دانشمندی روسی صحت بقایای موجودات فضایی مومیایی شده را تایید کرد!

دانشمند روسی کشف بقایای موجودات فضایی مومیایی شده را تایید کرد!

در سال 2017 بقایای عجیبی از موجوداتی ناشناخته و باستانی در کشور پرو کشف شد که توجه زیادی به خود جلب کرد؛ در همین رابطه به تازگی محققی روسی اعدا کرده که این بقایا موجودات فضایی مومیایی شده هستند!

«به نظر می‌رسد که آن‌ها انسان باشند، اما ساختار آناتومی این موجودات با ما بسیار متفاوت است!» آنچه که خواندیم بخشی از صحبت‌های دانشمندی روسی به نام کنستانتین کوروتکوف (Konstantin Korotkov) در مورد بقایای باستانی عجیبی بود که در سال 2017،‌ در کشور پرو کشف شد.

آیا بقایای کشف‌شده در پرو موجودات فضایی مومیایی شده هستند؟!

این بقایا که در نگاه اول به نوعی انسان ماقبل تاریخ شبیه‌اند، موجوداتی عجیب با جمجمه‌های بلند و دستان و پاهایی با سه انگشت هستند که از زمان کشف تاکنون توجه زیادی را به خود جلب کرده‌اند؛ به طور کلی اکثر دانشمندان و صاحب‌نظران جهان معتقدند که این کشفیات قلابی بوده و هدف از ساخت و دفن آن‌ها در منطقه‌ای تاریخی چیزی جز کلاه‌برداری نیست. با این وجود دانشمندانی هم مانند کوروتکوف هستند که با نظر این محققان مخالف بوده و صحت بقایای پیداشده را تایید کرده‌اند.

در همین رابطه، کوروتکوف به تازگی اعلام کرده که تعدادی آزمایش دی ان ای را بر روی این موجودات انجام داده است و در کمال تعجب، به این نتیجه رسیده که آن‌ها بقایای موجودات فضایی مومیایی شده‌ هستند!

دانشمندی روسی صحت بقایای موجودات فضایی مومیایی شده را تایید کرد!

دکتر کنستانتین کوروتکوف در یکی از دانشگاه‌های سن‌پترزبورگ روسیه به عنوان استاد علوم کامپیوتری و بیوفیزیک تدریس می‌کند و بسیاری او را به واسطه اظهارنظرهای عجیبش می‌شناسند؛ به عنوان مثال در سال 2008 این محقق ادعا کرده بود که دستگاهی برای عکس‌برداری از روح انسان ساخته، اما پس از بررسی‌های دیگر کارشناسان اعلام شد که چنین کاری ممکن نیست و کوروتکوف ادعای دروغی مطرح کرده است.

اطلاعاتی از مومیایی‌های کشف‌شده در پرو

یکی از مومیایی‌های پرویی که به نام ماریا شناخته می‌شود، در جریان جستجویی به سرپرستی نویسنده و نظریه‌پرداز معروف، جیمی موآسن (Jaime Maussan) کشف شد. موآسن یک یوفولوژیست و از نویسندگان داستان‌های تخیلی و متافیزیکی بوده و اینطور که او و تیمش اعلام کرده‌اند، ماریا در نزدیکی خطوط نازکا (Nazca Lines)، یکی از معروف‌ترین و مرموزترین آثار باستانی پرو مربوط به پنج قرن پیش از میلاد مسیح،‌ قرار داشت.

دانشمندی روسی صحت بقایای موجودات فضایی مومیایی شده را تایید کرد!

با توجه به شکل جمجمه و وضعیت دست‌ها و پاها،‌ محققان بلافاصله پس از کشف ماریا اعلام کردند که این موجود با هر جاندار دیگری بر روی زمین فرق دارد؛ در همان زمان کوروتکوف گفت که ویژگی‌های آناتومی این بقایا حاصل تغییر شکل نیستند و آنچه که می‌بینیم ساختار طبیعی موجودات است.

یک سال بعد از این ادعا هم از طرف کوروتکوف اعلام شد که پس از انجام آزمایش‌های مختلف ژنتیکی بر روی نمونه‌هایی از بافت مومیایی‌ها، او و همکارانش کشف کرده‌اند که ماریا موجودی شبه انسان است و همانند ما 23 کروموزوم دارد!

دانشمندی روسی صحت بقایای موجودات فضایی مومیایی شده را تایید کرد!

