شرکت بلک بری

شارژر وایرلس بلک بری همراه با گوشی‌های جدید عرضه می‌شود

شارژر وایرلس بلک بری یکی از لوازم‌های جانبی جدیدی است که به زودی توسط این شرکت محبوب عرضه خواهد شد. طبق آن می‌توان نتیجه گرفت تعدادی از گوشی های هوشمند جدید بلک بری از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهند کرد.

بر اساس اخبار جدید، بلک بری مشغول ساخت یک شارژر وایرلس جدید است. در حال حاضر هیچ گوشی هوشمند دارای برند بلک بری از این ویژگی پشتیبانی نمی‌کند، اما طبق تصویری که به تازگی توسط فاش‌کننده اطلاعات مشهور، ایوان بلاس، منتشر شده است، شارژر وایرلس بلک بری در دست توسعه قرار دارد. می‌توان از این موضوع نتیجه گرفت قابلیت شارژر شدن به صورت بی‌سیم، در یک یا چند مورد از محصولات آتی این شرکت قرار خواهد داشت.

شکل خاص شارژر وایرلس بلک بری

یکی از نکات بسیار جذاب درباره شارژر وایرلس بلک بری شکل آن است که همانند یک سپر طراحی شده و در میانه آن لوگوی بلک بری دیده می‌شود. بر اساس آن می‌توان به استراتژی بلک بری به منظور ادامه تولید گوشی هوشمند و همچنین لوازم جانبی برای کاربران خاص پی برد.

شارژر وایرلس بلک بری

اگرچه بلک بری با در نظر گرفتن وضعیت آن در بازار موبایل طی یک دهه قبل، از عرش به فرش رسیده است، اما همچنان برای افرادی که به دنبال یک گوشی هوشمند ایمن هستند، محصولات بلک بری انتخاب نخست محسوب می‌شوند.

شارژر وایرلس بلک بری توسط Optiemus ساخته خواهد شد، شرکتی که حق ساخت گوشی هوشمند با استفاده از برند بلک بری و فروش آن در بازارهای هند، بنگلادش، نپال و سریلانکا را در اختیار دارد. این در حالی است که فروش آن همچنان محدود به دو گوشی DTEK50 و DTEK60 باقی مانده است. با توجه به این اطلاعات می‌توان پیش‌بینی کرد شارژر وایرلس جدید به همراه دو گوشی بلک بری Ghost و بلک بری Ghost پرو عرضه خواهد شد که طبق شایعات، به زودی معرفی و در بازار هند عرضه می‌شوند.

همچنین بعید نیست سایر گوشی های هوشمند بلک بری و دارای مقصد بازارهای سراسر جهان همچون بلک بری کی تو (BlackBerry KEYtwo)، به قابلیت شارژ وایرلس مجهز شده و همراه با محصول جدید عرضه شوند. البته در این صورت باید منتظر ساخت یک شارژر وایرلس بلک بری دیگر این مرتبه به دست TCL باشیم، چرا که حق تولید و فروش گوشی های دارای برند بلک بری در سراسر جهان در دستان این شرکت قرار دارد.