جشنواره های برنامه نویسی موبایل ایران ( بروزرسانی )

بنابه درخواست یکی از دوستان در کامنت ها، مبنی بر معرفی جشنواره های برنامه نویسی موبایل، این مقاله گردآوری شد. با شرکت در هریک از رویدادهای زیر، می توانید، برنامه ی خود را معرفی و ارائه کنید. اگر دوستان جشنواره های بیشتری رو می شناسند، خوشحال میشیم در کامنت ها معرفی کنند تا همه بهره ببرند.

  برای ورود به سایت هر جشنواره و آگاهی از جزییات، روی عنوان آن کلیک کنید.

 

 

images

جشنواره نرم افزارهای موبایل ایران

این جشنواره برای اولین بار در سال ۹۲، در دو روز  (۳۰ بهمن و ۱ اسفند) برگزار گردید. گفتنی است، این جشنواره در اسفند ماه ۹۱، به صورت همایشی تخصصی در زمینه نرم افزارهای موبایل و وب ایران برگزار شده بود. این جشنواره، در چهار بخش اندروید، IOS، ویندوزفون و موبایل وب برگزار شد. برای دانلود گزارش این جشنواره اینجا کلیک کنید.

 

 

246267_390

مسابقه بین‌المللی برنامه‌نویسی بیان

یک رقابت علمی بین برنامه نویسان تمام دنیا. با هر زبان برنامه نویسی می توانید در آن شرکت کنید و هیچ محدودیتی وجود ندارد. سومین دوره ی این مسابقات، به صورت انفرادی و در ۵ مرحله برگزار می شود. تمام مراحل، به جز مرحله ی فینال نهایی، به صورت آنلاین برگزار می شود. دور قبلی این مسابقات هم به صورت بین المللی برگزار شده بود که شرکت کنندگانی از ۵۴ کشور دنیا در آن حضور داشتند. برای ثبت نام در این مسابقه، تا ۱۷ مهرماه ۹۳ مهلت دارید. مرحله‌ی ورودی، به عنوان اوّلین مرحله‌ی رسمی این دوره از مسابقات برنامه‌نویسی بیان، از ساعت ۹:۳۰ پنج‌شنبه ۱۷ مهر آغاز شده و به مدّت ۷۲ ساعت در جریان خواهد بود. حلّ یک سؤال جهت راهیابی به مرحله‌ی بعدی از مسابقات کافیست.

 

 

SW_kauffman_green2

استارت آپ ویکند

استارت آپ ویکند، یک رویداد سه روزه است که در آن تمام مراحل ایده پردازی، تشکیل گروه و اجرای کار طی ۵۴ ساعت، انجام می شود. طیف شرکت کنندگان این رویداد بسیار وسیع بوده و از برنامه نویسان، مدیران و دوستداران تجارت الکترونیک، طراحان و غیره را در بر می گیرد. خوشبختانه امروزه، استارت آپ ویکند در ایران گسرش یافته و در شهرهای زیادی برگزار می شود.

 

 

baner1android2

جشنواره برنامه نویسی موبایل شریف

امسال برای اولین بار، همراه با مسابقات شریف کاپ،  که هر ساله در مهرماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شد، جشنواره برنامه نویسی موبایل شریف در قالب سه پلتفرم اندروید، ویندوزفون و IOS، برگزار گردید. مهلت ارسال آثار تا ۳۰ شهریور ماه بود.

 

 

 

icma

مسابقه برنامه نویسی موبایل ایرانسل

این مسابقه، از طرف ایرانسل برگزار گردید. مهلت ارسال آثار تا ۳۱ اردیبهشت بود و هر شخص می توانست تا ۵ برنامه را ارسال نماید. جالب اینکه، جایزه نفر اول، ۴۰ میلیون تومان! بود. مسابقه با محوریت زندگی دیجیتال، ۹ نرم افزار برتر را انتخاب کرد. همچنین جوایزی به نرم افزار های موبایل با محوریت سلامت، آموزش و کسب و کار و بهترین طراحی تجربه کاربری، بهترین ایده نوآوری و خلاقیت و بهترین ایده تجاری تعلق گرفت. برنامه های ارسالی تحت سیستم عامل های Android و یا iOS و یا Mobile Web App بود.

بروزرسانی :

ایران موبی کد

ایران موبی کد۹۳، عنوان دومین دوره مسابقات ایده پردازی و برنامه نویسی ابزارهای هوشمند، است که آذرماه ۹۳ در دانشگاه امیرکبیر و با شعار ابزار هوشمند در خدمت اقتصاد و فرهنگ برگزار خواهد شد. شما می توانید تا ۱۰ آبان ۹۳، ایده یا برنامه ی خود را ارسال نمایید. برنامه هایی که قبلا هم منتشر شده اند، می توانند در این مسابقه شرکت کنند و محدودیتی برای تعداد برنامه های ارسالی وجود ندارد. این مسابقه در چهار پلتفرم اندروید، ویندوزفون، IOS و Mobile web قابل پذیرش است.

دوستان عزیز، شما می توانید با مراجعه به سایت کاریا، از رویدادهای پیش رو یا در حال برگزاری آگاهی یابید.

درباره این نویسنده

ناهید سادات ریاحی ، زاده ی اردیبهشت ۶۹ و دانشجوی دکترای شیمی کوانتوم محاسباتی در دانشگاه شهید بهشتی است. او علاقمند به دنیای کوانتوم، تکنولوژی، فوتبال و موسیقی (رپ/راک) بوده و علاوه بر سردبیری دیپ لوک، به طراحی وب و نویسندگی در گجت نیوز، بیگ تم و ماهنامه جیبی GSM مشغول است. ( لینکدایناینستاگرام )

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. سلام مسابقات فن آورد یادتون رفت اونم هست البته یکی از بخش های مسابقه ,برنامه نویسی موبایله

  2. با سپاس از اطلاع رسانی خوبتون
    نمیدونم چطور تشکر کنم ، چنین سایتهایی کم پیدا میشن
    لطفا اگه اطلاعی از برگزاری جشنواره ساخت بازیهای کامپیوتر ، مسابقات گرافیک کامپیوتر و یا در سطوح پایین تر (فتوشاپ) دارید بین اخبارتون بگنجونید
    باز هم سپاس

  3. تشکر مفید بود.موفق باشید

  4. با سلام
    خانم ریاحی بسیار ممنونم که پست درخواستیم رو گذاشتید…
    با تشکر

    • ناهید سادات ریاحی

      خواهش میکنم. رسالت ما، حرکت بر مبنای نظر خوانندگان عزیز گجت نیوز است. در ضمن جشنواره ی دیگه ای به نام ایران موبی کد هم به این لیست اضافه شد.