facebook home رسما معرفي شد

کمپانی فیسبوک رسما فیسبوک هوم را معرفی نمود. این یک لانچر جدید است که جایگزین لانچر قبلی اسمارت فون می گردد و تصاویر ، استاتوس ها و پست های دوستانتان را به نمایش می گذارد.در ادامه با معرفي قابليت هاي اين لانچر جديد با گجت نيوز همراه باشيد.

فیسبوک هوم از ۱۲ آپریل برای تعدادی از اسمارتفون های مطرح چون گلکسی اس ۴ ، اس ۳ ، نوت ۲ ، HTC One و +One X از طریق گوگل پلی در دسترس خواهد بود. Mark Zuckerberg اعلام نمود که تیمی که بر روی پروژه فیسبوک هوم فعالیت می کند تمام تلاش خود را خواهد کرد تا احساسی بسیار بهتر از دیگر اپلیکیشن ها را به شما بدهد و معنی آن این خواهد بود که ما شاهد یک اپلیکیشن بی نظیر و یا مشابه اپلیکیشن های اصلی اسمارت فون خواهیم بود.

در اینجا قابلیت Cover Feed را مشاهده می کنید که نگه داشتن انگشت بر روی یک تصویر آنرا به صورت تمام صفحه نمایش خواهد داد و دبل تب کردن عکس به معنی لایک کردن آن خواهد بود.

فیسبوک هوم با سیستم پیام رسان نیز ادغام شده است. Chat heads نام قابلیت جدید می باشد که مادامی که پیامی را دریافت نمایید یک نوتیفیکیشن شناور به همراه عکس فرستنده را بر روی صفحه به نمایش می گذارد. Chat Heads هم بر روی پیام های کوتاه خود خواهید داشت و هم پیام های فیسبوک. ویدیوی این قابلیت را ببینید.

در قسمت نوتیفیکیشن ها نیز شاهد تغییراتی خواهیم بود و با قرار دادن انگشت بر روی پیام ها به شما این امکان را می دهد تا از خواندن آنها صرف نظر کنید. می توانید دموی این قابلیت را بر روی اسمارتفون HTC First ببینید.


منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*