تصاویر عجیب و منتشرنشده از برخورد با یوفوها در ماموریت های آپولو ناسا

تصاویر عجیب و منتشرنشده از برخورد با یوفوها در ماموریت های آپولو ناسا

ماموریت های آپولو ناسا که برای اولین بار فرود انسان بر روی ماه را ممکن کردند، همیشه موضوع بحث‌های مربوط به موجودات فضایی بوده‌اند؛ در ادامه تعدادی از تصاویر عجیب و کمتر دیده‌شده‌ی این برنامه فضایی را خواهیم دید.

از زمانی که انسان‌ها برای اولین بار در قالب برنامه فضایی آپولو (Apollo) سازمان فضایی ناسا توانستند تا بر روی قمر زمین پا بگذارند، بسیاری از طرفداران تئوری‌های توطئه و علاقه‌مندان به داستان‌های علمی تخیلی اظهار کرده‌اند که فضانوردان این ماموریت‌ها در سفرهای خود با موجودات فضایی رو به رو شده‌اند.

ماموریت های آپولو تاکنون تنها سفرهای باسرنشین انجام‌شده به ماه بوده‌اند که نام آمریکا را به عنوان تنها کشوری که فضانورد به قمر زمین فرستاده ثبت کرده‌اند؛ آخرین مورد از این پروژه‌ها در دسامبر سال 1972 انجام شد و به دلیل افتخارات بسیار زیاد کسب‌شده در این ماموریت‌ها و دستاوردهای بزرگ آن‌ها، همیشه نظریه‌پردازان زیادی بوده‌اند که داستان‌های عجیبی را به برنامه آپولو نسبت داده‌اند.

از دروغگویی ناسا و ایالات متحده در مورد فرود بر روی ماه گرفته تا رویارویی فضانوردان آمریکایی با سفینه‌های فضایی و همچنین کشف سازه‌های بیگانه و پیشرفته بر روی قمر زمین، این داستان‌ها همواره مخاطبان خاص خود را جذب کرده و بحث‌ و جدل‌های زیادی را به راه انداخته‌اند.

تصاویر عجیب و منتشرنشده از برخورد با یوفوها در ماموریت های آپولو ناسا

تصویری از ماموریت آپولو 11 که فضانورد ناسا را بر روی ماه نشان می‌دهد.

این بحث‌ها که از زمان در جریان بودن ماموریت های آپولو داغ بودند،‌ با متوقف شدن پروژه در 46 سال پیش شدیدتر شدند و بسیاری را به این فکر فروبردند که چرا سفر به ماه دیگر انجام نمی‌شود؟

عده‌ای می‌گویند که رفتن به ماه هزینه بالایی دارد و به علاوه، ریسک این نوع ماموریت‌ها هم کم نیست؛ از طرف دیگر برخی صاحب‌نظران هم دلیل اصلی توقف سفرها را به دست آوردن تمامی اطلاعات موردنیاز در مورد قمر زمین اعلام کرده‌اند و گفته‌اند که چون دیگر ابهامی در مورد این جرم آسمانی شگفت‌انگیز وجود ندارد، دلیلی هم برای به جان خریدن خطرها و اختصاص هزینه‌ها نیست.

با این وجود، همانطور که انتظار می‌رود چنین استدلال‌هایی به مذاق طرفداران تئوری‌های توطئه خوش نمی‌آیند و گفته شده که با وجود پیشرفته‌تر شدن تکنولوژی‌های فضایی بشر پس از گذشت 46 سال و همچنین، اهمیت بالای به وجود آوردن تمدن بر روی ماه، توقف سفر به ماه دلیل دیگری دارد و نمی‌توان دلایل اقتصادی و یا علمی را به این موضوع نسبت داد.

اسناد و مدارک یک عضو سابق ارتش آمریکا

یکی از کسانی که همیشه نظریات شکاکانه خود را در این باره مطرح کرده،‌ عضو سابق ارتش آمریکا،‌ باب دین (Bob Dean) است؛ دین که حدودا 28 سابقه خدمت در ارتش دارد، در قالب سخنرانی‌های متعدد اطلاعات جالب‌توجهی را در مورد فرود بر رو ماه و ماموریت های آپولو ارائه کرده و به عنوان یکی از افشاگران اسناد مربوط به این موضوع شناخته می‌شود.

