تاریخ رونمایی از ال جی جی 7 تینکیو

تاریخ رونمایی از ال جی جی 7 تینکیو تایید شد

سرانجام تاریخ رونمایی از گوشی پرچمدار ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) مشخص شد. از بارزترین امکانات این گوشی باید به حضور یک نمایشگر M-LCD، به عنوان رقیب جدیدی برای پنل‌های OLED اشاره کرد.

مدیران ال جی اخیرا در مصاحبه با رسانه‌های کره‌ای عنوان کرده‌اند که گوشی پرچمدار جدید آن‌ها اوایل اردیبهشت ماه قرار است در این کشور معرفی شود. سپس این محصول که ال جی جی 7 تینکیو نام احتمالی آن است، یک هفته پس از رونمایی در همین کشور به فروش خواهد رسید. این گوشی ساز کره‌ای عنوان کرده است که پرچمدار جدید آن‌ها همزمان در سه بازار مهم دیگر نیز به معرفی درخواهد آمد.

ال جی جی 7 تینکیو یا هرچیز دیگری که نام گوشی پرچمدار جدید ال جی است، نخستین محصول این شرکت خواهد بود که به یک نمایشگر با تکنولوژی M-LCD تجهیز می‌شود. این پنل 35 درصد انرژی کارآمدتری را نسبت به پنل‌های معمولی ال سی دی ارائه می‌کند. در نمایشگر M-LCD علاوه بر پیکسل های رنگی RGB معمول،‌ پیکسل های سفیدی نیز وجود دارند که باعث افزایش شفافیت و روشنایی نمایشگر می‌شوند. برخلاف پنل‌های اولد، این پنل‌ها با هزینه‌ی کمتری نیز تولید می‌شوند، در حالی که ال جی ادعا می‌کند آن‌ها می‌توانند همان سطح مصرف انرژی و کیفیت را به ارمغان بیاورند.

علاوه بر این ال جی تایید کرده است که گوشی ال جی جی 7 تینکیو به لطف استفاده از نمایشگر مدرن M-LCD، با قیمت کمتری نسبت به گوشی هایی مجهز به نمایشگر اولد به عرضه درخواهد آمد. از دیگر قابلیت‌های این گوشی باید به بهره‌گیری از امکانات هوش مصنوعی اشاره کرد که پیشتر با آن‌ها در مدل ال جی وی 30 اس تینکیو ملاقات کرده بودیم.

مشخصات فنی ال جی جی 7 تینکیو

تا به امروز اطلاعات مختلفی از جدیدترین پرچمدار کمپانی ال جی به گوش رسیده است. گفته می‌شود G7 ThinQ نخستین محصول شرکت ال جی خواهد بود که به دوربین دوگانه‌ای با دیافراگم f/1.5 برای ثبت تصاویری بهتر و شفاف‌تر تجهیز خواهد شد. تراشه اسنپدراگون 845، رم 6 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی (مدل اصلی) و حافظه 128 گیگابایتی (مدل پلاس) در زیر قاب این گوشی جای خواهند داشت. نمایشگر این گوشی نیز حاوی یک تکه بریده شده بالایی موسوم به تاچ، مشابه آنچیزی است که در آیفون ایکس اپل استفاده شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. فک میکنم از اپلم سبقت بگیره الجی هم خوب داره پیشرفت میکنه