موتو مود Moto Stereo Speaker

موتو مود Moto Stereo Speaker دارای اسپیکر و پایه نگهدارنده معرفی شد

موتو مود Moto Stereo Speaker شرکت موتورولا برای گوشی های سری موتو زد معرفی شد. این موتو مود، یک ماژول اسپیکر است که با اتصال به گوشی شما می‌تواند گوشی شما را به یک اسپیکر پرتابل قدرتمند تبدیل کند.

شرکت موتورولا زمانی که برای نخستین بار همراه با نسل اول گوشی های موتو زد خود از ماژول‌های متصل شونده به آن‌ها با نام موتو مود پرده برداری کرد، متعهد شد که همانند ال جی عمل نکرده و یک گوشی ماژولار واقعی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. آن‌ها بر روی تعهد خود استوار مانده‌اند و در همین راستا از یک ماژول دیگر نیز رونمایی کرده‌اند. این کمپانی ساعاتی پیش از موتو مود Moto Stereo Speaker پرده برداری کردند که برای استفاده در محصولات سری Moto Z طراحی شده است.

البته این نخستین موتو مود اسپیکر این شرکت نیست، آن‌ها پیش‌تر دو موتو مود دیگر را نیز معرفی کرده‌اند که با همکاری شرکت JBL به تولید رسیده است. حال گفته می‌شود موتو مود Moto Stereo Speaker ساخت خود شرکت موتورولا است. این موتو مود همانطور که از نامش پیداست به اسپیکرهای استریو و یک پایه نگهدارنده (درست همانند موتو مودهای JBL) مجهز است که می‌تواند گوشی شما را در حالت افقی نیز نگه دارد.

موتو مود Moto Stereo Speaker

برخلاف موتو مودهای شرکت جی بی ال، موتو مود Moto Stereo Speaker فاقد یک باتری داخلی است و این بدان معناست که برای به کار گیری از آن، از باتری گوشی شما انرژی لازم را می‌گیرد. البته یکی از مزایای موتو مود شرکت جی بی ال به نام JBL SoundBoost 2 نسبت به این موتو مود، مقاومت آن در برابر نفوذ آب است که از آن گزینه‌ی ایده آلی برای استفاده در کنار استخر یا ساحل دریا میسازد. البته آن موتو مود با قیمت 80 دلار، گران‌تر از موتو مود جدید موتورولا است.

قیمت موتو مود Moto Stereo Speaker

موتو مود اسپیکر جدید موتورولا با قیمت 60 دلار عرضه خواهد شد. شما می‌توانید بسته به نیاز و سلیقه‌ی خود بین 3 موتو مود اسپیکر موجود برای گوشی های سری Moto Z موتورولا یکی را خریداری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بخدا اینا همش خرج بیخوده