کامل‌ترین مادربوردهای گیمینگ ایسوس با چیپست H370 و B360 معرفی شدند

کامل‌ترین سری مادربوردهای گیمینگ ایسوس با چیپست‌های میان رده سری 300 اینتل یعنی H370 و B360 معرفی شدند. در ادامه به معرفی این مادربوردهای جدید و ویژگی‌های آن‌ها می‌پردازیم.

پس از رونمایی از سری نخست پردازنده‌های مبتنی بر Coffee Lake که دارای تعداد هسته‌های بیشتری بودند، ایسوس تعداد بسیاری از تولیدات خود را با چیپست Z370 معرفی کرده بود. حال وقت آن رسیده است تا شاهکارهای سری ROG STRIX ایسوس برای بخش میان رده نیز معرفی شود. از ویژگی‌های ذاتی این چیپست‌ها، عملکرد بالاتر نسبت به چیپست‌های میان‌رده سری 200 است. مهندسان تیم تحقیق و توسعه ROG با طراحی و تولید مادربوردهای گیمینگ واقعی با چیپست‌های میان رده سری 300 اینتل، تصورات شما را نسبت به مادربوردهای گیمینگ به کل عوض کرده‌اند و امکان انتخاب مادربوردهای گیمینگ دلخواهتان را با هر بودجه‌ای مهیا کرده‌اند.

مادربوردهای گیمینگ، فراتر از صرفا نام گیمینگ

ایسوس و ROG بیش از یک دهه تولید موفق مادربوردهای گیمینگ را تجربه کرده و برخلاف سایرین، حال با تجربه‌ای کامل و فراوان از نیازها، سلیقه و هدف واقعی گیمینگ، مادربوردهایی درخور گیمرها تولید می‌کند. اصول طراحی مادربوردهای گیمینگ ایسوس نیز بر پایه مونتاژ و اسمبل آسان، خنک‌سازی و کارایی بهینه و بهبود ظاهر سیستم است.

اگر به یاد داشته باشید، در دهمین سال تولد ROG، ایسوس با معرفی مادربورد ROG RAMPAGE V Edition 10، یک پنل از پیش نصب شده در قسمت پشت مادربورد وجود داشت، حال در مدل‌های ROG STRIX از چیپست‌های میان رده سری 300 اینتل نیز می‌توانید این ویژگی رده بالا را مشاهده کنید!

مادربوردهای گیمینگ ایسوس

مادبورد Strix-b360f

ROG بسیار به بایوس UEFI اهمیت می‌دهد. از ویژگی‌های این بایوس، طراحی بسیار چشم نواز، سرعت عملکرد بالا و پایداری کامل و داشتن امکانات کاربردی متعدد بوده که در همه مادربوردهای جدید نیز به درستی همانند رده بالاترین مادربوردهای ایسوس، نهادینه شده است.

ایسوس فناوری اختصاصی Fan Xpert 4 را به منظور بهینه‌سازی دما و تنظیم سرعت گردش فن‌های سیستم در مادربوردهای جدید استفاده کرده است. ویژگی جدید این فناوری، امکان سنجش دمای کارت گرافیک و بهینه‌سازی آن به ساده‌ترین شکل ممکن است. همچنین با تعبیه تعداد زیادی از هدرهای PWM برای فن‌ها و هدرهای اختصاصی برای خنک‌کننده‌های AIO آبی، می‌توانید کنترل دمای سیستم و میزان سرعت گردش فن‌ها را به بهترین شکل ممکن در دست بگیرید.

ایسوس در طراحی جدید مادربوردهای ROG STRIX با چیپست‌های سری 300 اینتل، از یک الگوی Cyber-Text منحصربه‌فرد در رنگ‌آمیزی مادربورد استفاده کرده که جلوه‌ای بسیار خاص و جذاب به آن بخشیده است. نورپردازی Aura نیز همواره مکمل طراحی فوق العاده ایسوس است.

