معرفي خودرو جديد سوبارو VIZIV

بعد از معرفی مفهومی Hybrid Tourer که سال 2009 میلادی در نمایشگاه توکیو رونمایی شد، حالا سوبارو در نمايشگاه ژنو 2013 دست به معرفی مدل جدیدی از هیبریدی های خود زده تا دوباره بازخوردهای آتی آنرا بسنجد . . .

در نگاه اول به VIZIV مواردی مانند طرح ذوزنقه ای جلوپنجره، درب های بزرگی که رو به بالا باز می شوند، گلگیرهای عضلانی که رینگ های 20 اینچی مشکی/نقره ای را پوشش داده اند، رنگ جدیدی که با نام Mistral Silver Metallic شناخته می شود و نهایتا سقف شیشه ای آن چشم ها را تا دقایقی به خود خیره می کنند.

{photo}92/01/01/subaru-viziv-1{/photo}

طول و عرض و ارتفاع VIZIV به ترتیب معادل 4.32 و 1.9 و 1.51 متر بوده و فاصله محوری آن نیز به 2.64 متر می رسد. اما پیشرانه این کراس اور مفهومی از نوع دیزل/هیبریدی و با تکنولوژی Hybrid SI-DRIVE است؛ بدین معنا که یک موتور دیزلی 2.0 لیتری برای چرخ های جلو و همچنین دو موتور الکتریکی نیز برای هرکدام از چرخ های عقبی آن درنظر گرفته شده؛ پس VIZIV را می توان خودرویی با سیستم محرکه AWD دانست.

{photo}92/01/01/subaru-viziv-2{/photo}

سوبارو سیستم Hybrid SI-DRIVE این خودرو را به جدیدترین دستاورد ایمنی خود یعنی  Eco-Cruise مجهز کرده؛ سیستمی که به کمک دوربین های EyeSight قرار گرفته در اطراف خودرو علاوه بر نظارت همه جانبه بر نحوه رانندگی، متناسب با شرایط و ترافیک جاده ای میزان قدرت تولیدی پیشرانه را نیز کنترل می کند. گفتنی است سوبارو کلمه VIZIV را از عبارت Vision for Innovation به معنای «چشم اندازی برای تکنولوژی» الهام گرفته است.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*