کوروتکوف در مصاحبه با رسانه روسی اسپاتنیک گفته است که او در حال حاضر مشغول انجام آزمایش‌های گوناگونی بر روی ساختار ژنتیکی این موجودات فضایی مومیایی شده است و قصد دارد که میزان شباهت جانداران به انسان‌ها را دقیق‌تر بررسی کند.

با این حال متخصصان می‌گویند که ساختار قفسه سینه مومیایی‌ها به میزان قابل‌توجهی با شکل قفسه سینه ما تفاوت دارد؛ یکی از رادیولوژیست‌های روسی می‌گوید که بر اساس بررسی‌ها، ساختار کلی نای، قلب، طحال، کبد و دیافراگم موجودات از طریق اسکن قابل‌مشاهده است.

در مورد ماده سفیدرنگی که مومیایی‌ها را پوشانده هم گفته شده که این پودر کلرید کادمیوم است و ویژگی‌های آنتی باکتریال آن باعث شده تا حجم قابل‌توجهی از بافت و ارگان‌های ماریا و دیگر مومیایی‌ها در گذر زمان تجزیه نشوند.

دانشمندی روسی صحت بقایای موجودات فضایی مومیایی شده را تایید کرد!

بر طبق مابقی جزئیات منتشرشده در مورد این موجودات فضایی می‌توان گفت که بافت جانداران از نوع زیستی بوده و هرکدام دو دست،‌ دو پا، یک سر،‌ دو چشم و یک دهان دارند؛ کوروتکوف پس از سفر به پرو شانس این را پیدا کرد که چهار مومیایی دیگر که هریک 70 سانتی‌متر طول داشتند را بررسی کند و پس از سفر، این محقق روسی جنجال‌برانگیز اعلام کرده که علاوه بر ساختار جمجمه و انگشتان، هیچ یک از موجودات فضایی مومیایی شده حفره ناف ندارند و دهان موجودات تنها به صورت شکافی ثابت و غیر منعطف در جمجمه آن‌ها قرار گرفته است.

در یکی از مصاحبه‌های کوروتکوف در مورد مومیایی‌ها، این محقق با اشاره به کشف نقاشی‌هایی باستانی، مربوط به تمدن‌های چند هزار ساله پرو که موجوداتی با ساختار آناتومی مشابه را به تصویر کشیده بودند، صحبت‌های جالبی را در مورد ماهیت موجودات مطرح کرد؛ او گفت که ممکن است مومیایی‌ها در زمان‌های دور ساکنین زمین بوده‌اند و قبل از پیدایش انسان‌ها منقرض ‌شده‌اند!

در انتها شما را به ویدیویی از کشف و بررسی مومیایی‌های عجیب پرو دعوت می‌کنیم:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

17 دیدگاه

  1. دیروز کینگ کنگ درخونه مارا در جهنم زد گفت من از مریخ اومدم گفتم جانداریم برو!

  2. تاریخ رادیو گرافی 1997 هست ولی تو مقاله سال کشف 2017 نوشته شده!!!؟؟؟

  3. جناب همیشه مخالف با ایران

    بابا دروغه محضه خودشون یه مجسمه ساختن بعد هم روشو با گچ پوشوندن دانشمند های امروزی دانشمند های مجازی هستن( یعنی فقط با رسانه ها مشهور شدن نه با یک کشف یا کار مهم فقط با نظریه های احمقانه مشهور شدن الان یکی مثلا ااا دانشمند باشه ( خودشو دانشمند گذاشته باشه) یه نظریه خود در آوردی بده و مدرکشو هم بسازه به نظرتون توجه رسانه ها رو به خودش جلب نمیکنه . خب گیرم فضایی بود تو اون زمان تو زمین چیکار داشت . فضایی وجود دارن نه با اون آناتومی که اینا فکر میکنن الان اینو از خودشون در آوردن که میخوان بگن اگه یه وقت یه فضایی زنده کشف کردیم شبیه ما انسان هاست حداقل از نظر آناتومی . فضایی ها الان وجود دارن ولی نه مثل چیزهایی هایی که تو سیما هست اگه اونطور بود الان کره زمین پیش تر از اینا نابود شده بود فضایی واقعی وجود. ) ولی نه مثل فیلم ها شاید هزاران هزار فیلم مقاله یا عکس در این باره وجود داشته باشه ولی همشون گرافیک کامپیوتری هستن قدرت کامپیوتر و قدرت گرافیست هارو دستم نگیرید در شبیه سازی گرافیک .خلاصه گیرم راست بود گیرم پیدا شد و کلی علم گیرشون اومد مگه میخوان به ایران بدن ؟؟ !! تا هزار سال دیگه وقتی تو خارج مردم دارن واسه رفتن به مریخ تاکسی هوایی میگیرن اونوقت تو ایران تازه اینترنت با سرعت 10 مگ به مردم میدن این هست ملت ما!! .