گفته شده که در ماموریت های آپولو یوفوهای عجیبی رویت شده‌اند!

در سال 2009 دین در یک سخنرانی جنجال‌برانگیزی تعدادی از عکس‌هایی که به ادعای او مربوط به ماموریت آپولو 12 بودند را در اختیار عموم قرار داد و صحبت‌های عجیبی را در مورد جزئیات برنامه فضایی آپولو و آنچه که فضانوردان در سفرهای خود دیدند، مطرح کرد.

یکی از این تصاویر ماموریت آپولو نوعی فضاپیمای عجیب با قطر چند ده متر را نشان می‌دهد و دین در خلال سخنرانی مربوط به عکس‌ها گفت که در 2 فوریه 1961، احتمال شروع جنگ جهانی سوم به دلیل برخورد با تعدادی یوفو یا همان شی ناشناس پرنده بسیار بالا بود.

او اظهار کرد که در صبح آن روز تعدادی شی ناشناس پرنده دیسک مانند که به نظر فلزی بودند و به صورت دسته‌ای حرکت می‌کردند، در منطقه ورشو لهستان به پرواز درآمدند و با حرکت به بخش‌های تحت کنترل آمریکا و شوری تمامی نیروهای حاضر در منطقه را در حالت آماده‌باش قرار دادند؛ اما پس از گذشت مدتی کوتاه و تنها کمی پیش از شلیک بمب‌ها، این یوفوها از رادارهای ناتو ناپدید شدند و دیگر اثری از آن‌ها باقی نماند!

دین در ادامه صحبت‌هایش ادعا کرد که پس از این اتفاق قدرت‌های جهانی همگی تایید کردند که بیگانگان برای مدت‌هاست که نسل بشر را زیر نظر دارند و اتفاق رخ‌داده هم تنها نمونه‌ای از این نظارت دقیق و فرازمینی است؛ با این وجود طرفین به این نتیجه رسیدند که یوفوهای موردنظر تهاجمی نیستند و از آنجایی که تکنولوژی‌های فوق‌العاده پیشرفته‌ای در دسترس آن‌هاست، اگر قصد آسیب رساندن به ما را داشتند خیلی وقت پیش این کار را می‌کردند.

در خلال این صحبت‌ها دین عکس زیر را نشان داد که به گفته او به ماموریت آپولو 12 مربوط بوده و توسط فضانوردان، در زمانی که به دور ماه گردش می‌کردند،‌ ثبت شده است:

تصاویر عجیب و منتشرنشده از برخورد با یوفوها در ماموریت های آپولو ناسا

در این عکس شی ناشناس پرنده‌ای دیده می‌شود و اینطور که به نظر می‌رسد، تصویر بعدی هم توسط نیل آرمسترانگ از یک یوفو سیگاری شکل که در کنار فضاپیمای این فضانورد معروف عبور می‌کرده،‌ به ثبت رسیده است:

تصاویر عجیب و منتشرنشده از برخورد با یوفوها در ماموریت های آپولو ناسا

دین می‌گوید که در عکس بعدی از ماموریت انجام‌شده، نوعی سفینه فضایی دیسک مانند دیده می‌شود و فضانوردان در هنگام فرود بر روی ماه این تصویر را شکار کرده‌اند!

تصاویر عجیب و منتشرنشده از برخورد با یوفوها در ماموریت های آپولو ناسا

این ارتشی سابق در مورد دو عکسی که در ادامه می‌بینیم می‌گوید که در ماموریت آپولو 12 به فضانوردان گفته شده بود که از دهانه لنسبرگ (Lansberg) ماه تصویربرداری کنند،‌ چرا که ساخت و سازهای عجیبی در این بخش از قمر زمین در جریان است؛ هنگامی هم که فضاپیمای دانشمندان از کنار دهانه رد شد، یوفوای که در آن نزدیکی بود از نزدیکی این فضاپیما حرکت کرد؛ خط سفید رسم شده مسیر حرکت یوفو دهانه لنسبرگ را نشان می‌دهد.

