آی او اس 11.3

آی او اس 11.3 مجهز به ابزار Battery Health و واچ او اس 4.3 منتشر شدند

کمپانی اپل به روز رسانی های آی او اس 11.3 (iOS 11.3)، واچ او اس 4.3 و تی وی او اس 11.3 را منتشر کرد. در ادامه با جزئیات بیشتر آپدیت های مذکور آشنا شوید.

کمپانی اپل ساعاتی پیش رسما آی او اس 11.3 را در دسترس تمامی صاحبان آیفون ها و آیپدهای سازگار قرار داد. علاوه بر این، کمپانی اپل نسخه‌ی جدید پلتفرم ساعت هوشمند و تلویزیون خود واچ او اس 4.3 و تی وی او اس 11.3 را نیز به عرضه درخواهد آورد که در ادامه می‌توانید با تغییرات حاصل از این به روز رسانی ها آشنا شوید.

آی او اس 11.3

چندین نسخه آزمایشی از ورژن جدید پلتفرم آی او اس تا به امروز منتشر شده بود و سرانجام نسخه نهایی آی او اس 11.3 (iOS 11.3) به انتشار رسید. این نسخه شامل یک ابزار Battery Health برای بررسی سلامت باتری گوشی شما است که پس از رسوایی به بار آمده، می‌تواند تسکین بخش باشد. این ابزار به شما نشان می‌دهد که باتری گوشی شما در چه سطحی از سلامت قرار دارد و آیا توانایی ارائه انرژی را دارد یا خیر!

آی او اس 11.3

اگر بنا به همین دلیل آیفون شما دچار خاموشی بدون اطلاع قبلی شود، با فعال بودن این ابزار دیگر چنین اتفاقی رخ نداده و زمان تعویض باتری به شما اعلام می‌شود. اگر می‌خواهید ریسک استفاده از باتری قدیمی گوشیتان را به جان بخرید، می‌توانید این گزینه را غیرفعال کنید.

ARKit 1.5 نیز در آی او اس 11.3 قرار دارد که سطوح نامنظم را می‌تواند با قدرت بیشتری شناسایی کند. این کیت می‌تواند تصویر و شئ را شناسایی کرده و به شما اجازه می‌دهد اشکال سه بعدی را بر روی آن‌ها قرار داده و بر روی نمایشگر گوشی مشاهده کنید.

برای عاشقان انیموجی آیفون ایکس نیز سرانجام یک به روزرسانی از راه رسیده که آیکون‌های شیر، خرس، اژدها و اسکلت را به مجموعه انیموجی‌ها اضافه می‌کند.

آی او اس 11.3

لازم به ذکر است که آی او اس 11.3 با مدل‌های آیفون 5 اس به بعد، آیپد ایر به بعد، آیپد مینی 2 به بعد و ششمین نسل آیپاد تاچ سازگار است.

واچ او اس 4.3

اپل واچ نیز همزمان با آی او اس 11.3 می‌تواند آپدیت واچ او اس 4.3 (watchOS 4.3) را به صورت کامل دریافت کند. این به‌روزرسانی شامل یک حالت Nightstand‌ است که وقتی ساعت را به صورت عمودی استفاده کنید فعال می‌شود. پیشتر این حالت زمانی فعال می‌شد که شما ساعت را به یک سمت قرار می‌دادید.

شما می‌توانید موزیک قابل پخش روی آیفونتان را به لطف ساعت هوشمند خود مدیریت کنید. این قابلیت در واچ او اس 4 به بعد بنا به هر دلیلی از بین رفته بود و حالا بار دیگر اپل آن را به صاحبان اپل واچ ارائه کرده است. شما حتی می‌توانید پخش و ولوم صدای اسپیکر هوشمند هوم پاد اپل را نیز از روی مچ خود کمترل کنید. یک انیمیشن جدید برای شارژ‌ دیوایس، یک انیمیشن جدید برای بارگزاری یک اپلیکیشن و فعالیت شما نیز اضافه شده است که می‌توانید بر روی سیری واچ فیس مشاهده کنید.

تی وی او اس 11.3

در انتها باید به تی وی او اس 11.3 (tvOS 11.3) اشاره کرد که با تغییر فریم خودکار بر روی نسل چهارم Apple TV و تغییر حالت خودکار برای ویدیوهای AirPlay همراه شده است. این به‌روزرسانی برای نسل چهارم و پنجم اپل تی وی منتشر شده است.