شیائومی گیمینگ لپ تاپ

شیائومی گیمینگ لپ تاپ با امکاناتی چشمگیر معرفی شد

شیائومی گیمینگ لپ تاپ (Xiaomi Gaming Laptop) نام لپ تاپ قدرتمند شرکت شیائومی مختص گیمرها است که دقایقی پیش معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی ، قابلیت ها و قیمت باریکترین لپ تاپ گیمینگ جهان بیشتر آشنا شوید.

کمپانی شیائومی پس از معرفی یک گوشی پرچمدار برای نیمه نخست سال 2018، حالا یک محصول جذاب دیگر را نیز معرفی کرده است: منظور ما شیائومی گیمینگ لپ تاپ است. این مدل بر خلاف دیگر لپ تاپ شیائومی در بازار از طراحی مینیمالیستیک و مدرنی برخوردار نیست، به جای آن یک لپ تاپ بسیار قدرتمند مناسب استفاده گیمرها خواهد بود.

مشخصات فنی شیائومی گیمینگ لپ تاپ

طراحی تمام فلزی آن ضخامت 20.9 میلی‌متری را به وجود آورده است. بنابراین اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ گیمینگ باشید، شیائومی گیمینگ لپ تاپ می‌تواند یکی از باریک‌ترین گزینه‌های پیش روی شما باشد؛ گرچه وزن آن 2.7 کیلوگرم است. کیبورد این لپ تاپ حاوی نور پس زمینه است و شامل 4 بخش می‌شود. در اینجا همچنین 5 کلید قابل برنامه ریزی گیمینگ نیز وجود دارد که می‌تواند تجربه بازی‌ها را آسوده‌تر نیز کند.

شیائومی گیمینگ لپ تاپ

شیائومی گیمینگ لپ تاپ از یک نمایشگر 15.6 اینچی با حاشیه‌هایی بسیار باریک بهره می‌برد. این نمایشگر قادر به پشتیبانی گسترده 72 درصدی از طیف رنگی NTSC بوده و زاویه نمایش 178 درجه‌ای را به ارمغان میاورد. شما می‌توانید برای تجربه بی‌نهایت بازی‌ها، لپ تاپتان را حتی به دو نمایشگر 4K‌ جانبی نیز متصل کنید. مورد بزرگ بعدی، عملکرد خیره کننده صوتی این لپ تاپ است. شیائومی گیمینگ لپ تاپ از 2 اسپیکر 3 وات برخوردار است که می‌توانند از سیستم صوتی جهانی Dolby Panorama Sound پشتیبانی کنند.

شیائومی گیمینگ لپ تاپ

در زیر قاب، ما یک تراشه نسل هفتمی اینتل Core i5 یا i7 را ملاقات خواهیم کرد که با کارت گرافیک GeForce GTX1050Ti/GTX1060، رم 8/16 گیگابایتی DDR4 و یک حافظه داخلی 256 گیگابایتی SSD به علاوه هارد دیسک 1 ترابایتی همراه شده است. از آنجایی که یک لپ تاپ گیمینگ قدرت بالایی را ارائه می‌کند، سیستم خنک کننده قدرتمندی را نیز می‌طلبد. بر همین اساس منطقه تخلیه حرارتی این لپ تاپ 50 درصد افزایش یافته‌تر از لپ تاپ های معمولی است. در اینجا همچنین یک لوله گرمابخش با قطر 3 + 2 نیز وجود دارد که هدایت حرارتی را تا 25 درصد افزایش می‌دهد، در حالی که تیغه‌های توربین نازک فلزی به لپ تاپ اجازه افزایش سرعت 20 درصدی را می‌دهند. در اینجا یک دکمه به نام TORNADO نیز وجود دارد که می‌تواند فن را با سریع‌ترین حالت ممکن به کار گرفته تا بتواند در کمتر از 10 دقیقه دمای لپ تاپ را تا 3 الی 5 درجه کاهش دهد.

در انتها باید به بهره‌گیری لپ تاپ گیمینگ شیائومی از 4 درگاه USB 3.0، یک درگاه USB نوع C، یک درگاه اترنت Gigabit و یک درگاه HDMI اشاره کرد.

قیمت شیائومی گیمینگ لپ تاپ

از نظر قیمت، مدل مجهز به تراشه i7 به علاوه رم 16 گیگابایتی و کارت گرافیک GTX1060 این لپ تاپ با قیمت 1432 دلار عرضه خواهد شد. مدل ارزان قیمت‌تر آن مجهز به تراشه i5 به علاوه کارت گرافیک GTRX1050Ti نیز با قیمت 955 دلار به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*