کاغذ دیجیتالی سونی DPT-CP1

کاغذ دیجیتالی سونی DPT-CP1 با اندازه کوچکتر از نسل قبلی معرفی شد

کاغذ دیجیتالی سونی DPT-CP1 با اندازه کوچک‌تر و فناوری جوهر الکترونیکی معرفی شد. این تبلت جدید هم‌اندازه یک کاغذ A5 بوده و با یک بار شارژ، یک ماه دوام می‌آورد.

نقطه فروش نسخه قبلی این تبلت که با نام DPT-RP1 شناخته می‌شد را می‌توان در نام آن پیدا کرد: این وسیله هوشمند با بهره‌گیری از فناوری E Ink، اندازه‌ای یکسان با یک کاغذ A4 دارد و ضمن پشتیبانی از قلم هوشمند، از آن می‌توان برای ایجاد اسناد مختلف، مطالعه فایل‌های PDF و کارهای متنوع دیگر استفاده کرد. حالا نسخه جدید این محصول محبوب با اندازه کوچکتر و یکسان با یک کاغذ A5 طراحی و معرفی شده است.

مشخصات فنی کاغذ دیجیتالی سونی DPT-CP1

نمایشگر 10.3 اینچی DPT-CP1 با وضوح 1404×1872 و دقت 224 نقطه در هر اینچ، قادر به نمایش 16 سطح مختلف از رنگ خاکستری است. سازندگان 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را برای فایل‌های PDF در نظر گرفته‌اند که اشتراک‌گذاری آن با سیستم عامل های مختلفی همچون اندروید، آی او اس، ویندوز و مک از طریق اپلیکیشن مخصوص امکان‌پذیر است. همچنین با حدود نیم پوند (حدود 225 گرم) وزن و 5.9 میلی‌متر ضخامت، سونی ادعا می‌کند با هربار شارژ حدود یک ماه دوام می‌آورد.

همانند مدل بزرگ‌تر، کاغذ دیجیتال جدید سونی به صورت انحصاری در کشور ژاپن عرضه خواهد شد و این محصول واقعا برای جذب عموم کاربران طراحی نشده است. سونی می‌گوید علاقه‌مندان به خرید DPT-CP1 باید کمتر از 70 هزار ین (تقریبا 650 دلار) پرداخت کنند. در این صورت، کاغذ دیجیتالی سونی DPT-CP1 تقریبا 100 دلار از برادر بزرگ‌تر خود ارزان‌تر خواهد بود. کاربران اوایل ژوئن (اواسط خرداد) می‌توانند این تبلت را خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. صرفه جویی توی کاغذ عالیه

  2. به چه دردی میخوره این کاغذا؟؟

  3. تکنیک خوبیه. در اینده دور دیگه خبری از کاغذ نخواهد بود.

  4. 650 دلار خیلیه واسه این دستگاه ولی کاربردی هم هست

  5. بدرد دانشجوها میخوره. عالی به نظر میرسه واسه نت برداری