

 

شیائومی ردمی نوت 5 از رابط کاربری MIUI 9 با تجربه کاربری متفاوت از دیگر گوشی های میان رده جهان برخوردار است. از مهم‌ترین قابلیت‌های آنئ می‌توان به ژست‌های حرکتی تمام صفحه اشاره کرد که کار با محصول را آسوده می‌کنند. در اینجا همچنین یک اسلات هیبریدی برای کارت میکرو اس دی و سیم کارت دوگانه 4G VoLTE، وای فای 802.11ac، بلوتوث 5، درگاه USB نوع C، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و اسکنر اثر انگشت پشتی در اختیار کاربران خواهد بود.

قیمت شیائومی ردمی نوت 5

شیائومی ردمی نوت 5

نسخه‌ی مجهز به رم 3 گیگابایتی + حافظه 32 گیگابایتی ردمی نوت 5 با قیمت 173 دلار، رم 4 + حافظه 64 گیگابایتی و رم 6 + حافظه 64 گیگابایتی نیز به ترتیب با قیمت 221 و 268 دلار عرضه خواهند شد. امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور این گوشی میان رده و خوش قیمت در بازار کشورمان نیز باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. گوشی شیایومی مثل ردمی نوت ۵داخل خودچین ازسرعت۴٫۵جی پشتیبانی می کنند.داخل ایران جریان چیه نمی‌دونم

  2. سلام. مثل اینکه از 4.5g پشتیبانی نمیکنه؟ درسته؟

    • درود بر شما
      بله برای استفاده از 4.5G باید ردمی نوت 5 پرو تهیه کنید

      • واسه یه گوشی 2 میلیونی که تو سال 2018 معرفی شده خیلی بده که 4.5 جی پشتیبانی نکنه 😐 همین چند روز پیش از 5G هم رو نمایی شد … ولی راستش یه جا خوندم یکی تو نظرات گفته بود نسخه 64 گیگ رم 4 گیگ رو گرفته و دستشه و میگه از نت 4.5 هم پشتیبانی میکنه! نظرش مال 20 روز پیشه پیام دادم جواب نداد مطمئن هستید اطلاعاتتون درسته؟؟

  3. باین قیمت این همه امکانات عادی هست؟

  4. زیبا – ساده – شیک – سخت افزار مناسب

  5. تو همه ی تیترای گجت وقتی یه موبایل داره معرفی میشه زده دوربین دوگانه
    هیچ خلاقیتی توی موبایلای جدید نمیبینم جز دوربین دوگانه

  6. چه خبره آقا روزی دو سه تا موبایل معرفی میشه

  7. انصافا نسبت به امکاناتش خیلی عالیه قیمتش

  8. دوربین دوگانه چقدر موفق بود

  9. این دیگه رکورد ارزون بودنو شکست