تصاویر عجیب و منتشرنشده از برخورد با یوفوها در ماموریت های آپولو ناسا تصاویر عجیب و منتشرنشده از برخورد با یوفوها در ماموریت های آپولو ناسا

در ادامه صحبت‌ها دین عکس‌هایی را از ماموریت آپولو 13 به نمایش گذاشت و گفت که در جریان این ماموریت هم فضانوردان در مسیر خود اشیا ناشناس پرنده‌ای را دیدند که به فضاپیمای آن‌ها نزدیکی می‌شدند! در عکس زیر 3 یوفو مجزا دیده می‌شود:

تصاویر عجیب و منتشرنشده از برخورد با یوفوها در ماموریت های آپولو ناسا

این تصویر هم یوفوهای ماموریت آپولو 13 را از نما دیگری نشان می‌دهند:

تصاویر عجیب و منتشرنشده از برخورد با یوفوها در ماموریت های آپولو ناسا

سخنرانی دین بیش از یک ساعت طول کشید و علاوه بر این تصاویر از ماموریت های آپولو و صحبت‌ها در مورد خطر وقوع جنگ جهانی سوم در سال 1961، اطلاعات جالبی از سوی این شخص ارائه شد.

البته همانطور که می‌دانیم اعتماد کردن به چنین تصاویری آنقدرها هم کار راحتی نبوده و افراد زیادی نیستند که به جای طرفداری از سازمان بزرگ و پرافتخاری مانند ناسا، به چنین تئوری‌های توطئه‌ای دل ببندند. با این وجود، سابقه باب دین و حجم زیادی از مدارک و ادعاهای مطرح‌شده که مانند صحبت‌های این ارتشی سابق سازمان‌های فضایی را به کتمان حقیقت متهم می‌کنند، شک و تردید در مورد وجود فرازمینی‌ها را در دل حجم قابل‌توجهی از مخاطبان انداخته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

22 دیدگاه

  1. هووووه هاهاهاهاها
    از اجنه ها چی میدونید
    دیوانگان همی از بیگانگان سخن میگویند
    همه پوشالی و خیالیست !
    پس ما اجنه های حقیقی کجای این فهم کوته بینانه جای داریم ؟
    چرا ما اجنه ها را که حقیقت وجودی داریم فراموش کر ده اید
    و به دنبال توهمات پوچ و دروغین در لابلای تکنولوژی و بعضی کج فهمی ها میگردید؟
    مانند تمدن دروغین کایاها هاهاهاها
    کشف اسرار واقعی در میان ما اجنه هاست وووهاهاهاهاهاه
    بیراهه نروید !
    تنها میتوان به شما انسانها این حقیقت را گوشزد کرد که :
    بیهوده از زمین خارج نشوید
    زمین قلب و مرکز جهان است
    انسان کاملترین و داناترین موجود جهان هستی هست
    و اسرار راستین در دل زمین نهفته ست
    بیراهه رفته ایدا اگر این را ندانید
    یووووفوووو هاهدهاهاهاها
    بششششقاب پرررررنده هاهاهاهاها
    با سپاس از دوستان خنده رو و گلم

    • کاملاً معلومه که عقلت عاجزه از درک این همه حقیقت ، اینا اطلاعاتی هست که از سوی افراد معتبر منتشر شده و مطمئن باش که واقعا اونا با یه چیز هایی مواجه شده اند ! وگرنه دیوانه که نیستند که آبرو و اعتبار چندین و چند سال شون رو با یک دروغ به خطر بیاندازند . من خودم هم با یه سری از نظریات تئوری‌ توطئه موافق نیستم ولی به هر حال وجودشون رو نمیشه انکار کرد !

