تی ای آیس برگ

گوشی زد تی ای آیس برگ ؛ ساندویچ شیشه‌ای عجیب و غریب ZTE

شرکت زد تی ای تا چندی دیگر از گوشی زد تی ای آیس برگ (ZTE Iceberg) پرده برداری خواهد کرد. در پرچمدار جدید ZTE به جای یک فریم فلزی، برای نخستین بار یک صفحه‌ی شیشه‌ای دو پنل پشتی و جلویی را به یکدیگر متصل کرده است.

به نظر می‌رسد شرکت زد تی ای در حال متحول کردن بازار گوشی های هوشمند و باز کردن راهی جذاب در این عرصه است. تصاویری از یک گوشی معرفی نشده برند ZTE منتشر شده است که ظاهرا موفق به دریافت یک جایزه در مسابقه iF دیزاین 2018 است. مسابقه iF دیزاین برای تقدیر از زیبایی شناسی، ارگونومی و کارایی محصولات تولیدی، توسط آلمانی‌ها راه اندازی شده است.

دو ناچ در زد تی ای آیس برگ

در حالی که همه می‌اندیشند آیا یک تکه بریده شده موسوم به ناچ بر روی نمایشگر می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه در طراحی باشد و یا یک نقص زیبایی شناختی است، کمپانی ZTE‌ تصمیم گرفته تا یک گوشی با دو ناچ در صفحه طراحی کند! زد تی ای سعی کرده تا همراه با یک نمایشگر تمام صفحه بتواند تقارن زیبایی را حفظ کند. این شرکت حتی اسپیکر گوشی را نیز به یکی از قسمت‌های ناچ نمایشگر منتقل کرده است.

تی ای آیس برگ

به جای در اختیار قرار گرفتن یک شاسی فلزی که شیشه پشتی و جلویی را کنار یکدیگر نگه می‌دارد، یک ورقه‌ی شیشه‌ای این دو پنل را به یکدیگر متصل کرده است تا گوشی شما احساس «یک تکه یخ» را به شما القا کند. اصلا به همین خاطر است که این گوشی زد تی ای آیس برگ (آیس به انگلیسی به معنای یخ است) نام گرفته است. نکته مثبت اینجاست که Iceberg را می‌توانید حتی به صورت بیسیم نیز شارژ کنید. iF دیزاین برای معرفی این گوشی چنین می‌نویسد:

زد تی ای آیس برگ از یک تکنیک اتصال شیشه‌ای یکپارچه استفاده کرده است تا دو شیشه‌ی پشت و روی گوشی را به یکدیگر متصل کرده و تکه‌ای از یک یخ را بسازد. چهار طرف گوشی شفاف هستند که کاملا نشانگر جنس شیشه به کار رفته در فریم گوشی است. استفاده از این ماده باعث زیبایی و اسرار آمیز بودن گوشی شده است.

هرچند زد تی ای مدت‌هاست بر روی طراحی این گوشی کار می‌کند، اما از همان ابتدا پیش‌بینی می‌شد پس از سال 2017 عرضه شود. توسعه آن 13 الی 24 ماه به طول انجامیده است و این کمپانی قصد دارد زد تی ای آیس برگ را روانه بازارهای آسیایی، اروپایی و آمریکای شمالی کند. ما نیز همانند شما منتظریم تا اطلاعات جدیدترین اعم از مشخصات فنی و قابلیت‌های نرم افزاری این محصول را به دست آوریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*