Gigabyte AERO 15

معرفی تمام لپ تاپ های گیمینگ مجهز به پردازنده 6 هسته‌ای جدید اینتل

همزمان با معرفی پردازنده های نسل هشتمی اینتل، کمپانی‌های سازنده کامپیوتر از لپ تاپ های گیمینگ قدرت گرفته از این تراشه پرده برداری کردند. این محصولات شامل برندهای ایسر، ایسوس، گیگابایتی و سامسونگ هستند.

کمپانی اینتل در هفته‌ای که گذشت از نخستین پردازنده Core i9 مخصوص لپ تاپ ها پرده برداری کرد و نسخه‌ی جدیدتری پردازنده‌های Core i5 و i7 خود را نیز همراه با قدرت‌گیری از 6 هسته، به جای پردازنده‌های 4 هسته‌ای کنونی را نیز معرفی کرد. تمامی این پردازنده‌های جدید اساسا برای لپ تاپ های گیمینگ و با کارایی بالا طراحی شده‌اند، بنابراین انتظار می‌رود از این پس لپ تاپ های زیادی مجهز به آن‌ها روانه بازار شوند.

در حالی که نسل گذشته این پردازنده‌ها اساسا عملکرد ایده آلی برای بازی ارائه نمی‌دانند، حالا به لطف یک پردازشگر گرافیکی مدرن چندین کمپانی سازنده از لپ تاپ های گیمینگ مجهز به پردازنده 6 هسته‌ای جدید اینتل و کارت های گرافیک شرکت انویدیا پرده برداری کرده‌اند. در ادامه می‌توانید با این محصولات از برندهای ایسر، ایسوس، گیگابایت و سامسونگ آشنا شوید.

لپ تاپ های گیمینگ با پردازنده جدید اینتل

ایسر نیترو 5

لپ تاپ های گیمینگ مجهز به پردازنده 6 هسته‌ای جدید اینتل

نسخه جدید لپ تاپ گیمینگ ایسر نیترو 5 از یک نمایشگر 15.6 اینچی فول اچ دی IPS برخوردار است و در زیر قاب آن نیز هشتمین نسل پردازنده های Core i7 و +Core i7 اینتل، یک کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 1050 Ti و وای فای / اترنت گیگابیت قرار گرفته است. مدل آپشنال مجهز به پردازنده +Core i7 این لپ تاپ همچنین از تکنولوژی حافظه Optane اینتل برخوردار است که می‌تواند نظیر یک پل بین رم و حافظه داخلی عمل کرده و سرعت را در مواردی همچون بارگذاری بازی افزایش دهد.

ایسر نیترو 5 همچنین از ظرفیت رم حداکثری 32 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی NVMe PCIe بهره می‌برد. ایسر در لپ تاپ گیمینگ جدید خود تعداد زیادی درگاه شامل درگاه USB نوع C و  HDMI 2.0 را به خدمت گرفته است. این محصول در اردیبهشت امسال و با قیمت 749 دلار روانه بازار خواهد شد.

گیگابایت آئرو 15 / 15 ایکس

لپ تاپ های گیمینگ مجهز به پردازنده 6 هسته‌ای جدید اینتل

نسخه جدید لپ تاپ آئرو 15 کمپانی گیگابایت به یک نمایشگر 15.6 اینچی فول اچ دی با پشتیبانی از نرخ رفرش 144 هرتزی و حاشیه‌های کم 5 میلی‌متری (جدا از چانه‌ی بزرگی که در زیر آن قرار دارد) تجهیز شده است. این نمایشگر همچنین همراه IPS ارائه کننده زاویه دید وسیعی است و یک گزینه مجهز به وضوح 4K (فاقد نرخ رفرش 144 هرتز) وجود دارد که نام آن مدل آئرو 15 ایکس است.

تفاوت بین دو مدل آئرو 15 و آئرو 15 ایکس بسیار کم است و شما عملا نمایشگر و کارت گرافیک متفاوتی را انتخاب می‌کنید. مدل اصلی مجهز به کارت گرافیک انویدیا GTX 1060 و مدل ایکس به GTX 1070 مجهز شده است. هر دو مدل به هشتمین نسل پردازنده های Core i7 اینتل، ظرفیت رم حداکثری 32 گیگابایت و دو اسلات M.2 SSD تجهیز شده‌اند. گیگابایت همچنین بر روی این لپ تاپ از یک درگاه USB نوع C تاندربولت 3،‌درگاه HDMI 2.0 و دو درگاه USB معمولی همراه با کارتخوان اس دی و درگاه اترنت استفاده کرده است. گیگابایت هنوز قیمت و زمان عرضه لپ تاپ های گیمینگ جدید خودش را اعلام نکرده است.

