سامسونگ گلکسی A6

سامسونگ گلکسی A6 و A6 پلاس تنها در چند بازار عرضه می‌شوند

سامسونگ گلکسی A6 و A6 پلاس به عنوان میان‌رده‌های جدید این شرکت، تنها در چند بازار عرضه خواهند شد. در ادامه با بازارهای هدف دو گوشی سامسونگ گلکسی ای 6 (Galaxy A6) و گلکسی ای 6 پلاس (+Galaxy A6) آشنا می‌شویم.

سامسونگ هر سال فاصله میان‌رده‌های سری A با پرچمداران سری S را کمتر می‌کند. چندی پیش شاهد عرضه گلکسی ای 8 2018 و گلکسی ای 8 پلاس 2018 بودیم که به جرات جزو برترین میان‌رده‌های اندرویدی کنونی بازار هستند. پشت سر این دو گوشی، سامسونگ گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس قرار خواهند گرفت که تا رونمایی‌شان زمان زیادی باقی نمانده است.

بر اساس اطلاعاتی که اخیرا از سامسونگ گلکسی A6 در یک بنچمارک به دست آمده، این گوشی از تراشه میان‌رده اگزینوس 7870 قدرت خواهد گرفت. این در حالی است که در گلکسی A5 سال گذشته شاهد به کار رفتن اگزینوس 7880 بودیم. وجود 3 گیگابایت رم از دیگر ویژگی‌های آن است.

اما سامسونگ گلکسی A6 پلاس دارای 4 گیگابایت حافظه رم بوده و به تراشه اسنپدراگون 625 مجهز خواهد شد. برخلاف انتظار، خبری از پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.0 در آن‌ها نبوده و همچنان از نسخه 4.2 استفاده خواهد شد.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از این دو گوشی بعد از فاش شدن اسناد تاییدیه بلوتوث آن‌ها، سامسونگ گلکسی ای 6 و برادر بزرگتر آن به صورت پیش‌فرض به اندروید 8 اوریو مجهز می‌شوند. این موضوع با وجود جذاب بودن خارج از انتظار نبود، چرا انتظار داریم تمامی محصولات سال جاری سامسونگ اعم از پرچمدار، میان‌رده و حتی پایین‌رده به صورت پیش‌فرض همراه با اندروید 8.0 یا 8.1 اوریو عرضه شوند.

بازارهای مقصد سامسونگ گلکسی A6

سامسونگ گلکسی A6 و A6 پلاس را در روسیه، اروپا و خاورمیانه عرضه خواهد کرد. انتظار داریم این محصولات به زودی معرفی شده و با فاصله زمانی کوتاه به بازارهای کشورهای واقع در این مناطق عرضه شوند. هنوز نمی‌توان درباره قیمت این محصولات اظهار نظری دقیق داشت، اما از آنجایی که محصولات سری A ورژن ارزان قیمت پرچمداران سری S هستند، جزو گران قیمت‌ترین میان‌رده‌های بازار خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. نشون میده که تقاضا براش کم بوده

  2. اخه کسی نمیخره چون گرون ترین گوشی میان رده همین بود

  3. سامسونگ ددیگع میدونه کسی طالبش نیست

    • بچه خوب سامسونگ داشتن لیاقت میخواد امثالى مثل تو باید همیشه از جنس هاى بنجل چینى یکبار مصرف مثل این هواوى استفاده کنن

    • برو جنس بنجلی مثل هواوی بخر که بعد از دو روز استفاده تمامیه سیستم عاملش بهم میریزه…تو ساده ترین نرم افزار مث زاپیا تمامیه هواوی دارها به مشکل میخورن…یا سرچ نمیتونن بکنن یا پیدا نمیشن…بقیه نرم افزارها هم بخوره تو سر شرکت هواوی