پتنت‌های گوشی ناچ استایل و تمام صفحه سامسونگ

پتنت‌های گوشی ناچ استایل و تمام صفحه سامسونگ منتشر شد

به تازگی پتنت‌های مربوط به گوشی ناچ استایل و همچنین تمام صفحه کمپانی سامسونگ به  انتشار رسیده است. آیا سامسونگ نیز همانند دیگر سازندگان اندرویدی از روی دست اپل این طراحی را کپی خواهد کرد؟

سامسونگ یکی از معدود شرکت‌هایی است که هنوز از نمایشگر ناچ استایل در گوشی های خود اسفاده نکرده است، اما ممکن است آن‌ها نیز با فشار دیگر شرکت‌ها دست به چنین کاری زده و محصولی شبیه به آیفون ایکس اپل را روانه‌ی بازار کنند. پتنت‌های جدیدی به تازگی به انتشار رسیده است که نشان می‌دهد غول کره‌ای یک طراحی صفحه همراه بریدگی برجسه بالایی را به نام خود ثبت کرده است.

پتنت‌های گوشی ناچ استایل و تمام صفحه سامسونگ

گوشی ناچ استایل سامسونگ در راه است؟

این قسمت بریده شده میزبان یک سنسور مجاورتی، اسپیکر رو گوشی و یک دوربین سلفی جلویی است، در حالی که صفحه به چهار طرف کشیده شده و حاشیه نمایشگر بسیار باریک است. قاب پشتی این گوشی ناچ استایل نیز همانطور که تصاویر نشان می‌دهند دوربین دوگانه با پیکربندی‌های متفاوتی مورد آزمایش قرار گرفه است که یکی از آن‌ها مشابه آنچیزی است که در آیفون ایکس اپل دیده‌ایم.

با نگاهی به تصاویر اینگونه به نظر می‌رسد که سامسونگ سعی داشته تا هرآنچه می‌توان با این سبک و سیاق طراحی کرد را به نمایش بگذارد. دوربین دوگانه پشتی عکس‌های اصلی، به صورت افقی و در سمت چپ قاب تعبیه شده‌اند که خط آنتن را قطع کرده است در اینجا همچنین یک پیکربندی دوربین عمودی نیز به چشم می‌خورد، علاوه بر این پیکربندی دیگری همانند دوربین دوگانه گلکسی اس 9 پلاس و نوت 8 را نیز می‌توانیم ببینیم.

پتنت‌های گوشی ناچ استایل و تمام صفحه سامسونگ

دومین سند که در اداره ثبت مالکیت معنوی چین به انشار رسیده نشان دهنده‌ی طراحی گوشی تمام صفحه سامسونگ است. در این طراحی نسب ابعاد صفحه به بدنه به 100 درصد رسیده اس. هیچ حاشیه‌ای وجود ندارد و ما را به این فکر می‌اندازد که چه بر سر اسپیکر رو گوشی و دوربین سلفی جلویی آمده است. این پتنت همچنین می‌تواند به نوع جدیدی محافظ صفحه اشاره داشته باشد. به هر ترتیب سامسونگ در آینده‌ای نزدیک می‌خواهد خرید محافظ های صفحه گوریلا گلس را از شرکت کورنینگ متوقف کرده و خود اقدام به تولید آن‌ها کند.