گوشی اسمارتیزان Nut 3

گوشی اسمارتیزان Nut 3 با طراحی متفاوت و قیمت رقابتی معرفی شد

گوشی اسمارتیزان Nut 3 با طراحی متفاوت و دوربین دوگانه پشتی در چین معرفی شد. در ادامه، ویژگی‌ها، قیمت و مشخصات فنی گوشی جدید “Smartisan” را بررسی خواهیم کرد.

Nut 3 نخستین تلفن هوشمند کمپانی چینی “Smartisan” است که مشخصات و قیمت آن، این گوشی را در دسته محصولات میان‌رده قرار می‌دهد.

اولین مشخصه این موبایل که توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، طراحی تمام‌صفحه جدید آن است. بر خلاف Nut 2 Pro که حاشیه‌های آن در بخش بالایی ضخیم‌تر است، دوربین سلفی در نسل جدید به بخش پایینی منتقل شده که این موضوع یادآور طراحی محصولات سری می میکس شیائومی خواهد بود. هرچند، بخش پایینی فقط میزبان دوربن جلویی نیست و کنار آن می‌توان اسکنر اثر انگشت را هم به جای بخش پشتی پیدا کرد.

گوشی اسمارتیزان Nut 3

بخش پشتی موبایل همانند قسمت جلویی آن با شیشه پوشیده شده و روی آن می‌توان دوربین دوگانه، فلاش ال ای دی، لوگوی اسمارتیزان و نام شرکت را پیدا کرد. در قسمت‌های کناری دستگاه باز هم دکمه‌های دایره‌ای دیده می‌شوند، با این تفاوت که یک دکمه در قسمت چپی نیز اضافه شده که کاربران می‌توانند آن را مطابق با سلیقه خود شخصی‌سازی کنند.

اگرچه نمونه این طراحی را در کمتر دستگاهی دیده‌ایم، اما ویژگی برجسته آن را می‌توان ضخامت 7.16 میلی‌متری در نظر گرفت. همچنین با این اندازه کوچک، سازندگان از یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی بهره برده‌اند.

مشخصات فنی گوشی اسمارتیزان Nut 3

اسمارتیزان Nut 3 به صفحه نمایش 5.99 اینچی درون‌سلولی با وضوح 1080×2160 و پوشش محافظ گوریلا گلس 3 تجهیز شده و پردازنده‌ای از خانواده اسنپدراگون کوالکام در کنار 4 گیگابایت رم، به عنوان مغز پردازشگر در خدمت کاربران خواهد بود. همچنین علاقه‌مندان از میان حافظه‌های 32، 64 و 128 گیگابایتی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی تا حداکثر ظرفیت 128 گیگابایت می‌توانند یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

به منظور ثبت تصاویر، از دوربینی 13 مگاپیکسلی برای بخش پشتی با پشتیبانی از افکت بوکه و سیستم کاهش نویز مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده شده و علاقه‌مندان به تصاویر سلفی می‌توانند عکس‌های خود را به کمک دوربین 8 مگاپیکسلی جلویی و چندین قابلیت زیباسازی جذاب ثبت کنند. در این گوشی خبری از جک 3.5 میلی‌متری صدا نیست، اما استفاده از USB-C امکان‌پذیر است.

اسکنر اثر انگشت تعبیه‌شده در بخش جلویی، از پرداخت‌های “AliPay” و “WeChat” پشتیبانی کرده و امکان ذخیره ده الگوی مختلف برای آن وجود دارد. دوربین جلویی از قابلیت “Face Unlock” به منظور باز کردن قفل دستگاه نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر موارد قابل توجه در رابطه با گوشی اسمارتیزان Nut 3 می‌توان به خشاب هیبریدی با پشتیبانی از دو سیم کارت، قابلیت شارژ سریع Quick Charge 3.0، بلوتوث 4.2، ان اف سی و Smartisan OS 4.x (احتمالا بر پایه اندروید 7.1.2 نوقا) اشاره کرد.

قیمت گوشی اسمارتیزان Nut 3

موبایل جدید چینی‌ها در سه رنگ مختلف قرمز (Red Wine)، مشکی (Carbon Black) و طلایی (Light Gold) در کنار دو رنگ مخصوص مشکی و قرمز به فروش می‌رسد. کاربران برای خرید نسخه‌های 32 و 64 گیگابایتی این گوشی باید 206 و 253 دلار پرداخت کنند، در حالی که نسخه مخصوص آنها با مشخصات فنی یکسان، با قیمت‌های 238 و 285 دلار فروخته می‌شود. نسخه 128 گیگابایتی با 4 گیگابایت رم نیز 317 دلار قیمت دارد.

فروش موبایل جدید اسمارتیزان از 22 آوریل (2 اردیبهشت) در وب‌سایت رسمی این شرکت آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. همشو از سامسونگ اسکی میره عوضیا