نام اندروید P

والپیپرهای بهاری گوگل نام اندروید P را لو می‌دهند!

حدس نام اندروید P بعد از انتشار تصاویر پس‌زمینه بهاری جدید گوگل راحت شد. با توجه به روال گذشته گوگل پیرامون نام‌گذاری نسخه‌های اندروید بر اساس دسرهای خوشمزه، می‌توان حدس‌های جالبی زد.

گوگل به تازگی مجموعه‌ای از والپیپرهای مخصوص فصل بهار را در استوری حساب کاربری خود در اینستاگرام منتشر کرده است. اگرچه این تصاویر پس‌زمینه بسیار زیبا بوده و به خاطر رنگارنگ بودن جذابیت خاصی به رابط کاربری می‌بخشند، اما توجه ما به مورد دیگری جلب شده است!

گوگل برای نام‌گذاری سیستم‌ عامل‌های پلتفرم اندروید در هر سال، از نام یک دسر خوشمزه استفاده می‌کند. با توجه به روال چندین سال گذشته توقع داریم امسال نیز چنین روندی دنبال شود. به همین دلیل می‌توان طبق والپیپرهای بهاری جدید نام اندروید P را حدس زد.

نام اندروید P

نام اندروید P (اندروید 9)

طبق این عکس‌ها، اولین نامی که به ذهن می‌رسد پابسیکل (Popsicle) است. بعد از آن می‌توان به گزینه‌های دیگر همچون پاین‌اپل کیک (Pineapple Cake)، پپسی (Pepsi) و پامپکین کیک (Pumpkin Pie) نیز فکر کرد. از آنجایی که تا کنفرانس بزرگ گوگل یعنی Google I/O زمان زیادی باقی نمانده است، بعید نیست گوگل با انتشار این عکس‌ها تلاش کرده باشد کاربران را برای حدس زدن نام اندروید P به چالش بکشد!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اینا که همش بستینه

  2. اینا بر چه اساسیه؟؟