گوشی سامسونگ گلکسی A6

اطلاعات بیشتری از گوشی سامسونگ گلکسی A6 و A6 پلاس منتشر شد

گوشی سامسونگ گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس به عنوان جدیدترین میان‌رده‌های این شرکت تا مدتی دیگر رونمایی می‌شوند. به تازگی اطلاعاتی جدید پیرامون گلکسی ای 6 (Galaxy A6) و گلکسی ای 6 پلاس (+Galaxy A6) منتشر شده است.

با توجه به نزدیک شدن به زمان معرفی رسمی گوشی سامسونگ گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس، رفته رفته حجم اخبار منتشر شده پیرامون آن‌ها بیشتر می‌شود. با توجه به موفقیت دو گوشی گلکسی ای 8 و گلکسی ای 8 پلاس 2018 (بدون در نظر گرفتن قیمت بالای آن‌ها)، کاربران منتظر دو محصول جدید هستند که احتمالا اختلاف قیمت زیادی با میان‌رده‌های خانواده A8 دارند.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A6

بر اساس اخباری که به تازگی یکی از فاش‌کنندگان اطلاعات گوشی های هوشمند در توییتر در اختیارمان قرار داده است، گوشی سامسونگ گلکسی A6 به یک نمایشگر Infinity Display دارای اندازه 5.6 اینچ و رزولوشن 2220 در 1080 پیکسل مجهز خواهد شد. این مدل 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت ظرفیت داخلی داشته و از تراشه اگزینوس 7870 متشکل از یک پردازنده هشت هسته‌‌ای قدرت می‌گیرد. البته مدل تراشه سامسونگ گلکسی ای 6 و میزان حافظه رم آن پیشتر نیز بر اساس اطلاعات لو رفته از بنچمارک‌ها مشخص شده بود.

اگرچه رزولوشن نمایشگر گوشی سامسونگ گلکسی A6 پلاس همانند مدل قبلی است، اما ابعاد آن به 6 اینچ افزایش پیدا می‌کند. همچنین با وجود افزایش حافظه رم به 4 گیگابایت، فضای ذخیره‌سازی داخلی بدون تغییر در مقایسه با مدل پایه باقی می‌ماند. طبق ادعای این فاش‌کننده، مدل پلاس به تراشه کوالکام اسنپدراگون 450 مجهز خواهد شد. از آنجایی که این چیپست مخصوص گوشی های هوشمند پایین‌رده است، این احتمال را بسیار ضعیف پنداشته و تراشه گوشی سامسونگ گلکسی A6 پلاس را اسنپدراگون 625 فرض می‌کنیم.

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی رسمی دو گوشی، آن‌ها را در بنچمارک‌ها و موسسه‌های استاندارد بیشتری خواهیم دید که به کسب اطلاعات موثق‌تر و دقیق‌تر از آن‌ها کمک زیادی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. این اتو اشغالا چیه گزاشتن پهلوی هم؟ اها یکیش گوشی مبایله

  2. حیف پول که بدی سامسونگگ

  3. سری آ خیلی محبوب بودن ولی دیگه الان جنس های بهتری اومده

  4. حاشیه هاش چرا اینقدر زیاده دیگه دوره اینا به سر رسیده