مشخصات فنی موتو جی 6 پلاس

مشخصات فنی موتو جی 6 پلاس از قدرت پردازشی بالا خبر می‌دهد

مشخصات فنی موتو جی 6 پلاس (Motorola Moto G6 Plus) لو رفت. به نظر می‌رسد این تلفن هوشمند با پردازنده هشت هسته‌ای و 6 گیگابایت رم به فروش خواهد رسید.

اگرچه این روزها اخبار چندانی در رابطه با محصولات موتورولا منتشر نمی‌شود، اما حالا منابع مختلف با افشای اطلاعات کاملی از مشخصات گوشی های آینده این شرکت، بسیاری از ویژگی‌های محصولات جدید خانواه “G6” را فاش کرده‌اند.

مشخصات فنی موتو جی 6 پلاس

موتو G6 پلاس به صفحه نمایشی 5.93 اینچی با وضوح 1080×2160 و نسبت 18:9 مجهز می‌شود و زیر قاب، چیپست اسنپدراگون 630 با پردازنده هشت هسته‌ای در کنار 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، مسئولیت مدیریت اطلاعات را بر عهده دارد. برای ثبت تصاویر، دوربین دوگانه 12+5 مگاپیکسلی در بخش پشتی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در بخش جلویی در خدمت کاربران خواهند بود. به علاوه، ما باید در انتظار یک باتری 3 هزار و 200 میلی‌آمپر ساعتی و اندروید 8.0 اوریو باشیم.

مطابق با گزارش وب‌سایت “Android Headlines”، نسخه استاندارد این گوشی یعنی موتو جی 6 به لطف بهره‌گیری از پوشش نانو P2i در برابر پاشش آب مقاوم خواهد بود. صفحه نمایش لبه به لبه این گوشی با پوشش گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود. به علاوه، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی موتو G6 از سیستم تشخیص چهره پشتیبانی خواهد کرد. “selective focus” یا فوکوس انتخابی، یکی از قابلیت‌های جدید و البته جذاب دوربین موتو جی 6 است که پیش‌تر در گوشی های سری موتو X4 و موتو Z آن را دیده بودیم. “Attentive Display”، بهترین شات، تصاویر اکتیو و حالت‌های زیباسازی، برخی از قابلیت‌های G6 هستند.

از آنجایی که جی 6 پلاس به عنوان نسخه قوی‌تر G6 به فروش می‌رسد، احتمالا این گوشی نیز از تمامی این قابلیت‌ها پشتیبانی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اصلا بهش نمیخره 6 گیگ رم داشته باشه

  2. نمیدونم چرا اصلا به دلم من ننشسته تا وقتی ایفونو سونی مونده کی سمت اینجور چیزا میاد

  3. مشخصاتش کاملا عادی بود