  2. واقعا اگر آپولو با وسایل کم آنموقع به ماه رفته الان باید رفتن به ماه حداکثر سختی رفتن به ایستگاه فضایی را داشته باشد ولی چرا دیگه کسی نرفته ؟

  3. اینکه بشود فرض کرد که به صورت رندوم حیات در سایر نقاط عالم باشد شاید خیلی عجیب نباشد ولی هنوز سفرهای مافوق سرعت نور و یا استفاده از سیاه چاله هنوز قابل اثبات نیست حتی هنوز ما نمی دانیم فلزات که عناصر سنگینی هستند آیا در خورشید ساخته شده یا از نقاط دیگر کهکشان آمده اند بخاطر همین خیلی نبایستی این تصاویر را جدی گرفت چون حتی خود این تصاویر حقیقی بودنشان هنوز اثبات نشده. در ضمن از کجا میشود فهمید که تکنولوژی موجودات دیگر چطور خواهد بود. آیا فیلمهای تخیلی هالیوودی میتواند مبنا باشد. مثلاً این تصویر شبیه کشبی فضایی کاپیتان سولو معروف در فیلم جنگ ستارگان هست. به نظرم تکنولوژی های آینده شاید فارق از سوخت و موتور و اینها باشد.

  4. نسل خود انسان از موجودات فرا زمینیه ما خودمون یک مدرک معتبر هستیم

    • این بیشتر بر طبق یک نظریه هست خوب ولی یکی از بهترین نظریاتی هست که در مورد پیدایش انسان بر روی زمین موجوده. اینکه میگن انسان از بهشت رانده شده روی زمین ، اگه بخوای از دید علمی بهش نگاه کنی ، میشه تصور کرد که انسان از روی سیاره ای دیگه برای زندگی به زمین تبعید شده ، اونوقت توسط کی؟ موجودات فضایی!

  5. من به شخصه باور میکنم چونکه دلایل خاص خودم دارم و حوصله توضیح ندارم و نه به چنین مدارک ارائه شده بوسیله ناسا و … بلکه به مدارکی که از گذشته بر جای مانده، به هر حال جای هیچ شکی نیست که وجود دارن یا از جایی دیگه آمدند یا در دل زمین خودمون بودند و هستند و خواهد بود ، کسانی که باور نمیکنن چونکه عادت کردند چیزهایی باور کنن که هیچ مدرکیدر موردشون وجود نداره و در آینده نه چندان دور بدجور پشیمان میشن

  6. شواهد باستانی دم دستمون هست دنبال یوفو تو ماه هستیم!

  7. شایعات در مورد یوفو انقدر زیاد شده که دروغ باشه آدم باور نمیکنه، واقعی هم باشه باور نمیکنی، کلا اثباتش سخت شده تا وقتی که بیان واقعا توی رسانه تلویزیون های معتبر نشونش بدن.
    یه جورایی مثل قضیه چوپان دروغگو شده داستانش 😐

    • اینکه بعضی از تصاویر موجود از یوفو ها واقعی نیست رو باور دارم ، ولی بنظرت اگر واقعاً تصویر و کلیپی واقعی موجود باشه میان مستقیم و بدون حاشیه تو تلویزیون نشون بدن ؟ تمام ملت ها از وجودشون آگاهن و مطمئن باش اگر مدرکی چیزی موجود باشه روشون سرپوش گذاشته میشه و انکار میشه.نمونش حادثه رازول که با این همه مدرک و مشاهدات عینی مردم ، دولت آمریکا آخر گفت که چیزی که اونجا سقوط کرده یه بالون هواشناسی بوده!

  8. یوفو اینجا یوفو آنجا یوفو همه جا

  9. انقد شواهد عجیب و غریبی هست از وجود یوفوها که اصن نمیشه انکارشون کرد

  10. درود فراووووون اما من قبلا این ویدیو رو دیده بودم و چند ویدیوى دیگر که مربوط به ماموریت هاى آپولو یازده میشه!!
    🙂
    🙂

  11. این عکسارو که منم بلدم با فوتوشاپ درست کنم🤨

  12. خیلی ها با مدرک میگن اصلا اپولو به ماه نرفته حالا میان میگن با یوفو ها برخورد داشتن … خیلی نمکه

  13. این یوفو ها حرف حسابشون چیه

  14. کوجود فضایی نمیدونم چی به سر اینا اورده که لو نمیدن