  4. موجودات فضایی وجود دارن
    اینم سندش
    خوب همه مشکلات حل شد ، خدارو شکر

  5. 1-“اکثر دانشمندان و صاحب‌نظران جهان معتقدند که این کشفیات قلابی بوده و هدف از ساخت و دفن آن‌ها در منطقه‌ای تاریخی چیزی جز کلاه‌برداری نیست”
    2-“در سال 2008 این محقق ادعا کرده بود که دستگاهی برای عکس‌برداری از روح انسان ساخته، اما پس از بررسی‌های دیگر کارشناسان اعلام شد که چنین کاری ممکن نیست و کوروتکوف ادعای دروغی مطرح کرده است”
    A: حتّا اگر اکثر دانشمندان انکار کنند و حتّا اگر دروغگوییِ مدّعی اثبات شده‌باشد، باز هم موهومات فضایی برای آنانکه قبولش کرده‌ و بهش ایمان دارند، هست؛ متأسفانه همین تیپ آدمها، خیلی راحت، خالق و مبدأ هستی را [که علم و عقل مجبور به پذیرش آنست] منکر میشوند. اینست خرافه‌پرستی بجای خداپرستی، اینست ترجیح وهم/خیال بر واقعیت، اینست جاهلیتِ مدرن!

    • علم و عقل ناقص جنابالی مجبور به پذیرش آن است. آقای کافر همه را به کیش خود نپندار 😀
      بعدشم حرفات بو داره داداش. چطوره به نزدیک ترین قار محل زندگیت بری و بعد از چند روز اقامت بیای بیرون و ادعاهای خودتو مطرح کنی. این سری تو همه چیزو ربط بده به موجودات فضایی و بعد از چند وقت کتاب خودتم بنویس و بگو از طرف منظومه پروکسیما غنطورس به دستت رسیده.
      چی تو مغز شما ها ککردن از بچگی؟!!!!!؟
      😀 😀

      • غصّه نخور، حالا که اینقدر اصرار داری، همش مال تو؛ اصلاً این مترسک ناقص‌الخلقه، همان موجود فضایی هوشمندی است که تو را درست کرده؛ این بت خدای تو! سجده یادت نره.
        با دیگرانم: معلوم نیست چرا واسه خودش [انگشت] کم گذاشته؟!
        ذاتِ نایافته از هستی بخش
        کی تواند که شود هستی‌بخش

    • سلام دوست عزیز. واقعا متوجه نمیشم که چرا کسی که موجودات فضایی رو قبول داره منکر خدا میشه؟ شما قرآن رو باز کن سوره رعد معنی آیه اینه : همه اهل آسمانها و زمین چه بخواهند و نخواهند به خداوند سجده میکنند.
      از اونجایی که فرشته ها قدرت نافرمانی خداوند رو ندارن این اهل آسمانها فرشته ها نیستند. البته قضاوت با خودتونه.

  6. این یه انسانه چراکه موجودات فضایی یا هر چیز دیگه حتا یه کمم شبیه به ما نیستن و به نظر من این یه پادشاه بوده که از نظر جسمی درست رشد نکرده و اون عکسی که تو فیلم هست دوران پادشاهی این فرد رو نشون میده ولی جدا از این یوفوها وموجودات فضایی وجود دارن وبه ما خیلی نزدیک هستن و ما به دلیل تمدن هوشمند و تکنولوژی پیشرفته اونا نمیتونیم اونا رو ببینیم ویا حتا وجود اونا رو حس کنیم

  7. بعد تحقیقات معلوم شد استخوان انسان مریض بودن
    بخاطر نوعی بیماری اینجوری شدن

    بنظرم یک نوع مرض علاقه به موجودات فضایی هم تو مغز بعضیا وجود دارع

  8. واقعا عجیبه که نزدیک خطوط نازاکا بودن معلومه تو گذشته یه خبرایی اون اطراف بوده حالا به مرور زمان چیزای جدیدی پیدا میشه که شاید رسانه ها هم وادار بشن که این اخبارو اعلام کنن

  9. خیلی مسخرست این یک مومیایی انسان است که دوتا از انگشتاش رو قطع کردن

  10. این هرچی هست آدم نمیتونه باشه

  11. چه چیزایی دور و بر ما اتفاق می افته و ما ازش بی خبریم