آیفون های قرمز

منتظر آیفون های قرمز بیشتری از سوی اپل باشید

آیفون های قرمز از زیباترین و جذاب‌ترین گوشی هایی بودند که سال گذشته توسط اپل عرضه شد. اما آیا در آینده نزدیک می‌توانیم شاهد عرضه گوشی های بیشتری با این رنگ باشیم؟

سال گذشته، اپل با عرضه نسخه قرمز رنگ دو گوشی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد. اگرچه برخی امیدوارند که امسال موبایل های این شرکت با رنگ‌های دیگری همچون آبی به فروش رسد، ولی گزارش جدید از ارائه آیفون یا آیفون های قرمز جدید خبر می‌دهند.

آیفون های قرمز جدید در ماه جاری میلادی معرفی می‌شوند

مطابق با اطلاعات منتشر شده توسط “OnLeaks” در توییتر، یکی از منابع از معرفی نسخه قرمز گوشی (یا گوشی های) جدید آیفون در ماه جاری میلادی خبر داده است. در واقع هنوز مطمئن نیستیم که چه تعداد از گوشی های اپل با این رنگ جدید پیش روی علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.

آیفون ایکس در دو رنگ خاکستری (Space Gray) و نقره‌ای به فروش می‌رسد، ولی می‌توان گفت این گوشی با رنگ قرمز، ظاهر جذاب‌تری خواهد داشت. آیفون 8 و آیفون 8 پلاس هم علاوه بر دو رنگ مذکور، با رنگ طلایی نیز عرضه می‌شوند.

از طرفی، یکی از کاربران توییتر می‌گوید نسخه قرمز آیفون 7 و آیفون 7 پلاس با تخفیفی بالا در “Comcast” ارائه می‌شوند که این موضوع هم به نوعی می‌تواند عرضه مدل‌های جدیدتر را تایید کند.

متاسفانه فعلا اطلاعاتی از قیمت احتمالی این گوشی ها در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. واقعا این رنگ خیلی شیک و جذابه

  2. به نظر من که خیلی شیکه
    آیفون باید تولید عمده کنه این رنگو

  3. جدی رنگ قشنگیه نمیدونم چرا اکثر کمپانیا نمیرن سراغش

  4. اپل اسکی رفت از روی هواوییی
    این رنگو اول از همه هواوی مد کرد به مناسبت ولنتاین

  5. این قرمزو فک کنم هواوی مد کرد ها

  6. خیر خواهی اپل از همینجا مشخصه