ثریا ایکس 5 تاچ

ثریا ایکس 5 تاچ ، اولین گوشی هوشمند ماهواره‌ای اندرویدی جهان

ثریا ایکس 5 تاچ (Thuraya X5-Touch) به عنوان هوشمندترین موبایل ماهواره‌ای جهان معرفی شد. در ادامه، ویژگی‌ها، مشخصات و امکانات این گوشی را بررسی خواهیم کرد.

افرادی که اغلب در سفر هستند، مجبورند سیم کارت و یا حتی موبایل خود را تعویض کنند. ولی این موضوع در شرایطی که پوشش مناسب وجود نداشته باشد، کمکی نخواهد کرد. در این حالت، گوشی جدید شرکت اماراتی ثریا که به ادعای سازندگان اولین گوشی هوشمند ماهواره ای اندرویدی جهان است، می‌تواند این مشکل را حل کند.

این دستگاه افرادی را هدف قرار می‌دهد که مکررا از پوشش زمینی دکل‌های مخابراتی خارج می‌شوند. به همین جهت می‌توان آن را ابزاری عالی برای افرادی در نظر گرفت که در دولت، پروژه‌های انرژی، ارتباطات سازمانی و سازمان‌های مردم‌نهاد کار می‌کنند.

گوشی ثریا ایکس 5 تاچ دارای دو خشاب سیم کارت بوده و قادر است به صورت هم‌زمان ماهواره‌های خود و جی اس ام (3G ،2G و 4G) را همیشه روشن نگه دارد. علاوه بر این، یک کلید SOS اختصاصی روی گوشی تعبیه شده و کاربران از قابلیت‌های ارتباطی مختلفی همچون بلوتوث، وای فای و ان اف سی برخوردار خواهند شد.

ثریا ایکس 5 تاچ در برابر آب مقاوم است

گوشی جدید شرکت ثریا احتمالا از اندروید نوقا بهره برده (هیچ اشاره‌ای به اندروید اوریو نشده است) و به صفحه نمایشی 5.2 اینچی و فول اچ دی با پوشش محافظ گوریلا گلس مجهز شده است. سازندگان ادعا می‌کنند ایکس 5 تاچ با داشتن استاندارد IP67 به منظور مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و همین‌طور استاندارد نظامی، مقاوم‌ترین موبایل در صنعت MSS است.

متاسفانه اشاره‌ای به ظرفیت باتری نشده است، اما “Thuraya” می‌گوید «یک باتری با ظرفیت بالا برای افزایش زمان مکالمه و زمان آماده به کار»، نیروی مورد نیاز این گوشی هوشمند را تامین می‌کند. فعلا اطلاعاتی از زمان عرضه و قیمت گوشی ماهواره‌ای ثریا در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. فکر نکنم خودشون درست کرده باشن
    مثل اون برج ساعت تو عربستان میمونه😁

  2. اماراتی ها هم گوشی درست کردن ما هنوز اندر خم یه کوچه ایم