مادربوردهای گیمینگ ایسوس

مادربورد Strix-b360g

امکانات ضروری مادربوردهای گیمینگ ایسوس

برند نخست گیمینگ در جهان، امکانات ویژه‌ای را برای سری ROG STRIX در نظر گرفته است. مدار تغذیه کاملا دیجیتال و هوشمند DIG+ VRM توان مصرفی پردازنده را به بهترین حالت ممکن فراهم می‌کند. فناوری انحصاری OptiMem نیز سیگنال‌های حساس واحد حافظه را مسیریابی می کند. همچنین به منظور بهبود در عملکرد فیزیکی اسلات‌های PCIe در برابر آسیب‌های ناشی از استفاده کارت گرافیک‌های سنگین، SafeSlot در این مادربوردها وجود دارد. گیمینگ بدون صدا معنایی ندارد، کارت صوتی مجهز و رده بالای SupremeFX به بهترین شکل ممکن صدای فراگیر گیمینگ را در اختیار هدست‌ها و اسپیکرهای رده بالای گیمینگ قرار می‌دهد. برای بازی‌های تحت شبکه نیز ایسوس همواره از رده بالاترین تراشه شبکه گیگابیتی اینتل در کارت شبکه آنبرد مادربوردها استفاده می‌کند که در بازی علاوه بر پینگ پایین و دقت بالا، سرباری کمتری را به پردازنده اصلی تحمیل کرده و منابع سیستم را اشغال نمی‌کند.

مادربوردهای گیمینگ ایسوس

مادربورد Strix-h370i

همچنین نسل دوم اتصالات USB 3.1 نیز در این مادربوردها وجود دارد و در بعضی از مدل‌ها نیز رابط بی سیم 802.11 AC برای داشتن شبکه Wi-Fi قدرتمند در دسترس است. علاوه بر موارد ذکر شده امکان استفاده از حافظه‌های فوق سریع Intel Optane نیز به همراه پشتیبانی از درایوهای پرسرعت SSD با فناوری‌های NVMe و SATA در مادربوردهای گیمینگ ایسوس سری ROG STRIX امکان‌پذیر است.

ابعاد مختلف برای پوشش نیازهای همه گیمرها

برند نخست مادربورد در جهان، با تولید مادربوردها در ابعاد استاندارد فرم فاکتور مختلف با چیپست‌های سری 300 اینتل، هر سلیقه و نیازی را پوشش داده است. در استاندارد Mini ITX، با تولید مادربوردهای ROG Strix B360-I Gaming و ROG Strix H370-I Gaming تجربه داشتن یک مادربورد رده بالا را در ابعاد بسیار کوچک در اختیار گیمرها قرار داده است. این مادربوردها دارای ظاهر لوکس، تجهیزات ارتباطی پیشرفته و عملکرد بسیار بالا در گیمینگ هستند. همچنین هیت سینک به کار گرفته شده در این مادربوردهای گیمینگ ایسوس ، دارای قابلیت خنک‌سازی دو طرفه بوده که هم برای چیپست و هم برای اس اس دی‌های مبتنی بر رابط M.2 عمل دفع حرارت را انجام می‌دهد.

مادربوردهای گیمینگ ایسوس

ایسوس برای فرم فاکتور microATX نیز ROG Strix B360-G Gaming را تدارک دیده است که در آن همه نیازهای یک گیمر گنجانیده شده است. بی شک همه امکانات در ابعاد استاندارد ATX خلاصه می‌شود. مادربوردهای ROG Strix B360-H Gaming ، ROG Strix B360-F Gaming و Strix H370-F Gaming مجموعه کاملی از لیست نیازهای شما را با ظاهری ویژه در خود گنجانیده است. البته باید گفت که ایسوس همیشه هوای گیمرها را داشته و این مادربوردها با قیمتی بسیار مناسب در دسترس همه قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*