تویوتا راو 4 2019

تویوتا راو 4 2019 در نمایشگاه خودرو نیویورک معرفی شد

تویوتا راو 4 2019 (Toyota RAV4 2019) در نمایشگاه خودرو نیویورک 2018 رخ نشان داد. در ادامه علاوه بر دیدن تصاویر این خودرو شاسی بلند، با امکانات، قابلیت ها و راو 4 جدید تویوتا نیز آشنا شوید.

تویوتا راو 4 یکی از نخستین کراس اوورهایی است که پیش از آن که هر خودروسازی اقدام به فروش صدها یا هزاران خودرو شاسی بلند کند، وارد بازار شده بود. اما امروز دیگر اوضاع تغییر کرده و کراس اوورهای زیادی در بازار وجود دارد. این بدان معناست که تویوتا نیاز دارد درجا زدن در طراحی محصولات مدل 2019 را پایان بخشیده و شکل و ظاهری جدید را به آن‌ها ببخشد.

تویوتا راو 4 2019

حال ما در نمایشگاه خودرو نیویورک 2018 این فرصت را پیدا کردیم تا بتوانیم از نزدیک با مدل جدید این شاسی بلند، تویوتا راو 4 2019 ملاقات کنیم. چهره‌ی این خودرو حالا کمتر خسته‌کننده‌تر از گذشته شده است. چرخ‌ها متمایل به سمت بیرون گلگیرها هستند تا راو 4 جدید چهره‌ی تهاجمی‌تری به خود گرفته و دماغه‌ی خودرو ما را به یاد Tacoma‌و 4Runner بی‌اندازد. علاوه بر این پنجره زاویه‌ای عقب نیز حالا به راو 4 اضافه شده است. شما حتی می‌توانید یک سقف رنگی، چرخ‌های 19 اینچی و از این‌ها جذاب‌تر یک تریم خیره کننده ماجراجویانه را همراه خودرو خود سفارش دهید.

پلتفرم جدید TNGA در تویوتا راو 4 2019

تویوتا راو 4 2019 از پلتفرم TNGA بهره می‌برد که پیشتر در اتومبیل‌های پریوس و کمری نیز مورد استفاده قرار گرفته است. این پلتفرم مقاومت شاسی را افزایش می‌دهد و یک سیستم تعلیق عقب پیچیده‌تر را به ارمغان میاورد که می‌تواند کیفیت سواری را بهبود بخشیده و در نتیجه سر و صدای جاده را بکاهد. در زیر کاپوت یک پیشرانه 2.5 لیتری inline-four قرار دارد، در حالی که یک پیشرانه هیبریدی انتخابی با سیستم چهار چرخ محرک الکتریکی قدرتمندتر نیز وجود دارد.

تویوتا راو 4 2019

ما باید همچنان منتظر بمانیم تا جزئیات بیشتری از این خودرو شامل مصرف سوخت و قیمت آن از سوی تویوتا اعلام شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. عجب حالى میده سوارش بشى ماشین آمریکایى جووووون

  2. بعد مدل ده دوازده سال پیشش توی ایرانه

  3. خیلی خوبه ماشینه ولی مهمترین ویژگیش ینی قیمتش مونده