گوشی OnePlus 6

گوشی OnePlus 6 در سه نسخه عرضه می‌شود + قیمت

یک رسانه هندی لیستی از قیمت سه نسخه مختلف گوشی OnePlus 6 را منتشر کرده است که در ادامه خواهید خواند. نکته جالب، به چشم خوردن نام یک هدفون بیسیم به نام OnePlus Bullets Wireless در کنار نام گوشی های وان پلاس 6 است.

گرچه کمپانی وان پلاس هنوز پرچمدار آینده خودش را معرفی نکرده است، اما هر چه که به زمان معرفی رسمی آن نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری از آن به دست می‌آید. به نظر می‌رسد که دیگر حالا شایعات مربوط به این گوشی رنگ و بوی واقعی‌تری به خود گرفته است. در ادامه‌ی همین شایعات، امروز تصویر جدیدی از گوشی OnePlus 6 منتشر شده و به همراه آن اعلام شده است که پرچمدار جدید وان پلاس به تراشه اسنپدراگون 845 تجهیز شده و از اسلایدر هشدار آن می‌توان به عنوان تنظیم فوکوس دوربین نیز استفاده کرد. اما این گوشی چینی با چه قیمتی به دست مشتریان خواهد رسید؟

قیمت سه نسخه گوشی OnePlus 6

یک رسانه هندی به نام Truetech تصویری را به انتشار رسانده که ادعا می‌کند مربوط به قیمت نسخه‌های مختلف گوشی OnePlus 6 است. به نقل از این منبع، گوشی جید وان پلاس در سه نسخه مختلف عرضه خواهد شد. مدل مجهز به رم 6 + حافظه 64 گیگابایتی آن با قیمت نزدیک به 520 دلار، مدل حاوی رم 6 + حافظه 128 گیگابایتی آن با قیمت نزدیک به 600 دلار و مدل پریمیوم آن با رم 8 + حافظه 256 گیگابایتی نیز با قیمتی در حدود 693 دلار روانه بازار خواهد شد. پیشتر ما شنیده بودیم گران‌ترین نسخه وان پلاس 6 چیزی در حدود 800 دلار قیمت دارد!

گوشی OnePlus 6

در لیست منتشر شده، علاوه بر قیمت گوشی جدید وان پلاس ، نام یک هدست بیسیم به نام OnePlus Bullets Wireless نیز به چشم می‌خورد که چند روز پیش شایعات از عرضه همزمان آن همراه با گوشی OnePlus 6 خبر می‌دانند. ما می‌دانیم که این گوشی فاقد جک هدفون بر روی بدنه خود است،‌ بنابراین وان پلاس همانند اپل می‌خواهد از این قضیه نهایت استفاده را کرده و هدفون های بیسیم خود را نیز به عرضه درآورد.

بر اساس شایعات قبلی، گوشی وان پلاس 6 به یک نمایشگر 6.28 اینچی تمام صفحه با وضوح Full HD و طراحی به سبک ناچ (شبیه آیفون ایکس) تجهیز شده است. در زیر قاب آن نیز تراشه اسنپدراگون 845 همراه یک باتری با ظرفیت 3450 میلی‌آمپر ساعت جای خواهد گرفت. در قاب پشتی نیز به طبع می‌توان انتظار ملاقات با دوربین دوگانه را داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*