گلکسی A6 سامسونگ

گوشی های خانواده گلکسی A6 سامسونگ تاییدیه FCC را دریافت کردند

گوشی های خانواده گلکسی A6 سامسونگ موفق به کسب تاییدیه FCC شدند. این بدان معناست که سامسونگ می‌خواهد گوشی های Galaxy A6 و +Galaxy A6 خود را وارد بازار آمریکا نیز کند.

شایعه عرضه گوشی های سری گلکسی A6 سامسونگ از سه سال پیش تا به حالا شنیده می‌شود، اما اخیرا اسنادی منتشر شده که نشان می‌دهد این بار شایعه به واقعیت تبدیل خواهد شد. به تازگی گوشی های این خانواده موفق به کسب تاییدیه Wi-Fi شده و بنچمارک آن‌ها در سایت بنچمارک گیری GeekBench نیز رویت شده‌اند. دو گوشی گلکسی ای 6 و گلکسی ای 6 پلاس دارای شماره مدل SM-A600FN و SM-A605G هستند و برای عرضه در سه بازار اروپا، روسیه و خاورمیانه به تولید خواهند رسید.

حال این دو گوشی خانواده گلکسی A6 سامسونگ موفق به کسب تاییدیه FCC‌ شده‌اند؛ این بدان معناست که سامسونگ حتی می‌تواند این گوشی ها را به بازار آمریکا نیز ارسال کند. دو درخواست تاییدیه FCC با آی دی های A3LSMA605FN و A3LSMA600FN منتشر شده است که با توجه به شباهت زیاد آن‌ها با شماره مدل دو گوشی سری گلکسی A6 سامسونگ به نظر مربوط به همین محصولات است.

گلکسی A6 سامسونگ

گلکسی A6 سامسونگ

همانطور که شایعات ادعا می‌کنند، مدل اصلی گلکسی A6 سامسونگ از یک تراشه اگزینوس 7870 که در مدل گلکسی A3 2017 و برخی از گوشی های خانواده مقرون به صرفه گلکسی J دیده بودیم قدرت می‌گیرد. علاوه بر آن، 3 گیگابایت رم و رابط کاربری Samsung Experience UI 9.0 مبتنی بر اندروید 8 اوریو نیز در این گوشی جای گرفته است.

گلکسی A6 پلاس سامسونگ

در آن سمت مدل پلاس این خانواده به نظر از یک تراشه اسنپدراگون 625 قدرت می‌گیرد که با 4 گیگابایت رم همراه شده است. از آنجایی که سامسونگ برای نسخه آمریکایی گوشی های سری گلکسی اس خود از تراشه‌های اسنپدراگونی استفاده می‌کند، بنابراین به نظر می‌رسد این نسخه نیز وارد بازار ایالات متحده خواهد شد. در حال حاضر هیچ صحبتی از قیمت این گوشی ها پیش نیامده است، اما از آنجایی که تراشه‌های قدیمی برای قدرت‌دهی به این محصولات مورد استفاده قرار گرفته‌اند، ما نباید انتظار قیمت بالایی از آن‌ها داشته باشیم.