رونمایی از هواوی آنر 10

رونمایی از هواوی آنر 10 در شهر لندن؛ تاریخ دقیق و مشخصات فنی

کمپانی آنر با ارسال دعوتنامه‌هایی تاریخ رونمایی از هواوی آنر 10 (Huawei Honor 10) را رسما اعلام کرد. این رویداد ویژه در شهر لندن برگزار می‌شود.

هواوی آنر دعوتنامه‌هایی را برای میزبانی از یک رویداد خبری در 19 آوریل (30 فروردین ماه) برای اصحاب رسانه ارسال کرده است که گوشی آنر 10 ستاره‌ی اصلی آن رویداد خبری خواهد بود. تا به امروز تصاویر تبلیغاتی مختلفی از این گوشی به انتشار رسیده است که برخی از کلیدی‌ترین مشخصات فنی این گوشی را افشا کرده و اطلاعاتی که تا به امروز از این گوشی به بیرون درز پیدا کرده بود را تکمیل می‌کنند.

بنابراین تنها 10 روز تا رونمایی از هواوی آنر 10 ، پرچمدار برند آنر زیرمجموعه هواوی فاصله خواهیم داشت؛ محصولی که تمام تیزرهای تبلیغاتی انتشار یافته از آن به دوربین دوگانه‌اش اشاره دارند. همچنین با توجه به استفاده از رنگ‌بندی مشابه در تیزر این گوشی با تیزرهای هواوی پی 20 پیش از رونمایی، می‌توان انتظار داشت که یک نسخه هواوی Honor 10 به رنگ گرگ و میش نیز عرضه شود.

رونمایی از هواوی آنر 10

از مشخصات فنی قابل انتظار این گوشی می‌توان به حضور یک نمایشگر 5.8 اینچی دارای ناچ بر روی قاب جلویی و حضور تراشه کایرین 970 دارای ظرفیت‌های هوش مصنوعی در زیر بدنه فلزی گوشی اشاره کرد. این گوشی احتمالا از همان دوربین دوگانه 12 + 20 مگاپیکسلی بهره‌مند خواهد بود که در قاب پشتی گوشی هواوی پی 20 نیز شاهد حضورش بودیم. به هر ترتیب 30 فروردین می‌توانیم با تمامی جزئیات این گوشی آشنا شویم.

رونمایی از هواوی آنر 10 در شهر لندن

شرکت آنر تا به امروز 15 رویداد مختلف مبوط به خود را در شهر لندن برگزار کرده است. ما حدس می‌زنیم که این شرکت رونمایی از هواوی آنر 10 را نیز در این شهر انجام خواهد داد. همچنین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در کنار معرفی نسخه اصلی آنر 10 آن‌ها از مدل آنر 10 پرو نیز برای برابری با هواوی پی 20 پرو، پرچمدار سه دوربینه هواوی پرده برداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اخه هونورم شد گوشی

  2. هنوز دقیق مشخص نیست چه اتیش پاره ایه

  3. چینی همه جا رو گرفتن تا لندنم رفتن