سامسونگ اودیسه زد

لپ تاپ های گیمینگ مجهز به پردازنده 6 هسته‌ای جدید اینتل

جدیدترین نسل لپ تاپ گیمینگ سامسونگ با نام سامسونگ اودیسه زد به نمایشگر 15.6 اینچی، پردازنده نسل هشتمی Core i7 اینتل، تا 16 گیگابایتی رم و تا 1 ترابایت حافظه NVMe PCIe مجهز شده است. نمایشگر این لپ تاپ از نرخ رفرش 144 هرتزی یا وضوح 4K برخوردار نیست. این نمایشگر از وضوح فول اچ دی بهره می‌برد که با کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 1060 Max0-P همراه شده است. سامسونگ اودیسه زد را با یک درگاه USB‌ نوع C، دو درگاه USB 3.0، یک درگاه USB 2.0 و HDMI همراه کرده است. این لپ تاپ با قیمت نامشخص، در سه ماهه سوم سال 2018 عرضه خواهد شد.

ایسوس روگ Zephyrus M

لپ تاپ های گیمینگ مجهز به پردازنده 6 هسته‌ای جدید اینتل

ایسوس صاحب انوع لپ تاپ های گیمینگ در بازار است و جدیدترین آن روگ Zephyrus M نام دارد که از هشتمین نسل پردازنده های Core i7‌ اینتل، رم 16 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی NVMe PCIe قدرت می‌گیرد. یک نمایشگر 15.6 اینچی فول اچ دی IPS با پشتیبانی از نرخ رفرش 144 هرتزی و تکنولوژی G-Sync انویدیا بر روی آن تعبیه شده است. ایسوس سه مدل از این لپ تاپ را به فروش خواهد رساند که یکی از آن‌ها فاقد G-Sync و کارت گرافیک انویدیا GTX 1060 است. دو مدل دیگر نیز از نرخ رفرش بالای نمایشگر و یکی از کارت‌های گرافیک GTX 1060‌ یا GTX 1070 برخوردارند. هر سه این مدل‌ها به یک درگاه USB‌ نوع C تاندربولت 3، چهار درگاه USB و یک درگاه HDMI 2.0 تجهیز شده‌اند.

ارزان‌ترین مدل این خانواده به یک کارت گرافیک GTX 1060 و نمایشگر 120 هرتزی مجهز است که با قیمت 1499 دلار عرضه خواهد شد. مدل دوم به نمایشگر 144 هرتزی، کارت گرافیک GTX 1060 و قیمت 1899 دلار برخوردار است و مدل سوم با یک کارت گرافیک GTX 1070 و نمایشگر 144 هرتزی، با قیمت 2199 دلار به فروش خواهد رسید.

ایسوس روگ G703

لپ تاپ های گیمینگ مجهز به پردازنده 6 هسته‌ای جدید اینتل

ایسوس در کنار لپ تاپ روگ Zephyrus M خود از یک لپ تاپ مجهز به پردازنده Core i9‌ اینتل نیز پرده برداری کرده است. این لپ تاپ با نام روگ G703 به یک نمایشگر عظیم‌الجثه 17.3 اینچی و کارت گرافیک انویدیا GTX 1080 تجهیز شده است. نمایشگر غول پیکر این لپ تاپ از وضوح Full HD برخوردار بوده و به نرخ رفرش 144 هرتزی و تکنولوژی G-Sync انویدیا تجهیز شده است. در زیر بدنه، یک رم تا حداکثر 64 گیگابایت و یک پیکربندی جذاب با پشتیبانی از 3 درایور M.2 وجود دارد.

ایسوس همچنین هر درگاهی که فکرش را بکنید را بر روی این لپ تاپ به کار برده است. در اینجا 3 درگاه USB، یک درگاه USB‌ نوع C‌ تاندربولت 3، یک درگاه mini DisplayPort، درگاه HDMI‌ و حتی اسلات کارت حافظه نیز وجود دارد. قیمت این لپ تاپ 3499 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. MSI و Asus واقعا یک سر و گردن بالاتر از بقیه هستند

  2. عشق است ایسوس. واقعا عالیه

  3. هر چقدر هم قوی باشن بازم در برابر pc عددی نیستن

  4. خدا یکی نصیب کنه
    آدمی که یکی از اینا داشته باشه دیگه چی میخواد ؟

  5. یکی دست مارو بگیره بخریم
    من میتونم قصدی توی هفتاد قصد ماهی صد تومن بدم 😐

  6. چه جیگرین اینا
    ولی کلا برا گیم لب تابو پیشنهاد نمیکنم

  7. لب تاب مگه مال بازی کردنه اخه

  8. یکی از این ها داشته باشی دیگه هیچی از زندگی نمیخام

  9. چه غولین این لب تابا