اینستاگرام

تغییرات جدید اینستاگرام بر اساس بازخوردهای کاربران

تغییرات جدید اینستاگرام شامل مواردی هستند که کاربران برای مدت زمانی طولانی درخواست اعمال آن‌ها را داشتند. اگرچه در ظاهر اینستاگرام به بازخوردهای کاربران توجه دارد، اما تغییرات جدید نشان می‌دهد شرکت همچنان مسیر دلخواهش را طی می‌کند!

تعدادی از تغییرات جدید اینستاگرام به تازگی معرفی شدند که طبق گفته‌های شرکت، اعمال آن‌ها بر اساس بازخوردهای دریافت شده از کاربران بوده است. یکی از تغییرات جدید اینستاگرام معرفی دکمه جدید «پست‌‌های جدید» (New Posts) که به وسیله آن می‌توان فید اصلی را به صورت دستی رفرش کرد.

تغییرات جدید اینستاگرام

این دکمه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های کاربران اینستاگرام را رفع کرده است. پیش از این، در صورت کشیدن صفحه به پایین به صورت اشتباه، تایم لاین رفرش می‌شد و مجموعه جدیدی از پست‌ها به جای موارد قبلی به نمایش در می‌آمد. حال کاربر که مشغول مشاهده پست‌ها به صورت کاملا مرتب و پشت سر هم بود، این ترتیب را گم می‌کرد و مجبور بود لابه‌لای پست‌های نمایش داده درون تایم لاین خود به دنبال موارد قبلی بگردد. اما به لطف تغییرات جدید اینستاگرام ، از این پس رفرش به وسیله لمس یک دکمه مشخص انجام خواهد شد.

اینستاگرام مدت‌ها قبل، الگوریتم جدیدی را معرفی کرد که بر اساس آن، پست‌ها درون تایم لاین هر کاربر، دیگر بر اساس زمان انتشارشان نمایش داده نشده و در عوض، مطالب صفحه‌هایی که کاربر به آن‌ها علاقه بیشتری نشان می‌دهد ابتدا نمایش داده می‌شوند، هر چند مدت زمان انتشارشان دیرتر از بقیه موارد باشد. اما بعد از برخی اعتراضات، این شبکه اجتماعی باز هم الگوریتم نحوه نمایش پست‌ها در تایم لاین را تغییر داد. در حال حاضر، همچنان مطالب کاملا بر اساس ترتیب زمانی نمایش داده نمی‌شوند، اما در مقایسه با قبل، تاریخ انتشار بیشتر مد نظر قرار می‌گیرد.

تغییرات جدید اینستاگرام نشان می‌دهند اگرچه این شبکه اجتماعی فیدبک‌های دریافت شده از کاربران را می‌شنود، اما آنطور که باید به آن‌ها توجه نکرده و یا حداقل، نحوه صحیح پیاده‌سازی‌شان را نمی‌داند. اینستاگرام وعده داده تغییرات بیشتری را طی ماه‌های‌ آینده در پلتفرم خود اعمال خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*