ال جی جی 7

ال جی جی 7 احتمالا با هر دو پنل LCD و OLED از راه می‌رسد

در جدیدترین گزارش منتشر شده پیرامون گوشی ال جی جی 7 (LG G7) از احتمال تولید این محصول با هر دو پنل LCD و OLED خبر داده شده است.

پرچمداران شرکت‌های مختلف معمولا با دو پنل LCD یا OLED ساخته می‌شوند و حالا گفته می‌شود از هر دو پنل مذکور در تولید ال جی جی 7 استفاده خواهد شد. اخیرا در یک گزارش لو رفته اعلام شد که گوشی G7 ال جی در ماه آوریل (اوایل اردیبهشت 97) رونمایی شده و اواسط اردیبهشت ماه روانه بازار می‌شود. اما دلیل استفاده از هر دو پنل LCD و OLED در پرچمدار جدید ال جی چیست؟

ال جی جی 7 در دو نسخه مختلف

همانطور که می‌دانید، شرکت اپل آیفون ایکس را با پنل OLED و دو گوشی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را با پنل LCD روانه بازار کرد و به نظر می‌رسد حالا کمپانی کره‌ای قصد دارد همین سیاست را در تولید گوشی ال جی جی 7 اتخاد کند. علاوه بر این گفته می‌شود این پرچمدار همچون آیفون 10 اپل با بریدگی صفحه نمایش همراه خواهد بود و این موضوع در یک ویدیو لو رفته از G7 ال جی مشخص شد.

برخی منابع اعلام کرده‌اند که دو نسخه مختلف گوشی LG G7 با پنل LCD و OLED مشخصات و سخت افزار یکسانی خواهند داشت و تنها وجه تفاوت آنها نوع صفحه نمایش است. پنل OLED به نسبت LCD وزن کمتری دارد و ضخامت آن نیز کمتر است. علاوه بر این قیمت آن دو برابر پنل LCD است. بنابراین تفاوت قیمت بین دو نسخه مختلف از گوشی ال جی جی 7 قابل توجه خواهد بود. به نظر می‌رسد هر کدام از این دو مدل برای بازارهای خاصی در نظر گرفته شده‌اند.

ال جی جی 7

فروش این پرچمدار جدید در دو نسخه با نوع صفحه نمایش متفاوت می‌تواند میزان محبوبیت آنها در بین خریداران را مشخص کند تا ال جی بتواند به خوبی برای محصولات آینده خود برنامه‌ریزی کند. برخی از گزارشات از قرار گرفتن صفحه نمایش +MLCD در نسخه ارزان‌تر ال جی جی 7 خبر داده‌اند که گفته می‌شود میزان مصرف انرژی آن کمتر بوده و روشنایی آن تا سقف 800 نیت ذکر شده است.

شرکت ال جی قصد دارد پرچمدار سال 2018 خود را کمی با تاخیر روانه بازار کند و گوشی ال جی جی 7 در تابستان سال جاری از راه می‌رسد. علاوه بر این استراتژی جدید این شرکت کره‌ای توجه بیشتر به پرچمداران قدیمی خود است. در همین راستا ال جی از دو گوشی وی 30 اس ThinQ و نسخه پلاس آن در کنگره جهانی موبایل 2018 رونمایی کرد. میزان حافظه رم و حافظه ذخیره‌سازی در این دو مدل بیشتر از قبل شده است.

اما از جمله مشخصات احتمالی در گوشی G7 ال جی می‌توان به صفحه نمایشی به ابعاد 19.5:9 و رزولوشن 3120 در 1440، تراشه اسنپدراگون 845، دوربین دوگانه با سنسورهای 16 مگاپیکسلی و گشادگی لنز f/1.6، باتری 3 هزار میلی‌آمپری، بدنه ضد آب با گواهی IP68، پردازشگر عنبیه چشم و پشتیبانی از ماژول‌های جانبی اشاره کرد. نسخه 64 گیگابایتی LG G7 احتمالا با 4 گیگابایت حافظه رم همراه خواهد بود در حالی که گوشی +G7 با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت حافظه رم از راه می‌رسد. قیمت احتمالی این پرچمدار احتمالا بین 850 تا 900 دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. معمولا حافظه گوشی دو نوع داره ن صفحه نمایش